Pseudo chip tuning ??
- JoT_JoT
- Moderator
- Posty: 2910
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
- Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
- Numer Gadu-gadu: 3288286
- Lokalizacja: Wrocław
Jak ktoś wie o co chodzi to zazwyczaj nie jest to trudne i drogie ze względu na to że zminana jakiegoś parametru cześto opieraa się na zmianie wartości jakieś rezystancji bo to one są głównymi danymi dla komputera. Ludzie cenią sobie zazwyczaj poprostu wiedze żę trzeba wiedzieć gdzie i ile dołozyć bo sam rezystor kosztuje dosłownie grosze.
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
- JoT_JoT
- Moderator
- Posty: 2910
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
- Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
- Numer Gadu-gadu: 3288286
- Lokalizacja: Wrocław
A co do tego na allegro to prawdopodobnie może to działać kwestia jest taka że to zwiększa dawke benzyny wiec i spalanie rośnie możliwe tylko że przy wolnych obrotach będzie fiksował ogólnie sam rezystor jest elementem mało elastycznym i nie dopasuje sie do zmieniajacej sie rezystancji czujnika temp powietrza ale prawdopodobnie może to działać zawsze można spróbować to zrobić tak żeby samemu to włączać (dołączać tą dodatkową rezystancje) aby autko nie paliło nam za wiele a tej mocy używać wtedy kiedy jest faktycznie potrzebna
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
Jeżeli to tylko zwiększa dawkę benzyny to lipa,żeby tą większą dawkę silnik spalił musi dostać dodatkowe powietrze a to w silniku wolnossącym jest niemożliwe.Czyli jest to tylko wzbogacenie mieszanki ,spalanie napewno wzrośnie ale żadnych dodatkowych koni nie przybędzie,zresztą to samo można uzyskać w silnikach z wtryskiem Jetronic wkręcając wkręt w przepływomierzu tylko po co?
- zawodowiecleon81
- Junior
- Posty: 120
- Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am
Jest to nic innego jak oszukanie sygnału idącego z przepływomierza. KOmputer myśli ze przepływomierz jest bardziej otwarty i daje większą dawke paliwa. Można sobie wkladac rozne rezystorki w zaleznosci ile ma byc wiecej paliwa. Nie można przesadzic bo miesznka bedzie zbyt bogata i bedzie sie dusił. W angli od dawna to stosuja i jest ok. Oczywiscie wiecej pali. Koles na allegro sprzedaje i mysli ze cos wielkiego wymyslil.
niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 11 sie czw, 2005 11:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pułtusk-Warszawa
Witam Panow.
Czlowiek sprzedajacy ten rezystor ma 100% racje odnosnie zyskaniu dzieki niemu mocy. Jednak nalezy pamietac o tym ze nie w kazdym samochodzie musi ten system zadzialac. Wstawienie tego rezystora oszukuje komputer sterujacy mieszanka paliwa i wtryskami podajac zwieszona temperature powietrza(do komputera) niz jest ona w rzeczywistosci. Jak kazdemu wiadomo cieple powietrze zawiera mniej tlenu i co za tym idzie powoduje slabsze osiagi silnika. Jak widomo powietrze ogrzewa sie od silnika a w szczegolnosci w pugach 205 z silnikami 16,19 gdzie filtr powietrza znajduje sie zaraz nad kolektorem wydechowym. Jesli ktos nie wierzy prosze przy rozgrzanym silniku wyjac(jesli to sie uda bez poparzen) filtr powietrza i zobaczyc jaki jest goracy. Ale wracajac do meritum sprawy taki rezystor naprawde spelnia swoje zadanie jednak nalezy pamietac o tym ze zwieksza spalanie, ktory to wzrost spalania zalezy od konkretnych wlasciwosci silnika.
Reasumujac czlowiek sprzedajacy te rezystry pisze 100% prawdy gdyz przyrost mocy o 20 KM jest mozliwy ale w szczegolnych przypadkach silnikow ktore maja bardzo niska temperature pracy.
Aby uzyskac ten sam efekt bez wzrostu spalania wystarczy poprawic projektantow z marki PEUGEOT. W kazdym silniku 1.6 czy 1.9 przerobic dolot tak aby powietrze bylo zasysane z chlodnego miejsca i przez cala droge do kolektora ssacego nie mialo o co sie ogrzac. Wtedy Panowie otrzymujemy 100% satysfakcji. Zyskujemy na momencie obrotowy, samochod szybciej wkreca sie na obroty i nie ma problemu duszenia sie powyzej 5000obr/min. Nalezy jednak pamietac o tym ze konieczny jest w takim przypadku filtr stozkowy.
