Cześć,
Od pewnego czasu zastanawiam się nad projektem. Mój look nie jest w zbyt dobrym stanie blacharskim i myślę nad kupnem czegoś innego. Głównym założeniem do projektu jest przyspieszenie , 3 drzwi i w sumie to na tyle. Dylematem jest to, czy jest sens pchanie czegoś mocniejszego do zawieszenia "bieda", czy żeby to miało ręce i nogi to potrzebne jest zawieszenie na wahaczach trójkątnych? Niestety nie miałem okazji jeździć innymi 205-tkami, nie wspominając już o przerabianych monstrach, dlatego mam nadzieję, że osoby bardziej rozeznane w temacie się wypowiedzą.
Pomysły które przychodzą mi do głowy po długim studiowaniu forum:
- kupno budy TU i wsadzenie tu5j4: lekki silnik z aluminiowym blokiem, zwykłe zawieszenie
- kupno budy 1,6 automatic i wsadzenie manuala + Mig lub XU10: zwykłe zawieszenie
- kupno budy 1,9 automatic i wsadzenie manuala + Mig lub XU10: trójkątne zawieszenie
Podejrzewam, że opinii będzie tyle ile osób na forum, ale może ktoś miał okazję jeździć takimi przeróbkami i doradzi w który kierunek się skierować.
Nowy projekt, zawieszenie bieda czy trójkąt gti
-
- Nowicjusz
- Posty: 64
- Rejestracja: 06 wrz pn, 2010 8:40 pm
- Posiadany PUG: 205 XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Nowy projekt, zawieszenie bieda czy trójkąt gti
Tu5j4 jest żeliwny . Moim zdaniem przy większych mocach sens ma trójkąt ,swego czasu jezdziłem biedą z silnikiem od Gti na zwykłym zawieszeniu i uważam ,że to padaczka. Wleciał trójkąt , belka od Gti i zaczęło to sensownie się prowadzić.Fakt aktualnie kupno zawiechy z gti może być dosyć kosztowne ,ale ja bym dołożył.
Był:Peugeot 205 1.0 84
Był:Peugeot 205 Gti 1.9 87
Był:Peugeot 205 Gti 1.6 88
Był:Peugeot 205 Gutmann Gti 1.9 87
Był:Peugeot 205 Green 89
Był:Peugeot 405 Mi16 90
Był:Peugeot 405 Mi16 US 91
Jest:Peugeot 205 1.4 XR 89-Szwed
Był:Peugeot 205 Gti 1.9 87
Był:Peugeot 205 Gti 1.6 88
Był:Peugeot 205 Gutmann Gti 1.9 87
Był:Peugeot 205 Green 89
Był:Peugeot 405 Mi16 90
Był:Peugeot 405 Mi16 US 91
Jest:Peugeot 205 1.4 XR 89-Szwed