Strona 1 z 1

205 V6 Cabrio

: 30 mar pn, 2009 2:05 pm
autor: Marin205
Witam

Od razu mówię że nic takiego nie robię i nie planuję. Zastanawiam się czysto teoretycznie o nad sensem wkładania V6 do Cabrio. Jak wszyscy wiemy - Cabrio jest "plastyczne" jeśli chodzi o karoserię - i.....

pytanie jest takie: jak wzmocnić cabrio by się nie rozsypało a udzwignęło taki motor?
i czy duże są różnice w wadze?

pozatym jak brać się za coś takiego : jest wiele metod montażu - jedni montują by siedziało inni robią arcydziełko co widać na zdjęciach

Hilgert pokusił się o nowa łapę silnika inni wykorzystują oryginalne łapy dorabiając mocowanie do gniazda kolumny - w sumie rozwiązanie hilgerta wydaje się sensowniejsze

Re: 205 V6 Cabrio

: 30 mar pn, 2009 3:34 pm
autor: Munne
Ja sensu nie widze wkladania tego kloca do GTI a do CTi to juz wogole.

Re: 205 V6 Cabrio

: 30 mar pn, 2009 7:11 pm
autor: Para
Jak ktos juz kiedys madrze napisal, ciezko z przodu leciutko z tylu nie wrozy nic dobrego. Stracone kilogramy nadrobilbym wkladajac drugie V6 do bagaznika :P :P :P

Cos mi sie wydaje ze na torze taka V6'tka sprawowala bedzie sie gozej od zwinnej Mi16'tki .

Re: 205 V6 Cabrio

: 30 mar pn, 2009 8:08 pm
autor: moralez
wydaje mi sie ze v6 zaraz za plecami byloby najlepszym rozwiazaniem 8)

Re: 205 V6 Cabrio

: 31 mar wt, 2009 2:15 pm
autor: Marin205
moralez pisze:wydaje mi sie ze v6 zaraz za plecami byloby najlepszym rozwiazaniem 8)
tak tylko do tego na 4 buty napęd - ciekawe czy dało by się naped na cztery połączyć z silnikiem V6 i to tego włożonym centralnie?

tak czy siak masa roboty z przerabianiem tyłu pod silnik centralnie

Re: 205 V6 Cabrio

: 31 mar wt, 2009 3:07 pm
autor: Para
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: 205 V6 Cabrio

: 01 kwie śr, 2009 12:50 am
autor: Picazzo
za to powinno isc sie juz siedziec... :P

Re: 205 V6 Cabrio

: 05 kwie ndz, 2009 7:52 pm
autor: Para
Obrazek