Strona 1 z 1
TUNING silnika
: 20 wrz sob, 2003 3:16 am
autor: Globus205
czy zakładał ktos z was instalacje NX w wszych 205 ???? bo ja planuje i niewiem czy NXa czy turbine ???
: 20 wrz sob, 2003 12:09 pm
autor: Para
Z tego co wiem to jeszcze nikt tego tu nie robił. Ale myśle że Turbo by było tańsze

: 21 wrz ndz, 2003 2:16 pm
autor: lukas
Ma ktos moze peugeota 1.9 D z turbo? Chcialem zalozyc do swojego ale nie wiem jak to jest rozwiazane w dieselach.
: 21 wrz ndz, 2003 7:58 pm
autor: Para
Kurcze to nitro i mnie kusi. ale to pewnie kupe szmalu na to trzeba wydać? A jak ktoś gaz ma to jak jest?? Da sie czy trzeba zdemontować. Pewnie też trzeba całe autko wzmocnić bo to już nizły kop dostaje cały napęd
: 21 wrz ndz, 2003 9:38 pm
autor: Lars
To zależy od tego, jakie nitro wpakujesz...
Suche powoduje dopalenie normalnie wtryskiwanej dawki paliwa - przyrosty do max 20% mocy... koszt około 2500 PLN
Mokre - czyli wtrysk gazu i dodatkowej porcji paliwa regulowany przez solenoidy - daj Ci tyle, ile chcesz.... regulujesz to dyszami (+25, +35, +50 KM itd) Koszt około 3700 PLN
Co do zużycia elementów - jeśli nie przesadzisz i dobierzesz dyszę odpowiednio do istniejącej mocy silnika (np. 2.0 16 140 KM od FC - dodajesz bez problemu +75 KM) to nie masz się co martwić.
Nitro załącza się TYLKO przy wciśniętym na maxa pedale gazu i używa przez max 20 sekund... myślę, że większość silników i układów napędowych - dobrze utrzymanych - spokojnie to przeżyje...
Aha, ceny dotyczą instalacji firmy Nitrous Express - nie polecam polskiego wnalazku pana Grabowskiego - znam już kilka osób które remontowały dzięki jego instalacji silniczki...

: 21 wrz ndz, 2003 10:12 pm
autor: Globus205
dokładnie Lars -NX the best- moi kumple z firmy MS Extreme Tuning zakładaja takie instalacje- kilka aut możma było podziwiać w Modlinie lub Kamieniu Śląskim - przy odpowiednim doborze dysz samochód jest bezpieczny a osiagi bardzo dobre
: 21 wrz ndz, 2003 11:09 pm
autor: przemo
ja ponawiam pytanie kolegi lukasza bo na co mi nitro w dieslu (impossible)

wiec jak kto co ma na temat turbo diesli to postujcie
: 21 wrz ndz, 2003 11:58 pm
autor: Globus205
czemu imposable??? NX w dieslu jest juz w faze koncowej testów
: 22 wrz pn, 2003 11:12 am
autor: przemo
pierwsze slysze ale jak masz jakies info na .txt to przeslij mi na maila pozdrawiam

: 22 wrz pn, 2003 6:30 pm
autor: maJkeL
no i turbo i nitro do diesla mozna juz zalozyc ale raczej sie nie oplaca tego robic(przynajmniej jak sie orientowalem u Grabowskiego) bo wychodzi na to ze za ta kase kupisz silnik 1,6 albo 1,9 i ci lepsze osiagi zapewni:)
cytat ze strony Grabowskiego "Instalacje po niewielkich zmianach, mogą być stosowane również w silnikach wysokoprężnych ( Diesla )",chodzi tutaj o jego nitro:)
pozdrawiam
: 23 wrz wt, 2003 4:04 pm
autor: przemo
maJkeL pisze:no i turbo i nitro do diesla mozna juz zalozyc ale raczej sie nie oplaca tego robic(przynajmniej jak sie orientowalem u Grabowskiego) bo wychodzi na to ze za ta kase kupisz silnik 1,6 albo 1,9 i ci lepsze osiagi zapewni:)
masz racje!! i nie z moim przebiegiem... 237tys ;P ale pomarzyc zawsze mozna heh
: 30 wrz wt, 2003 10:12 am
autor: niuszka
hej Przemo a może silnik 1.6 gti było by lepsiej włożyć

Taniej wyjdzie, a 105KM piechotą nie jeździ, zależy jaki masz u siebie-(stający byłby najlepszy)

: 30 wrz wt, 2003 1:05 pm
autor: przemo
ale mi zalezy na dieslu

: 30 wrz wt, 2003 1:16 pm
autor: Mav309
Lars pisze:To zależy od tego, jakie nitro wpakujesz...
Suche powoduje dopalenie normalnie wtryskiwanej dawki paliwa - przyrosty do max 20% mocy... koszt około 2500 PLN
Do GTi suche nitro si enie nadaje...
U nas wtryski ida na max wydajnosci - znajomy kupil suche nitro (NX incognito) i lezy - po zamontowaniu nic nie dalo - afr sie zubazal i mimo ze na listwie bylo sporo cisnienia - zero mocy wiecej...
Jezeli nitro to tylko mokre...