Strona 2 z 8

: 16 sie wt, 2005 3:00 pm
autor: blaszka
ZOSTAWIŁEM TAK JAK JEST A TO CO JUZ MA WPASC TO WYJME Z PUSZKI A PO LESIE NIE JEZDZE WIEC JAK RAZ KIEDYŚ COS WPADNIE TO NIE PROBLEM

: 16 sie wt, 2005 3:01 pm
autor: Sebek
a u ciebie jak lepiej jedzie z wsadzonym w puszke?

: 16 sie wt, 2005 3:06 pm
autor: blaszka
CHYBA TAK WCZESNIEJ BEZ PRZERÓBEK MIAŁEM OK 13S DO SETKI TERAZ JEST 11 NO TO MUSIAŁO POMÓC NO I LEPSZY DZWIEK JEST

: 16 sie wt, 2005 3:12 pm
autor: Sebek
To mi o wiele skróci moje testy,ale na biezaco bede informował!
Podejrzewam że najlepszy efekt byłby gdyby go całkowicie w tej puszcze zamknąć czyli razem z górą (praktynie zero ingerencji z zewnatrz) ale na razie mysle jak to zrobić!

: 16 sie wt, 2005 3:35 pm
autor: blaszka
JA JUZ MAM PATENT NA TAKIE COS ALE NIE BEDZIE EFEKTU DZWIEKOWEGO O KTÓRY TEŻ MI CHODZI A NAJLEPIEJ TA PUSZE WYKLEIĆ FOLIA ALUMINIOWA Z WEWNATRZ I ZEWNATRZ JA TAK TEZ ZROBIE

: 18 sie czw, 2005 1:06 pm
autor: Sebek
WSZYSTKO STAŁO SIE JASNE!!!
Wykonałem wiele prób na obu filtrach.

1) na filtrze mniejszym wsadzonym w puszke po starym filtrze auto jechało lepiej ale nieznacznie

2) na drugim filtrze do aut o mocy do 200KM wielkości oryginalnej puszki autko jeździ GENIALNIE! Miałem mały problem z umieszczeniem go tak aby nie zachaczał o żadne kable itp ale pospinałem je i poprowadziłem tak aby nieprzeszkadzały w pracy filterka. Niezbedna była osłona termiczna która znacznie zredukowała grzanie sie filtra od strony silnika i zredukowała kontakt z innymi czesciami osprzetu. Co do dolotu to na wstepie wyciałem z grilla kawałki plastiku które zasłaniały dostep do wejścia dolotu i zrobiłem filtr własnej protukcji który nie przepuszcza lisci i wiekszych zanieczyszczeń. Podniosłem nieco cały dolot aby dopasować go pod ułożenie filtra.
Oczywiscie przed założeniem naoliwiłem filter olejkiem JR
AUTO Z FILTREM:
-równiejsza praca silnika na wolnych (wskazówka idealnie trzyma 900 obrotów)
-od prawie 3000 obrotów wkreca sie idealnie i autko dostaje takiego kopa że aż sam sie zdziwiłem i ludzie na ulicy chyba tez 8)
-dzwiek mnie POWALIŁ NA KOLANA jest super

Jednym słowem jestem Zachwycony. Foty beda jak tylko dorwe aparat no i szkoda mi tylko że nie robiłem ich podczas samej pracy bo jak sciagnałem ta plastikowa pokrywe która łaczy przepustnice z obudowa filtra to po załozeniu na nia stozka widok mnie zadziwił. To moje całe spostrzeżenia na temat stożka.
Pozdro

: 18 sie czw, 2005 1:46 pm
autor: aroslaw
a jakie ceny byly tych waszych filtrow ?? z allegro moze ? jak tak to bym linka prosil.
z tego co mowicie to chyba tez sie skusze kiedys na stozek
:lol:

: 18 sie czw, 2005 1:48 pm
autor: blaszka
sebek a jaki masz silnik

: 19 sie pt, 2005 12:38 am
autor: JoT_JoT
Sebek ma silnik 1.4 TU :)


Sebek daj jakieś namiary na filtr ktory masz zamontowany w autku :mrgreen:

: 19 sie pt, 2005 2:42 am
autor: Sebek
Kupiłem zestaw który jest aktualnie w promocji na allegro. I jak porównywałem ceny w innych sklepach to zrobiłem złoty interes 8) Filtr Aoma Monc(carbon)+osłona termiczna+zestaw czyszczacy Jacky+środek czyszczacy JR i oszczedziłem 140zł gdybym to samo kupował w sklepie
ale do waszych TU 1.1 proponuje mniejszy filtr też Aoma115+zestaw Jacky za 69zł
nie wspominajac że filterek taki przezyje kilka razy zwykły

: 23 sie wt, 2005 11:53 am
autor: aroslaw
no to ja bym poprosil o foty zamontowanych stozkow :)

: 23 sie wt, 2005 12:37 pm
autor: Sebek
przedemna dwa spoty i moze na którymś bedzie aparat to od razu cykne bo tak to cały czas pracuje

: 23 sie wt, 2005 12:39 pm
autor: JoT_JoT
No to dawaj fotki :) bo w przyszłym miesiacu tez chcę coś u siebie kombinować :)

: 23 sie wt, 2005 12:40 pm
autor: blaszka
KUŻWA JA MIAŁEM DAC TU FOTY I ZAPOMNIAŁEM MOZE JAK NI EZAPOMNE TO PO PRACY WRZUCE

: 23 sie wt, 2005 12:45 pm
autor: JoT_JoT
no też było by miło :D:P skleroza nie boli tylko czasem nogi :)