Strona 1 z 1

Realny projekt 170KM GTI 8V

: 08 lis czw, 2007 12:44 am
autor: xtrack
W katalogu wałków sportowych Catcams znalazłem informację techniczną , że wałek 308 stopni nie nadaje się do zastosowania z seryjnymi wtryskiwaczami :( Teraz mam wersję 130KM i żółte seryjne wtryski . A może wybrac wałek 280 stopni zamiast 308 i auto bedzie ciut słabsze ale za to bardziej elastyczniejsze w zakresie średnich obrotów 2800-5000 ? Jeśli wybiorę wałek 308 stopni to jakie wtryski mam zastosować ? zaznaczam ze raczej mnie nie interesują mnie używki tylko nowe , z doświadczenia wiem ze to by się zemściło w najmniej oczekiwanym momencie. Acha , kto mi pózniej taką wydumkę zestroi fachowo ? Kogo polecacie ? Kaktusa ? Grabowskiego ?


Zima z silnikiem Buda w Ireco :D

Re: Realny projekt 170KM GTI 8V

: 08 lis czw, 2007 2:14 am
autor: Banita
Nie wierze w to, ze seryjne wtryski nie dadza rady -to jakas sciema jest.

Z tymi 170km imho nie dasz rady bez TB lub krecenia w okolice 8,5k (oczywiscie mowa o N/A)

Re: Realny projekt 170KM GTI 8V

: 08 lis czw, 2007 12:07 pm
autor: Przecinak
Heh akurat wtryski to maly problem bo dzdza rade po podniesieniu cisnienia (na std. cisn. 150 - 160KM)

Do walkow 308 seryjny kolektor i wydech kompletnie sie nie nadaje.
Trzeba by ITB i dobry kol. wydech. a pozniej strojenie i to na jakims SA (czyli bez walkow jakies 5K - 10K zlociszy)

280 powinno smigac na seryjnych kol. choc wskazane by bylo zrobic dobry kol. wydechowy i wszystko wystroic na std. motronicu (2K - 3K)

Re: Realny projekt 170KM GTI 8V

: 08 lis czw, 2007 1:05 pm
autor: stef
Odsylam do stronki http://www.track-monkey.co.uk

166 bhp @ 6625 rpm
198 Nm @ 5223 rpm


Wtedy bedziesz mial oglad jak wiele musialbys zrobic aby zblizyc sie do tej wartosci. Nie to zebym nie wierzyl w Twoje umiejetnosci badz mozliwosci finansowe ale to juz jest "gruby projekt"!

Seryjne wtryski w rzeczywistosci spokojnie daja rade (bez podnoszoszenia cisnienia) do jakis 180KM - wiec jedno Ci odpada :)

Ale zaraz ... ZTCP to Kaktus robil taki projekt ... tylko w koncu nie wiem na czym stanelo?

Moim zdaniem jakbys osiagnal 150KM byblym i pewnie nie tylko ja pod duzym wrazeniem.

Tak czy inaczej powodzenia, 3mam kciuki :)

Re: Realny projekt 170KM GTI 8V

: 08 lis czw, 2007 7:37 pm
autor: Michal gti
O wtryskach już chłopaki napisali, dadzą rade :)
O wystrojeniu też, czymś konkretnym.
Żeby celować w taką moc, to fucktycznie już trzeba pomyślec o innych tłokach, doprężających.

Re: Realny projekt 170KM GTI 8V

: 08 lis czw, 2007 9:42 pm
autor: xtrack
No właśnie Kaktus -} co z twoim projektem ? skończony ? czy może wyskoczyły jakieś nieprzewidziane przeszkody ? Swoją drogą zawsze coś przy takiej robocie wyskoczy :evil: Dysponuje pompą Walbro o wydajności 255l/h i pewnie do tej pompy trzeba zastosować inny regulator ciśnienia paliwa taki jaki tu :http://rallynuts.com/motorsport/Rally%5 ... i_2417.asp
A co do tłoków doprężających to poczekam na eksperta w tej materii :arrow: Kaktusa . Głowicę mam dosyć mocno splanowaną o wysokości 155,6mm przy seryjnej 158,9mm . Oczywiście liczę się z kosztami ale najbardziej obawiam się finalnego strojenia . :W

Re: Realny projekt 170KM GTI 8V

: 09 lis pt, 2007 12:07 am
autor: stef
Chlopaki przeciez to nie kwestia samego doprezenia silnika. Oczywiscie nalezy to zrobic ale w rozsadnej granicy czyli max do jakis 11,5:1. Zreszta takim doprezeniem mozna zyskac moze z 5KM i aby to osiagnac wystarczy pokombinowac z plaskimi tlokami od 8v i glowica.

xtrack wydaje mi sie, ze pompa to najmniejsze zmartwienie poniewaz jak juz tu napisalismy paliwa do takiej mocy Ci nie zabraknie, no chyba, ze zalozysz trabki i wtedy faktycznie bedziesz potrzebowal go znacznie wiecej.

Co do regulatora to kup zwyczajny typu F1-Z (tyle, ze to ponoc straszna chala, przeciekaja, przy wyzszy cisnieniu zacinaja sie), dlatego mozna kupic Webera z Lancia Delta Integrale w serwisie fiata o nr 7555041 - cena to jakies 220zl (ponoc tez potrafia sie przyciac).
Wydaje mi sie, ze ten co podales - FSE_Power_Boost_Valve - dziala na innej zasadzie, to nie jest typowy nastawny regulator, tylko zawor dzialajacy na podcisnienie w kolektorze.

sprostowanie

: 09 lis pt, 2007 7:07 pm
autor: xtrack
witam szanownych kolegów...
chcialbym sprostowac pewna informacje...a mianowicie,projekt 170km gti 8v nie jest moim projektem.jest to projekt brata mojej dziewczyny,ktory przez omyłke skorzystal z mojego konta klubowego.ja sam nie planuje zadnych projektow ani tym podobnych rzeczy,gdyz swiezo odbudowalem silnik w moim pugu(srebrnym)i nie zamierzam nic ulepszac ani kombinowac z jego parametrami.chciałbym rowniez prosic o wyrozumiałośc i z gory przeprosic za powstałe zamieszanie.pozdrawiam


xtrack-michał

Re: Realny projekt 170KM GTI 8V

: 09 lis pt, 2007 9:02 pm
autor: stef
Ufff ... No tak troche mi to do Ciebie nie pasowalo :)

PS. ale nie trzeba bylo zmieniac pierwszego posta - bo jeszcze bardziej zamieszales :P