Pozdrawiam
Czlowiek sprzedajacy ten rezystor ma 100% racje odnosnie zyskaniu dzieki niemu mocy. Jednak nalezy pamietac o tym ze nie w kazdym samochodzie musi ten system zadzialac. Wstawienie tego rezystora oszukuje komputer sterujacy mieszanka paliwa i wtryskami podajac zwieszona temperature powietrza(do komputera) niz jest ona w rzeczywistosci. Jak kazdemu wiadomo cieple powietrze zawiera mniej tlenu i co za tym idzie powoduje slabsze osiagi silnika. Jak widomo powietrze ogrzewa sie od silnika a w szczegolnosci w pugach 205 z silnikami 16,19 gdzie filtr powietrza znajduje sie zaraz nad kolektorem wydechowym. Jesli ktos nie wierzy prosze przy rozgrzanym silniku wyjac(jesli to sie uda bez poparzen) filtr powietrza i zobaczyc jaki jest goracy. Ale wracajac do meritum sprawy taki rezystor naprawde spelnia swoje zadanie jednak nalezy pamietac o tym ze zwieksza spalanie, ktory to wzrost spalania zalezy od konkretnych wlasciwosci silnika.
Reasumujac czlowiek sprzedajacy te rezystry pisze 100% prawdy gdyz przyrost mocy o 20 KM jest mozliwy ale w szczegolnych przypadkach silnikow ktore maja bardzo niska temperature pracy.
Aby uzyskac ten sam efekt bez wzrostu spalania wystarczy poprawic projektantow z marki PEUGEOT. W kazdym silniku 1.6 czy 1.9 przerobic dolot tak aby powietrze bylo zasysane z chlodnego miejsca i przez cala droge do kolektora ssacego nie mialo o co sie ogrzac. Wtedy Panowie otrzymujemy 100% satysfakcji. Zyskujemy na momencie obrotowy, samochod szybciej wkreca sie na obroty i nie ma problemu duszenia sie powyzej 5000obr/min. Nalezy jednak pamietac o tym ze konieczny jest w takim przypadku filtr stozkowy.
Pozdrawiam
Peugeot 205 CTI 1.9 - bylo, teraz szukam GTI
Ze co?? On oszukuje ale odwrotnie -mowi kompowi ze powietrze jest zimniejsze -co zwieksza dawke paliwa, ale co ona ma niby dac poza dymieniem?? przeciez zeby spalic paliwo musi byc tlen. Przy tym szicie moc moze faktycznie wzrosnac ale o 1-5PS a nie 20... Poza tym w GTi przy maksymalnym wcisnieciu gazu mieszanka jest wzbogacona o 10% w stosunku do normy wiec taki chip moze co najwyzej spowodowac zasmolenie zawodnika jadacego za nami.
dokladnie tak, rezystor oszukuje kompa nie na obrotach tylko na temperaturze silnika , przez co komp cały czas nawet n aciepłym silniku symuluje ssanie - nigdy ni e zauwarzyliscie ze wasze auta zimne lepiej jadą ? co w tym jest , ale jak todziaa na kom, i na silnik ciezko powiedziec, napewno auto wiecej pali !!
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 11 sie czw, 2005 11:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pułtusk-Warszawa
Invictus.
Jesli rezystor oszukiwalby komp ze powietrze jest zimniejsze to samochod gorzej by jechal. Dlaczego??Dlatego bo zimniejsze powietrze ma wiecej tlenu i mieszanka latwiej sie spala(nie potzreba tyle benzyny). Jesli jednak powietrze jest cieplejsze to jest w nim mniej tlenu i mieszanaka musi zawierac wiecej paliwa zeby byla wybuchowa. Czy koledzy nie bawiliscie sie nigdy regulacja silnika gaznikowego. Ten kto to robil wie jak bardzo pomaga wymiana dysz na wieksza. Jednak nie mozna z tym przesadzic bo silnik bedzie sie zalewal Taksamo sprawa preneztuje sie w przypadku tego chipa. Za duza rezystancja spowoduje za bogata w paliwo mieszanke i wtedy efekt bedzie taki ze silnik mimo wciskania pedalu w deche bedzie sie dusil. Jeszcze raz powtarzam ze taki chip nie zdziala cudow ale jego teoretyczne podstawy sa w 100% prawdziwe i znaczne, odczuwalne przyrosty mocy sa prawdziwe.
Pozdrawiam
Jesli rezystor oszukiwalby komp ze powietrze jest zimniejsze to samochod gorzej by jechal. Dlaczego??Dlatego bo zimniejsze powietrze ma wiecej tlenu i mieszanka latwiej sie spala(nie potzreba tyle benzyny). Jesli jednak powietrze jest cieplejsze to jest w nim mniej tlenu i mieszanaka musi zawierac wiecej paliwa zeby byla wybuchowa. Czy koledzy nie bawiliscie sie nigdy regulacja silnika gaznikowego. Ten kto to robil wie jak bardzo pomaga wymiana dysz na wieksza. Jednak nie mozna z tym przesadzic bo silnik bedzie sie zalewal Taksamo sprawa preneztuje sie w przypadku tego chipa. Za duza rezystancja spowoduje za bogata w paliwo mieszanke i wtedy efekt bedzie taki ze silnik mimo wciskania pedalu w deche bedzie sie dusil. Jeszcze raz powtarzam ze taki chip nie zdziala cudow ale jego teoretyczne podstawy sa w 100% prawdziwe i znaczne, odczuwalne przyrosty mocy sa prawdziwe.
Pozdrawiam
Peugeot 205 CTI 1.9 - bylo, teraz szukam GTI