Pug 205 Cj EVOLUTION Project
: 16 maja pt, 2008 9:37 pm
Witam wszystkich milosnikow pugolotow kilka dni temu zaczalem bawic sie w koncu na powazniej z moja druga (niestety ) Cj-ka. Po zakupie kilku czasci niezbednych, kilku zbednych i sporej ilosci alkoholu stwierdzilem ze czas zaczac zabawe Plany sa kompletne od wnetrza (tapicerka) po zmiane silnika. Na razie pod mlotek idzie kosmetyka, tunel... schowek na monety... 5 przyciskowy panel... i inne pierdoly w stylu zegarkow. Szukam teraz na forum centralnego, i el. szybek. Tapicerka przednia juz jest z GTi (chyba z Gti), z tylna bedzie wiecej zabawy bo jest inaczej powycinana w cabrio i planuje montarz pasow bezwladnosciowych z tylu. Daszek nowy robic bedzie sie od 16 czerwca u (niestety) wroclawskiego tapicera z ostatniego grosza... No coz... Nie stac mnie na zostawienie auta w zaganiu na 2-3 dni... (czyms do pracy trza dojechac coby na puga zarobic ;P )
Z zewnatrz... zakupiony od Carlosa komplet ospojlerowania EVOLUTION (poradnik na stronie glownej), stan calkiem fajny ale i tak troche szpachleksu pojdzie Halogeny WESEM-a sa troche za male do dokladki (dzisiaj zamontowane) wiec chyba i bez jakiegos siateksu sie nie obedzie zeby to jakos wygladalo... W tylnej dokladce ktos dokonal profanacji (raczej nie posadzam o to Carlosa ;P ) i na koncowke tlumika wyrznal dziure wielkosci dojrzalej pomaranczy... kupilem wiec wieksza koncowke ale okazala sie i tak za mala na to trzeba bedzie znalezc rade... albo zywica albo otoczka z jakiejs blachy
Dokladki pozakladane ale wyszlo przy tym ze nie byl bity ino przodem ale i caly bok lewy byl robiony... wiec przepraszam wszystkich ktorzy polowali na moje drzwi z rozbitka ale lewe mam w nim nie powieta i musze je sobie zostawic.
Na chwile obecna kolorystyka samochodu odpowiednia na EURO 2008 brakuje ino orla na masce
Silnik z powodu wyzej wymienionego oraz finansowego ( na razie) musi poczekac wiec zalalem go dzis nowym olejem, ale poluje na cos fajnego ze 106 albo 306 (chce zostac przy TU), np 1.2 z rayle . Nowe oponki od groblika.
W planach belka z Gita z tarczami wentylowane na przodzie, ale nie wiem jak to zrobie bo moje sliczne 13' mi sie podobaja
Ok czas na pare zdjec
Z zewnatrz... zakupiony od Carlosa komplet ospojlerowania EVOLUTION (poradnik na stronie glownej), stan calkiem fajny ale i tak troche szpachleksu pojdzie Halogeny WESEM-a sa troche za male do dokladki (dzisiaj zamontowane) wiec chyba i bez jakiegos siateksu sie nie obedzie zeby to jakos wygladalo... W tylnej dokladce ktos dokonal profanacji (raczej nie posadzam o to Carlosa ;P ) i na koncowke tlumika wyrznal dziure wielkosci dojrzalej pomaranczy... kupilem wiec wieksza koncowke ale okazala sie i tak za mala na to trzeba bedzie znalezc rade... albo zywica albo otoczka z jakiejs blachy
Dokladki pozakladane ale wyszlo przy tym ze nie byl bity ino przodem ale i caly bok lewy byl robiony... wiec przepraszam wszystkich ktorzy polowali na moje drzwi z rozbitka ale lewe mam w nim nie powieta i musze je sobie zostawic.
Na chwile obecna kolorystyka samochodu odpowiednia na EURO 2008 brakuje ino orla na masce
Silnik z powodu wyzej wymienionego oraz finansowego ( na razie) musi poczekac wiec zalalem go dzis nowym olejem, ale poluje na cos fajnego ze 106 albo 306 (chce zostac przy TU), np 1.2 z rayle . Nowe oponki od groblika.
W planach belka z Gita z tarczami wentylowane na przodzie, ale nie wiem jak to zrobie bo moje sliczne 13' mi sie podobaja
Ok czas na pare zdjec