Hamulce od 306gti
- Fox
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2053
- Rejestracja: 25 lis pt, 2005 5:09 pm
- Posiadany PUG: 205gti, 504 coupe, 406 kombi
- Numer Gadu-gadu: 6433729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Lord Devil: Od jakiej wersji Partnera miałeś te hamulce? Dzwoniłem do jakiegoś handlarza części używanych i się mnie spytał własnie od jakiej wersji chcę te hamulce. Są ponoć dwóch różnych producentów. Wymienił mi jakich, ale zapomniałem oczywiście:) No i to serwo od 606?był w ogóle taki peugeot czy o 605 raczej chodzi?
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
To ja podpytam o konkrety
-Jakie średnice tłoczków mają różne zaciski z rodziny, i na czym może polegać większa skuteczność przy tej samej średnicy tłoczka i tarczy
-Jak większe serwo faktycznie odbija się na skuteczności
-Jak dokładnie średnica pompy przełozy się na hamowanie, do 205 przewija się kilka średnic między ok 19 a 22mm
Może by tak zebrać gdzieś w całość listę elementów i zestawów plug&play
-Jakie średnice tłoczków mają różne zaciski z rodziny, i na czym może polegać większa skuteczność przy tej samej średnicy tłoczka i tarczy
-Jak większe serwo faktycznie odbija się na skuteczności
-Jak dokładnie średnica pompy przełozy się na hamowanie, do 205 przewija się kilka średnic między ok 19 a 22mm
Może by tak zebrać gdzieś w całość listę elementów i zestawów plug&play
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Jak czytam takie posty to zaparzam sobie kawę i siadam wygodnie w fotelu
Piweł wszystko fajnie wyjaśniasz, sporo jednak oczywistych..
Nie zrozumiałeś też dokladnie mojego pierwszego pytania;
"większa skuteczność przy TEJ SAMEJ średnicy tłoczków"
"Skuteczność" zastąpie teraz "reakcją" pomijając długie hamowanie i grzanie.
Według moich danych średnice przednich tłoczków we wszystkich 205 to bodajrze 54mm niezależnie od systemu.
Średnice tarcz te same... Gti ma wentyle-ok ale to chyba nie ma wpływu na pierwszą reakcje.
Na czym polega więc różnica działań systemów i "lepszość" jednych zacisków nad drugimi np w gti?
Piweł wszystko fajnie wyjaśniasz, sporo jednak oczywistych..
Nie zrozumiałeś też dokladnie mojego pierwszego pytania;
"większa skuteczność przy TEJ SAMEJ średnicy tłoczków"
"Skuteczność" zastąpie teraz "reakcją" pomijając długie hamowanie i grzanie.
Według moich danych średnice przednich tłoczków we wszystkich 205 to bodajrze 54mm niezależnie od systemu.
Średnice tarcz te same... Gti ma wentyle-ok ale to chyba nie ma wpływu na pierwszą reakcje.
Na czym polega więc różnica działań systemów i "lepszość" jednych zacisków nad drugimi np w gti?
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Z tego co mi wiadomo, to zasadniczo jakość hamowania i działania hamulców w 205 np: GTi jest porównywalna jak nie taka sama. Stosowanie innych systemów było podyktowane innymi względami takimi jak:
-rok produkcji,
-kraj wytworzenia i rynek na jaki auto było przeznaczone
-księgowi i budżet.
Wiadomo że znaczenie ma materiał jak wspominał Piweł klocek-tarcza. Większa siłą nacisku na nic sie zda jak hamulec podadny jest na fadding.
-rok produkcji,
-kraj wytworzenia i rynek na jaki auto było przeznaczone
-księgowi i budżet.
Wiadomo że znaczenie ma materiał jak wspominał Piweł klocek-tarcza. Większa siłą nacisku na nic sie zda jak hamulec podadny jest na fadding.
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Srednica tloczka w 306gti to 57mm w s16 54mm jezeli dobrze pamietam:)tomek pisze:To ja podpytam o konkrety
-Jakie średnice tłoczków mają różne zaciski z rodziny, i na czym może polegać większa skuteczność przy tej samej średnicy tłoczka i tarczy
-Jak większe serwo faktycznie odbija się na skuteczności
-Jak dokładnie średnica pompy przełozy się na hamowanie, do 205 przewija się kilka średnic między ok 19 a 22mm
Może by tak zebrać gdzieś w całość listę elementów i zestawów plug&play
Kazda morda pasuje do Forda!