Strona 1 z 3

Głowica XU10J4 (S16)

: 30 lis pt, 2007 8:19 pm
autor: stef
W takim razie "my" sie tez chwalimy glowica ...

Jeszcze nie wszystko zrobione ... do tej pory przeprowadzono nastepujace modyfikacje:

- obrobione kanaly ssace i wydechowe
- obrobione prowadnice zaworow
- zmodyfikowane komory spalania - "odsloniecie" zaworow
- obrobiony kolektor wydechowy
- wszystko wyczyszczone

Teraz glowica idzie do zakladu - pelna regeneracja, zawory i gniazda na 3katy, odchudzane zawory ssace, planowanie o 0,5mm, nowe uszczelniacze, a ja w miedzy czasie koncze kolektor ssacy.

Teraz z serii przed i po ...
ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

C.D.N

Re: Głowica XU10J4 (S16)

: 30 lis pt, 2007 8:56 pm
autor: Przecinak
A ze sie tak zapytam w czym jest lepsza od czpki xu9j4 bo z tego co czytalem to jest gorsza?

Re: Głowica XU10J4 (S16)

: 30 lis pt, 2007 9:27 pm
autor: stef
Ona jest niemalze identyczna - rozni sie tylko innym mocowaniem kolektora ssacego, wydechowego, brak zaslepki kanalu olejowego - tak, ze pierdoly. Walki, zawory, kanaly, komory sa identyczne.

Ani lepsza ani gorsza - to jest glowica zen'a81 z ZX 16v

Re: Głowica XU10J4 (S16)

: 30 lis pt, 2007 10:02 pm
autor: zen81
stef pisze:W takim razie "my" sie tez chwalimy glowica ...
Od samego początku nie miałem wątpliwości ze oddaje głowice w dobre ręce :D

Re: Głowica XU10J4 (S16)

: 01 gru sob, 2007 8:52 am
autor: Orfister
No no ...trochę inna liga niż mój TU, ale prace o takim samym zakresie...
Zen81 - jeszcze troszkę i ... poczujesz różnicę po tej robocie ...u mnie efekt jest oględnie mówiąc taki, że wciśnięcie pedału gazu przekłada się bezpośrednio na wciskanie w fotel, a nie jak kiedyś na ... zwiększone buczenie silnika... 8)7

Re: Głowica XU10J4 (S16)

: 01 gru sob, 2007 9:31 am
autor: Banita
A wiecie po co sa te mody? :twisted:

Re: Głowica XU10J4 (S16)

: 01 gru sob, 2007 9:36 am
autor: Orfister
Żeby się bardzie błyszczały kanały :wink:

Re: Głowica XU10J4 (S16)

: 01 gru sob, 2007 5:50 pm
autor: stef
Kilka kolejnych zdjec ...

Zawory po obczyszczeniu ...
ObrazekObrazek

Dorabiane uszczelki kolektora ssacego ...
Obrazek

Odslanianie zaworow ...
Obrazek

Obrabianie kanalow wydechowych...
Obrazek

Nagar z jednego kanalu kolektora ssacego ...
Obrazek

Sprawca calego zamieszania ...
Obrazek

Re: Głowica XU10J4 (S16)

: 02 gru ndz, 2007 12:26 pm
autor: Para
Swietna robota. Ile czasu zajął wam ten remont ?

Re: Głowica XU10J4 (S16)

: 02 gru ndz, 2007 1:06 pm
autor: stef
Nie mam cisnienia - wiec robie sobie to w wolnej chwili i jak mi sie chce :P
Jakby sie sprezyc w tydzien powinno dac rade + jeszcze obrobka w zakladzie ... ile to zajmie bede mogl powiedziec pozniej.

Re: Głowica XU10J4 (S16)

: 14 gru pt, 2007 9:25 pm
autor: stef
Glowica lada dzien bedzie zlozona :) Robi sie w zakladzie.

Wreszcie zrobilem kolektor ... jest z nim znacznie wiecej roboty niz np. w mi16 ale za to ladnie to teraz wyglada ...

Re: Głowica XU10J4 (S16)

: 15 gru sob, 2007 12:17 am
autor: d_ARC
No fajne foty, robota koronkowa, robi wrażenie! Szacuneczek za cierpliwość. Moje graty też tak dopieścisz? ;)

Re: Głowica XU10J4 (S16)

: 15 gru sob, 2007 12:50 am
autor: moralez
stef wytlumacz prostym ludziom na co tyle dziur nad przepustnicami ??

Re: Głowica XU10J4 (S16)

: 15 gru sob, 2007 5:52 pm
autor: Sebek
żeby je siliconem zapchać :lol:

Re: Głowica XU10J4 (S16)

: 15 gru sob, 2007 8:30 pm
autor: stef
d_ARC pisze:Moje graty też tak dopieścisz? ;)
Jasne :twisted:
moralez pisze:stef wytlumacz prostym ludziom na co tyle dziur nad przepustnicami ??
Tak wlasnie wyglada kolektor dolotowy w S16. Ma rozna srednice kanalow dolotowych. Przy malym obciazeniu silnika korzysta z mniejszych kanalow (lepsza charakterystyka dolu silnika), przy duzym, sterowane podcisnieniowo motylki otwieraja sie i wtedy wali juz czym sie da :mrgreen: