Strona 1 z 1

silnik 1.6 z 306 TU5

: 04 kwie pt, 2008 1:11 pm
autor: Picazzo
Chyba pisze w dobrym dziale bo zawsze ta jakas tam modyfikacja... Interesuje mnie czy silniczek 1.6 TU5 z peugeota 306 (chyba byl jeszce w 106, jakiejs cytrynce i partnerze) Zastanawiam sie czy beda jakies wieksze problemy z przekladka do mojego puga. Mam u siebie TU3M i wydaja sie bardzo podobne. Domyslam sie ze jako to 1.6 to bedzie mial wyzszy blok ale chyba nie az o tyle zeby nie zmiescic sie pod pod maska :) Lapy ma chyba nawet takie same jak w TU3, zastanawia mnie tylko jak ma sie sprawa skrzyni, polosi, rozrusznika itp... oczywiste jest dla mnie to ze trzeba bedzie go przekladac razem z komputerem i wiazka.

Jesli ktos juz kiedys nad czyms takim dumal to chetnie poslucham opowiesci :)

Re: silnik 1.6 z 306 TU5

: 06 kwie ndz, 2008 10:46 pm
autor: Picazzo
"tomek" pisales mi o tym TU5 a teraz zadnego odzewu... na prawde nikt nic nie wiem i bede prekursorem??

Re: silnik 1.6 z 306 TU5

: 06 kwie ndz, 2008 11:02 pm
autor: tomek
Ktoś musi być pierwszy :wink:
Silniczek TU więc problemów za dużo chyba nie będzie, 8V można dostać całkiem niedrogo, jak skrzynka, sprzęgło i półosie dadzą radę to ogień ;)
Ogień prawdziwy by był z TU5 16V ale ceny trochę zaporowe...

Re: silnik 1.6 z 306 TU5

: 07 kwie pn, 2008 12:34 am
autor: moralez
mialem kiedys okazje kupic 16v za troche ponad 600 zl, niestety bylem swiezo po wlozeniu wyremontowanego 1,4. Ale mysle ze niebawem pomysle o naprawieniu tego bledu :twisted:

Re: silnik 1.6 z 306 TU5

: 07 kwie pn, 2008 1:21 am
autor: Florek2b
ja mam xu5j i chetnie go wymienie na tu5 bylo by mniej roboty z przekladka 8)7 a tak caly "przód" musi być zmieniony :evil:

Re: silnik 1.6 z 306 TU5

: 07 kwie pn, 2008 1:29 am
autor: moralez
tak czy siak wlozenie silnika 1,6 do 1,1 powinno wiazac sie ze zmiana zawiasu i hamulcy 8)

Re: silnik 1.6 z 306 TU5

: 07 kwie pn, 2008 1:36 am
autor: Florek2b
hamulce jak najbardziej ale po co jeszcze cale sanki i skrzynie zmieniac odatkowa robota ktorej mozna by uniknac :twisted:

chyba nik nie jest na tyle glupi zeby zwiekszac moc 2 razy i nie robic nic z hamulcami 8)7

Re: silnik 1.6 z 306 TU5

: 07 kwie pn, 2008 1:41 am
autor: moralez
zawieszenie z biedniejszych wersji dosknale spisywalo sie w trabancie 1,1 i tico nie wiem tylko co ono robilo w scorpio 8)7
wahacz poprzeczny usztywniony stabilizatorem to porazka 8)7
skrzynia z 1,1 i tak wiele nie wytrzyma wiec po co sie łudzic :mrgreen:

Re: silnik 1.6 z 306 TU5

: 07 kwie pn, 2008 5:12 am
autor: Picazzo
przekladka ma byc z 1.4 75KM ale o tak na pewno hamulce zmieniane beda, interesuje mnie raczej reszta osprzetu

Re: silnik 1.6 z 306 TU5

: 07 kwie pn, 2008 2:30 pm
autor: tomek
Łapać chłopaki, łapać, za 1,5kpln komplecik, może jeszcze jest :wink:
http://www.206club.net/18568.htm

Radzę obowiązkowo sanki z gti do mocy powyżej 70KM :wink:

Re: silnik 1.6 z 306 TU5

: 07 kwie pn, 2008 6:40 pm
autor: Picazzo
no ja mam 75 KM a senek z GTi nie posiadam seryjnie chyba... :P

Re: silnik 1.6 z 306 TU5

: 07 kwie pn, 2008 9:49 pm
autor: moralez
taaa a potem gumy siadaja po 2-3k km :mrgreen:

Re: silnik 1.6 z 306 TU5

: 07 kwie pn, 2008 10:07 pm
autor: tomek
Eeee mi siadały po kilkunastu :D

Re: silnik 1.6 z 306 TU5

: 13 kwie ndz, 2008 12:04 am
autor: adik1
Miałem mieć 1.6 16v z P307 kompletny ze skrzynką biegów, półośkami. Brak kompa. Ale zostałem na 1.3 Rallye z P106. Co do 1.6 8v to nie pamiętam jak ze skrzynką ale wydaje mi się że nie podejdzie ci z TU3. Duży wieloklin na półośce od strony skrzyni jak w GTI.

Re: silnik 1.6 z 306 TU5

: 13 kwie ndz, 2008 11:18 pm
autor: Picazzo
hm... napisalem kaktusowi i juz bada sprawe :D