PLANOWANIE GŁOWICY I ZAWORY
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
PLANOWANIE GŁOWICY I ZAWORY
Witam wie moze ktos ile mozna wogole czy mozna splanowac glowice w 1,9 gti tak aby sie zawory nie spotkaly z tlokami?A moze tez jest ktos taki madry i wie od czego mozna wlozyc wieksze zawory ssace to wyzej wymienionej glowiczki????????Z gory dziekuje i pozdrawiam:)
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
Domyslam si ewidzaielm ze staruje;)Kaktus zajzyj tutaj:)
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Zawory z XM 2.0 8v Turbo pasuja, 43mm ssacy i bodajrze 35mm wydech, ale to wiaze sie z wymiana gniazd zaworowych. Dosc kosztowna operacja, pozatym kanalow dolotowych tez az tak nie poszerzysz, bo miesa brakuje.
Glowice z 1.9 GTI nominal mozna smialo zdjac 1,5mm ale jezeli sa plaskie tloki, to radzilbym nie przekraczac 1,2 - 1,3 mm ze wzgledow "ekonomicznych". No chyba ze lubisz jezdzic jedynie na Vpower 99+, bo na zwyklej 98 moze pojawiac sie juz spalanie stukowe.
Uwazajcie na glowice z 1.9 105KM, bo w niej sa male zawory, i co ciekawsze sa krotsze. Mam taka glowice, splanowana o 4,5mm gniazda zaworowe rozwiercone pod wieksze zawory 41,6 i 34,5 ale nie ma seryjnych tak krotkich zaworow z takim grzybem... wiec trzebaby na zamowienie do tej glowicy zrobic zawory![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Glowice z 1.9 GTI nominal mozna smialo zdjac 1,5mm ale jezeli sa plaskie tloki, to radzilbym nie przekraczac 1,2 - 1,3 mm ze wzgledow "ekonomicznych". No chyba ze lubisz jezdzic jedynie na Vpower 99+, bo na zwyklej 98 moze pojawiac sie juz spalanie stukowe.
Uwazajcie na glowice z 1.9 105KM, bo w niej sa male zawory, i co ciekawsze sa krotsze. Mam taka glowice, splanowana o 4,5mm gniazda zaworowe rozwiercone pod wieksze zawory 41,6 i 34,5 ale nie ma seryjnych tak krotkich zaworow z takim grzybem... wiec trzebaby na zamowienie do tej glowicy zrobic zawory
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
41,6 i 34,5 to sa zawory z mocnego 1.9, a ta 105km ma zawory bodajrze 40mm i 33mm. I sa krotsze od normalnych zaworow. Jednym slowem dupa nie glowica - nie wiele sie da z tym zrobic... mozna podniesc stopien sprezania ale nie wiele wiecej... no chyba ze zrobi sie zawory na zamowienie.
Znacznie taniej jest znalezc glowice z 1.9 130km i taka glowice obrabiac.
Znacznie taniej jest znalezc glowice z 1.9 130km i taka glowice obrabiac.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
o widzisz i to bardzo mi pomogles bo wlasnie mam zamiar kupic jutro glowice i musze sprawdzic jaka ona jest:)zeby nie bylo gafy co do planowania tloki sa nie plaskie lecz polowa jest wklesla mysle ze splanuje ja z 1 mm co ty na to?A co do kola zamachowego wieszs moze ile trza zjechac i czy wogole sie da?a z tymi zaworami od XM to sa o okolo 0,5 mm mniejszetzn od tego co Kaktus napisal przynajmniej tak mowi koles ze sklepu z czeciami :)wiec jesli tak to sa wieksze od standartowych o niecaly mm wiec czy sie oplaca?jak myslisz Kaktus:)
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Kolo zdjalbym ile sie tylko da, glowice zdjalbym minimum 1,2mm a najlepiej to 1,5mm. Trzeba tez rozwiercic jeden otwor w lapie od silnika, bo sa problemy pozniej z przykreceniem tej lapy... ehh zdradzam swoje tajemnice hehe...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora