Strona 1 z 1

Hydrauliczne zawieszenie

: 16 maja ndz, 2004 4:49 pm
autor: Para
ciekawi mnie gdzie w Polsce można zakupić taki bajer. można wogóle>? ile to może kosztować. Myslałem o tym. naprawde niezły bajer co nie? ale czy sie opłaca? czy sie nadaje do sportowej jazdy itp.

: 16 maja ndz, 2004 5:18 pm
autor: BubuPN
no więc zawieszenie do 205 jest zalecane pneumatyczne jeśli już chcesz się bawić w low ridera, oczywiście wtedy musisz się pożegnać z bagażnikiem bo wtedy całość zajmie butla od zawieszenia, najtańsze zawieszenia tego typu to koszt około 7 tysięcy i pozwalają one na sterowanie przód + tył + góra + dół, a najdroższe niecałe 20 tysięcy pozwalające na sterowanie przód + tył + boki + każdy amortyzator osobno

więcej na http://www.lowrider.pl
link do sklepu: http://hydroz.lowrider.pl

: 16 maja ndz, 2004 5:46 pm
autor: Para
ok dzięx zaraz poczytam. byłem na tej stronie ale tylko w galerii :lol:

: 16 maja ndz, 2004 8:32 pm
autor: Ninja
Moj kolega zalozyl takie zawiezenie do Chevroleta Bel-Air z '73 roku za 6 tysiaczkow.
Do puga to troszke nie ma sensu, bo jak Bubu powiedzial, caly bagaznik bedzie z glowy (pompy, sterowniki, wzmacniacze itd.).
Chociaz w USA widzialem Hondy Civic z takim zawieszeniem, wiec dla chcacego nic trudnego :wink:
W sumie zajebiaszcza sprawa bylby taki pug z tym zawieszeniem, ale ja mysle ze 205 GTI to troszke szkoda na takie cos.
Ogolna idea Lowrideringu to dostojna jazda, wrecz suniecie, zajebiscie wypasionym, hydraulicznie nad samym asfaltem zawieszonym, bolidem, ktory ma samym wygladem (kasa wlozona w wyglad zewnetrzny, wystroj wewnetrzny, car audio, mozliwosci zawieszenia) budzic respekt.
Ten samochod ma sunac i ludziom ma "mieknac wafel" na sam jego widok.
Jak sama nazwa wskazuje - "Low Rider".
Do tego wlasnie idealnie nadaja sie tradycyjne amerykanskie krazowniki, z wysokoskokowymi poteznymi silnkami V8, ktore juz na niskich obrotach swoim dzwiekiem przyprawiaja czlowieka o gesia skorke. Te samochody maja przytlaczac swoim majestatem. Wiem co mowie, wierzcie mi :wink:
Pug 205 Gti natomiast to masakrator, maszyna stworzona do walki, sportu, a nie low-rider.

: 16 maja ndz, 2004 8:34 pm
autor: Ninja
Apropos http://www.lowrider.pl, to wlasnie admin tej strony jest wlascicielem Bel-Aira, o ktorym pisalem :D

: 16 maja ndz, 2004 8:35 pm
autor: Para
hehe co za opis ... jestem pełen podziwu

: 16 maja ndz, 2004 10:30 pm
autor: _Ryba_
Ninja masz swięta racje...pug to nie low-rider..tylko maszyna na sprint zwlaszcza GTI :mrgreen:

: 17 maja pn, 2004 9:29 am
autor: Para
no ale kurcze. jakbym miał w męski narząd płciowy kasy na wydanie to nawet bym sie nie zastanawiał tylko ładował taką zawieche. przecież ona tez moze sie nadawać do sportowej jazdy. sam widziałem taką zawieche w Golfie I

: 17 maja pn, 2004 10:20 am
autor: _Ryba_
fakt....ale najpierw trzeba miec te"w męski narząd płciowy kasy" :mrgreen:

: 17 maja pn, 2004 8:16 pm
autor: samer
A kupcie sobie BX'a ;) za 2 tys mozna juz znalesc :)

: 17 maja pn, 2004 9:38 pm
autor: Para
hehe wolałbym takie coś 8)

Obrazek

: 17 maja pn, 2004 10:29 pm
autor: _Ryba_
hehehe to jest cos.....wyobrazacie sobie puga na miejscu tego amerykanca hehe :mrgreen: ale wiksa....chyba sie pobawie zeby te zdjątko przerobic hehe :twisted:

: 17 maja pn, 2004 11:33 pm
autor: BubuPN
ciekawe jak ta fura wyglądała po powrocie na ziemię :lol: chyba, że koleś w odpowiednim momencie wysunął koła :lol:

: 18 maja wt, 2004 12:00 am
autor: Para
zaraz po tej chwili podbiega 4 kolesi i wsuwają taki ogromny materac :lol:

: 18 maja wt, 2004 12:45 am
autor: WINKiel
widziałem filmiki i az dziw bierze jak te auta wyskakuja... generalnie standardowy motyw wsrod najlepszych jest taki, ze auto wybija sie przodem, staje deba na tylnim zderzaku (!) i spada na glebe!!! Ale te auta sa odchudzone i oczywiscie nikt nie siedzi za kolkiem :)