Strona 3 z 5

: 10 sty śr, 2007 7:19 pm
autor: mi
podzielcie się wrażeniami; i ja będę skracał i pytam - ile i o ile fajniej?

: 10 sty śr, 2007 8:39 pm
autor: d_ARC
Wrażenia bardzo przyjemne, skok lewarka "na oko" skrocil sie conajmniej o wartosc skrócenia "L". Dużo sprawniej i szybciej zmienia się biegi, spokojnie można zaryzykować max. wartosć podaną na foto. Przy moich 12mm w temp. trochę poniżej zera wyczuwa się różnicę w zmianie biegów w stosunku do serii, ale trwa to niedługo, do rozgrzania oleju i nie jest aż tak bardzo kłopotliwe. Swoją drogą olej w skrzyni też swoje przeszedł więc tu może tkwić przyczyna. Szczerze polecam, bo przy odrobinie wprawy zabawa jest przednia.

No a, że na wszelki wypadek eksperymentowałem na zapasowym "L" na lato pomyśli się o patencie a'la eccose :D

qshift

: 17 sty śr, 2007 2:10 pm
autor: Munne
Tutaj opis calej operacji dla zainteresowanych(Peugeot 205 technincs).

http://www.205gti.com/main_uk.htm

: 18 sty czw, 2007 11:12 am
autor: stef
Skrocilem 15mm, a wyglada to tak:)

: 19 sty pt, 2007 12:26 pm
autor: Sebek
no i sympatycznie :)
zupełnie zapomniałem o tym patencie :)

: 12 mar pn, 2007 11:21 am
autor: Nero
Rowniez skrocilem o okolo 15-16mm i zabawa byla fajna, no ale niestety moje lwiatko jest bardzo kaprusne i sie popsulo, ale ogolnie polecam :)

: 01 kwie ndz, 2007 3:39 pm
autor: Sebek
Panowie powiedzcie mi czy w TU ta część też tak wygląda :?:
nie ma tu przy mnie puga i się zastanawiam czy kupić Quick'a a mam okazje nowego w dobrych pieniadzach
potrzebuje tego info szybko
pliss

: 01 kwie ndz, 2007 5:09 pm
autor: Banita
taki sam element

: 01 kwie ndz, 2007 6:52 pm
autor: Sebek
dzieki :)

: 02 kwie pn, 2007 12:05 am
autor: moralez
Sebek pisze:Panowie powiedzcie mi czy w TU ta część też tak wygląda :?:
nie ma tu przy mnie puga i się zastanawiam czy kupić Quick'a a mam okazje nowego w dobrych pieniadzach
potrzebuje tego info szybko
pliss
wyglada podobnie, ale niekonicznie bedzie pasowac :P jutro sprawdze mozliwosci adaptacji 8)

z tego co pamietam na szybko to przy silnikach TU ciegno do wybierania przod-tyl jest po drugiej stronie niz w gti 8)
jutro dam foty

: 02 kwie pn, 2007 12:18 am
autor: Banita
Fakt -inaczej podgiete, jak sie dobrze przyjrzec, to w TU jest plasko, a w XU ciegla sa pod katem, ale to niczego nie zmienia.


XU
Obrazek

TU
Obrazek

: 02 kwie pn, 2007 12:38 am
autor: moralez
zmienia, nie zmiania, taki sam nie jest 8) :lol:
swoja droga to mocowanie preta(ciegla) od drazka zmiany biegow tez sie rozni.

: 02 kwie pn, 2007 1:07 am
autor: Banita
fakt w gicie jest na opaski do kabli 8)

w tu ciegla sa regulowane, a w gicie tylko od wybieraka przy skrzyni.

: 02 kwie pn, 2007 8:34 am
autor: Sebek
no to bede miał po 24 kwietnia na sprzedaż pięknego nowego chromowanego Quickshifta do Gti za 70zł :) :wink:

: 02 kwie pn, 2007 10:15 am
autor: marcin1
No to jak cos to jestem chetny na niego :D