Nie twierdze, ze da sie je latwo zmierzyc, o odczuwaniu nie wspomne.
ad.2. /czucie ukl. kier./ Wiesz porownywanie do systemow wspomagania wystepujacych w samochodach rajdowych jest calkowice oderwane od rzeczywistosci. Najwieksza wada prostych ukladow wspomagania jest to, ze sila wspomagania nie zalezy od predkosci samochodu. Przyjemnie kreci sie na parkingu, ale przy wiekszych predkosciach sila ruchow kierownicy nie jest bezposrednim odzwierciedleniem tego co dzieje sie z kolami. Kubelek, podporka pod noge oczywiscie poprawiaja czucie auta (tak jak wiele innych rzeczy o ktorych tu nie piszemy) ale informacje ktore plyna przez uklad kierowniczy sa rowniez wazne i najlepiej gdy wszystko sie dobrze uzupelnia.
ad.3. /miejsce pod maska/ Nie chodzi o dramatyzowanie ale znowu o stwierdzenie banalnego faktu. A odnosnie spryskiwacza to wlasnie znacznie wazniejsze zeby miec czysta szybe przy wiekszej predkosci niz na parkingu. To troche odwrotnie niz ze wspomaganiem kierownicy w 205
![Razz :-P](./images/smilies/tongue.gif)
ad.4. /awaryjnosc/ Nie, ale prostota 205 jest dla mnie piekna, gdybym poszukiwal czegos bardziej zlozonego w podobnej cenie, to do podrozowania wybralbym XM. Czytajac Twoj podpis: "jak mnie wk...ą jeżdzące samochody..." - moge dojsc do wniosku, ze dla Ciebie faktycznie bylby lepszy rower.