Strona 1 z 2

Przeróbka na Turbo

: 16 mar ndz, 2008 5:00 pm
autor: FT91
Niestety jeszcze przez dłuższy czas zostanę na garnuszku starszych (17 lat dopiero :/), dlatego pomyślałem o kupnie Puga 205 jako pierwszy samochód i ewentualne przerobienie go (przynajmniej z zewnątrz) na wersję turbo =>http://www.automobile-sportive.com/guid ... erture.jpg . Czy to też wiąże się z większymi kosztami? Czy można kupić np. nakładki na błotniki które wizualnie poszerzają auto, czy trzeba niestety wymieniać cały błotnik na wersję T? Chodzi tu głównie o koszty i dostępność bo "zwykły" 205 kosztuje mniej niż T a i łatwiej go dostać. Co myślicie o takim projekcie?

Re: Przeróbka na Turbo

: 16 mar ndz, 2008 5:28 pm
autor: Lord Devil
Optyczny body kit do 205 a'la T16 robiła między innymi Dimma i jest nawet jedna taka 205 w klubie. Poza przerobieniem 4 błotników dochodzą jeszcze zderzaki i malowanie całego auta. Projekt bardzo fajny ale nie jest to tanie rozwiązanie, bo pewnie sama przeróbka pochłonie więcej niż zakup bazy czyli 205 i to najlepiej w wersji GTi.

Re: Przeróbka na Turbo

: 16 mar ndz, 2008 5:36 pm
autor: FT91
Ale samo przerobienie karoserii nie jest tanie? Czy mówisz o przerobieniu całego samochodu? W sensie wnętrze + silnik? Wiesz...ja nie chcę z niego robić "wieszaka" i montować do niego nie wiadomo jakich spojlerów, nakładek i innego plastikowego badziewia. Chcę żeby wyglądał jak seryjne T.

Re: Przeróbka na Turbo

: 16 mar ndz, 2008 8:03 pm
autor: baberek
przeciez napisal Ci, ze body kit- wiec samo nadwozie.
Taki zestawik dimmy kosztuje £1750 (ok 7500zl) do tego dodaj koszty zalozenia go do auta (czyli blacharka + lakierowanie). Czyli masz juz okolo 10.000zl + koszt auta bazowego- zdrowego GTi nie kupisz chyba taniej niz 5000zl.
Jak masz kase to sie mozesz bawic, bo efekt koncowy moze byc fajny.

Re: Przeróbka na Turbo

: 16 mar ndz, 2008 8:54 pm
autor: skola
będzie fajnie jak będą oryginalne aluski od dimmy a te dostać graniczy z cudem no i cena :) Jak dla mnie to na taka zabawe trzeba mieć ze 20 000 zł i można sie pobawić :)

Re: Przeróbka na Turbo

: 16 mar ndz, 2008 10:06 pm
autor: Marin205
FT91 pisze:Ale samo przerobienie karoserii nie jest tanie? Czy mówisz o przerobieniu całego samochodu? W sensie wnętrze + silnik? Wiesz...ja nie chcę z niego robić "wieszaka" i montować do niego nie wiadomo jakich spojlerów, nakładek i innego plastikowego badziewia. Chcę żeby wyglądał jak seryjne T.
1750 funciaków to cena z VATem który można odzyskać - pozatym nie koniecznie musisz kupić w GB - np za południową granicą też są przedstawicielstwa dimmy

Re: Przeróbka na Turbo

: 17 mar pn, 2008 10:41 am
autor: gres
baberek pisze: Czyli masz juz okolo 10.000zl + koszt auta bazowego- zdrowego GTi nie kupisz chyba taniej niz 5000zl.
ja kupiłem _O_

Dla mnie pomyśł bezsensowny - bedziesz autko wyglądające na potwora , a pod maską rozczarowanie.
W dodatku panowie ladnie wykazali że to sporo kosztuje, tyle co jakies fajne autko. Kiedys był 205 sturbiony na allegro za 20 tys:P

Re: Przeróbka na Turbo

: 17 mar pn, 2008 5:47 pm
autor: Lord Devil
Chcesz mieć fajne autko kup zdrowe GTi 1,9 w oryginale i banan gwarantowany. Zawsze możesz poszukać GTi z silnikiem z Mi16 jest chyba teraz nawet na allegro srebrny taki.

