Strona 3 z 6
Re: Wykresy z hamowni
: 14 lip pn, 2008 9:40 am
autor: Para
Tutaj filmik z hamowania:
http://www.youtube.com/watch?v=4y9YfVRtoN8
Koles tlumaczy ze przy przelaczaniu dolotu wystepuje taki spadek mocy.
Re: Wykresy z hamowni
: 14 lip pn, 2008 10:43 am
autor: Munne
Ale tam maja zajebisty akcent
![Respect _O_](./images/smilies/icon_worshippy.gif)
Re: Wykresy z hamowni
: 14 lip pn, 2008 11:35 am
autor: Para
Hehe, facet byl pomocny, ale wiekszosc swojego cennego czasu poswiecil Subaru kumpla ktory ze mna odwiedzil hamownie. 270 KM 4x4
![Wariat 8)7](./images/smilies/icon_bonk.gif)
Re: Wykresy z hamowni
: 14 lip pn, 2008 4:47 pm
autor: Marin205
powiem tak - wiadomo wykres ważna rzecz - ciekawy jestem jak to jest z wykresami po samej zmianie filtra powietrza w 205 - bo generalnie - wszystkie testy filtrów pokazują minimalne zmiany mocy - a moc zaczyna się pojawiać przy autach z dużymi silnikami - ja właśnie jestem po lekturze 2 artykułów na temat: 1 różnych wałków do 205gti i wymiany filtra powietrza, wałka, wydechu itd gdzie uzyskano dodatkowe 24 KM liczone już na kołach - i w przypadku 205tki są widoczne różnice na filtrze i to spore
Re: Wykresy z hamowni
: 15 paź śr, 2008 5:12 pm
autor: Para
Czasami ludzie szukaja wykresu standardowego oryginalnego silnika z GTI. Ponizej wykres 1989 D6B 1.9 (128 bhp):
121 bhp + 158Nm.
Re: Wykresy z hamowni
: 22 mar pn, 2010 10:26 pm
autor: Para
Wykres standardowy silnik GTI6 w 205
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v230/meb97me/PSOOC%20Rolling%20Road%2020090516/E887XUA.jpg)
Re: Wykresy z hamowni
: 30 mar wt, 2010 7:48 am
autor: Kaktus
A tutaj wykres forumowego 205 1.6 GTI - przed remontem glowicy.
Po hamowaniu zostala zrobiona diagnostyka - wszystko w porzadku, poza zjechanym walkiem rozrzadu (standard w 205 1.6 GTI). Auto hamowane na 3 biegu, czas pomiaru - 22 sekundy. I ogromne problemy aby dokrecic motor. Do odcinki nie doszedl.
Na dniach bedzie wykres z hamowania juz po remoncie glowicy + malutkich modyfikacjach
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
.
Na dniach takze pojawia sie wykresy z hamowania 205 1.9 GTI po kapitalce + modyfikacje glowicy, oraz wykres tego samego silnika ale po przejsciu na map sensor i strojeniu. - Jak zhamujemy to zamieszcze tutaj wykresy.
Re: Wykresy z hamowni
: 30 mar wt, 2010 3:36 pm
autor: Lord Devil
Swietnie Kaktus, ze podajesz wykres, doi kazdej pracy pokazuj wykres to wazna rzecz dla potencjalnych klientow. Pewnie jakiegos puga w koncu zrobie u Was i wykres mnie do tego bardzo zacheca. Swoja droga to ten 1,6 w strasznym stanie mniej jak polowa mocy. Czekam na reszte diagramow
Re: Wykresy z hamowni
: 30 mar wt, 2010 10:11 pm
autor: Kaktus
Glowica do tego 1.6 juz jest ... czekamy na walek. Niestety to Jetronic wiec o strojeniu mozna zapomniec... ale tak jak mowilem, inne wykresy juz niebawem.
Re: Wykresy z hamowni
: 07 kwie śr, 2010 9:08 am
autor: Kaktus
A dzisiaj przyjechal do nas na pomiar 205 1.9 GTI 128KM
Ponizej wykres z hamowania seryjnego motoru:
![Obrazek](http://www.k-sport.eu/chiptuning/wykresy/042010/Peugeot_205_19GTI/205_gti_hamownia.jpg)
Re: Wykresy z hamowni
: 07 kwie śr, 2010 4:12 pm
autor: Para
Jak dokładny jest ten pomiar ? Ile razy powtarzacie ?
Re: Wykresy z hamowni
: 09 kwie pt, 2010 5:34 pm
autor: Kaktus
Powtarzac mozna nawet i 10 razy i wynik wychodzi ten sam z dokladnoscia do 1%.
Ostatnio hamowalismy Seata Leon'a ktory nastepnie hamowany byl na rolkach MAHA, i u nas wyszlo 0,4KM wiecej niz pokazala MAHA.
A moc to 159,2KM u nas i 159,6KM na MAHA.
Już w przyszlym tygodniu zamieszcze wykres z hamowania 205 1.6 GTI z naprawiona glowica. No i wciaz na strojenie, ale najpierw na dotarcie silnika czeka 205 1.9 GTI z obrobiona glowica i walkiem rozrzadu CATCAM's.
Re: Wykresy z hamowni
: 09 kwie pt, 2010 7:05 pm
autor: kubas
Czym będzie strojone to 1,9 gti ?
Re: Wykresy z hamowni
: 15 kwie czw, 2010 8:36 am
autor: Kaktus
Wskoczy Ecu Master + Map Sensor i da rade
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Przeplywka powie poleci do kosza.
Re: Wykresy z hamowni
: 08 maja sob, 2010 10:29 pm
autor: marcinpug
Oto mój wykres "diesla" GTI z płaskim momentem obrotowym .