Strona 1 z 2

silnikownia

: 21 gru ndz, 2008 1:23 pm
autor: chaos
czy ktoś może mi powiedzieć, jakie trudności mnie spotkają, lub mogą spotkac przy montażu tego ??

http://www.allegro.pl/item510410512_swa ... zesci.html

czy ewentualnie jakiś majster by się widział z taką robotą ??

do 205 oczywiście ;)

Re: silnikownia

: 21 gru ndz, 2008 1:31 pm
autor: moralez
kiedys slyszalem ze pewna osoba z forum miala przesiadac sie z mi16 na takie v6 u braci krawczykow 8)
http://www.k-sport.eu/projekty.php

Re: silnikownia

: 21 gru ndz, 2008 1:42 pm
autor: chaos
ok więc może wypowiedzą się lub wypowie się na ten temat twórca :) tego Peugeot 205 3.0 V6.
najbardziej interesuje mnie za i przeciw, a potem kosztorys.

Re: silnikownia

: 21 gru ndz, 2008 2:19 pm
autor: KuKiTa
ktoś teraz robi tak swap. nie pamietam juz kto ale jak zrobi to jedzie na GTi Euro, w tamtym wątku to jest wypisane

Re: silnikownia

: 21 gru ndz, 2008 2:39 pm
autor: levis
Jedna uwaga, to naprawde wersja 220 konna, czy 207 konna ?
2 sprawa, jak 205 bedzie sie zachowywac z takim ciezarem na przodzie ? Wg mnie mija sie to z celem, jak sie chce normalnie pokonywac zakrety... Fajna zabawa do jazdy do przodu.
Kolejna sprawa, mala komora, klopoty z utrzymaniem optymalnej temperatury silnika, malo miejsca, inna wiazka. Da sie zrobic, bo nie jedna 205 z takim czyms jezdzi. Ale czy jest sens akurat ten silnik ?

Re: silnikownia

: 21 gru ndz, 2008 4:21 pm
autor: mocno_owocowy
Ja tak się zastanawiam czy zmieścił by się jakiś większy silnik Diesel`a do 205 :)

Wiem że to przesada ale jak by taki się zmieścił taki...
http://www.eurocars.masternet.pl/SW/6.jpg

Re: silnikownia

: 21 gru ndz, 2008 4:47 pm
autor: moralez
2,1 td mozna wkladac, a ta v6 hdi to pewnie tyle samo roboty co z benzyna

Re: silnikownia

: 21 gru ndz, 2008 6:41 pm
autor: chaos
wiem, że ten V6 to wielki i ciężki jest, ale w takim razie co byście polecali mocnego pod maske 205 wstawić, bez większych problemów, oprócz mi16 ;)
myślałem o hondowskim B18C (Type R) ale komplecik na swapa kosztuje w granicach 8 tyś zł.

zalety to takie że masa zbliżona do oryginalnego gti, moc, obroty, i żywotność super..... tylko ta kasa ;)

Re: silnikownia

: 21 gru ndz, 2008 6:44 pm
autor: moralez
16v z turbo :D

Re: silnikownia

: 21 gru ndz, 2008 6:46 pm
autor: chaos
to tak. ale to zmota która lubi się wysrać, wszystko co seryjnie nie jest przystosowane do turba to poprostu nie powinno go mieć ;)

z ciekawostek jeszcze b18c jdm ma 200 kuniów i pali na mieście przy ostrzejszej jeździe nie więcej niż 10-11 litrów ;) jest to jak by nie patrzeć zaleta, tylko jak to razem orzenić ?

Re: silnikownia

: 21 gru ndz, 2008 6:47 pm
autor: moralez
wstawianie obcego silnika to problem z dorabianiem polosi, wodzikow do skrzyni, mechanizmu sprzegla, do tego jeszcze silniki w hodzie sa ustwione w poprzek inaczej :P, wiec cale mocowanie na poduszkach trzeba by przerabiac
co do dorabiania turbo do zwyklego silnika to w fabryce myslisz ze jak to oni robia?
najczesniej jest to wolnossaca jednostka przystosowana do turbo, jesli zrobi sie to z glowa to bedzie efekt taki jak z fabryki albo i lepszy :D

Re: silnikownia

: 21 gru ndz, 2008 6:48 pm
autor: chaos
mechanizm sprzęgła to banał bo w hondzie siłownik hydrauliczny, półosie to wiadomo na zamówienie by trzeba było zmotać.

zastanawia mnie właśnie to usytułowanie na poduszkach ;)

Re: silnikownia

: 21 gru ndz, 2008 8:01 pm
autor: stef
chaos pisze:mechanizm sprzęgła to banał
Widac, ze nawet nie wiesz co piszesz 8)7

Re: silnikownia

: 21 gru ndz, 2008 9:07 pm
autor: PANDEIVEK
może z 605 2.0 turbo?

moim zdaniem jak cos sie nie urodziło t/a to nie warto sie bawic w zaturbianie

Re: silnikownia

: 21 gru ndz, 2008 9:11 pm
autor: Lord Devil
Bardzo ciekawym rozwiazaniem jest 2,2 16v np z 407 nowoczesny, stosunkowo lekki i malo tego a moc ok.