Re: Przeróbka na Turbo

: 18 mar wt, 2008 8:44 pm
autor: FT91
Haha no to trochę mój entuzjazm przygasł :P Lepiej kupię sobie zwykłego puga i postaram się żeby wyglądał jak z fabryki :) heh dzięki :)

Re: Przeróbka na Turbo

: 18 mar wt, 2008 9:57 pm
autor: baberek
ja kupiłem
no to gratuluje, bo ja szukalem na prawde dlugo i nic ciekawego ponizej 5tys nie bylo- same zajezdzone i zmeczone strychliny. Sorki za OT.

FT91, jesli jestes swiezo upieczonym kierowca, to nie polecalbym Ci 1.9 GTi- bez urazy, ale daje 99,9% ze rozbijesz go szybciej niz zdazysz sie nim nacieszyc. Ja jezdze zawodowo, mam prawko na ciezarowki i przejechalem juz ponad 1mln km, a moje GTi potrafi mnie jeszcze czasami mocno zaskoczyc i "wystraszyc".
Kup sobie zdrowego XS'a albo RolandGarrosa, a na pewno nie pozalujesz.
Pozdrawiam

Re: Przeróbka na Turbo

: 19 mar śr, 2008 11:09 am
autor: gres
bo generalnei drogie te autka są. 16 letnie i chca za nie grubo ponad 5k :(

Wlasnie gti ma opinie świetnie prowadzącego się bardzo szybkiego w zakrętach auta. Tyle że z doświadczeń mi wychodzi że trzeba być dobrym kierowcą:) Ja mam wrażenie ze jest za lekki - z jednej strony na lekkie autko działa mniejsza siła wyrzucająca , z drugiej ma mniejszy docisk do podłoża. Efekt - na śliskim nie ma co szaleć , ale na suchym jest przyjemnie nadsterowny. Jakby tak człowiek miał gdzie poćwiczyć to chyba można tym strasznie zasuwać :)

Taka mała dygresja.
Dobry pomysł z tym seryjnym wyglądem. Zwłaszcza gti - tylko faktycznie pamiętaj żeby nie szarżować :D
Pozatym to co wybierzesz to chyba głównie zależy od ilości pieniędzy. 1.9 pali 7,5 w trasie , w mieście już niestety ok 10 :(
W cenie gti można mieć fajną inna wersje. Przestudiuj na stronie jakie były modele i co w nich fajnego :)
Moze cabrio - użytkownicy , bardzo wam ciekną pugi ?

Re: Przeróbka na Turbo

: 19 mar śr, 2008 12:49 pm
autor: d_ARC
Hehe no przód ma ciężki więc szczególnie na śliskim (ale też na suchym przy dużych prędkościach) trzebą umiejętnie operowac gazem, kierownicą i/lub ćwiczyć lewą nogę :D Moim zdaniem nie wybacza też oszczędzania na oponach - na EcoConti była tragedia, ale już Toyo Proxes dają radę, nawet na deszczu - jeszcze nie jest idealnie ale może R888 rozwiążą problem.
Generalnie to rzeczywiście mały wariat i potrafi przetestować umiejętności kierowcy, ale jak wyczujesz bestię to potrafi bardzo dużo! No i miny dumnych użytkowników innych, często kilkukrotnie droższych aut obserwowane w lustrku wstecznym - bezcenne ;) Ale pamiętaj też, że jest mały, lekki i ma delikatną budę, więc w razie czego nie licz na kontrolowane strefy zgniotu. Dlatego na początek może rzeczywiście lepiej jakiegoś Garrosa czy piękne CTI jeśli preferujesz efekt wizualny :)

Re: Przeróbka na Turbo

: 19 mar śr, 2008 8:04 pm
autor: marcinpug
Na Toyo R888 pug śmiga bajecznie tylko trzeba mieć dobry zawias żeby wykorzystać możliwości autka. R888 mam w każdym rozmiarze :D

Re: Przeróbka na Turbo

: 19 mar śr, 2008 10:30 pm
autor: minta
gres pisze:Moze cabrio - użytkownicy , bardzo wam ciekną pugi ?

Jak masz dobry dach to karcherem możesz myć samochód i nic nie będzie ciekło.
Ja nie miałam dobrego dachu i też go myłam :D:D potem suszenie.
Kupuj cabusia.
Ja teraz myślę nad 306 cabrio

Re: Przeróbka na Turbo

: 19 mar śr, 2008 10:38 pm
autor: Orfister
nic nie cieknie...ostatnio ponad tydzień stoi pod chmurką z której non stop leje...suuchutko ..