Strona 1 z 2
przygotowanie 205 do wrak race
: 15 lut ndz, 2015 3:56 pm
autor: woocash
ktoś przygotowywał może już 205 do wrak race? kto wogóle jechał 205-tką w takiej imprezie? widziałem kilka 205 na necie we wrak race - radziły sobie całkiem całkiem, ale wiadomo - przód jest mega delikatny...
rozważam oczywiście przygotowanie ryszarda - po grubszych przemyśleniach raczej nie chcę już w niego inwestować, to chociaż trochę rozrywki z niego będę miał
więc jak z chłodzeniem? myślałem o jakiejś zasłonie przed chłodnicą w pewnej odległości tak by błoto/syf nie zatkało chłodnicy, po wyjęciu reflektorów wentylatory będą miały skąd brać powietrze do chłodzenia.
może jakieś wzmocnienie przodu a'la dzikson ?
Re: przygotowanie 205 do wrak race
: 15 lut ndz, 2015 4:04 pm
autor: pyzio_dawca
chłodnica nad maske raczej, a na przod wstawic jakiegos profila 40x40, jak by ci sie chcialo to mozna nawet sie pokusic o jakas kratownice z przodu, spawana do podluznic, zeby przod byl sztywny, tak to wybebeszyc wszystko co nie potrzebne zeby jechalo do przodu, aku jakos mocniej przykrecic i tyla
Re: przygotowanie 205 do wrak race
: 15 lut ndz, 2015 4:12 pm
autor: grzesiek309
Chłodnicę można i na dach założyć
Mówię serio
Z przodu na pewno przydałoby się mega wzmocnienie zamiast ory zderzaczka.
Re: przygotowanie 205 do wrak race
: 15 lut ndz, 2015 4:13 pm
autor: woocash
aku - może zrobię patent jak we wczesnych ph1 - pręt gwintowany z obu stron aku a na górę kawałek płaskownika przykręcony.
z chłodnicą... myślę, ale koncepcji nie mam jak to podłaczyć, coś mi chodzą po głowie rury kanalizacyjne
ale... muszę pomyśleć.
Re: przygotowanie 205 do wrak race
: 15 lut ndz, 2015 4:18 pm
autor: grzesiek309
Rura z PVC się nie nadaje
Za wysoka temperatura panuje w układzie chłodzenia.
Najprościej byłoby wykorzystać metalowe rury i tylko łączenie gumowymi
Można i gumowe na metry kupić o odpowiedniej średnicy, ale to już niezłe koszty lecą.
Aku możesz przyciąć małym pasem transportowym. Powinien wytrzymać.
Re: przygotowanie 205 do wrak race
: 15 lut ndz, 2015 4:36 pm
autor: woocash
hmm... a gdyby całe chłodzenie puścić tak jak idzie woda do nagrzewnicy?
podłączyć tam rury mniejszej średnicy, ale do chłodnicy zamontowanej gdzieś w środku samochodu, obieg cały czas by szedł, wentylatory także... w końcu to diesel, nie grzeje się tak jak benzyna.
Re: przygotowanie 205 do wrak race
: 15 lut ndz, 2015 4:47 pm
autor: Draxter
Jak dasz male srednice to lipa.
Do wrak race wywalasz szyby wiec rurami takiej srednicy jak orginal i chlodnice w srodku dajesz.
Uklad zwiekszysie na tyle duzo ze wiatrak moze nie byc potrzebny.
Re: przygotowanie 205 do wrak race
: 15 lut ndz, 2015 5:05 pm
autor: woocash
Do wrak race wywalasz szyby wiec rurami takiej srednicy jak orginal i chlodnice w srodku dajesz.
powoli powoli bo nie nadążam
którędy, skąd.
ok, muszę się przyjrzeć jak to tam leci...
ktoś startował 205-tką?
___________________________________________________
przewody paliwowe i hamulcowe zabezpieczyć jakoś?
najprościej chyba będzie po prostu dać je do środka
z paliwowymi to pikuś, z hamulcowymi mniejszy trochę.
Re: przygotowanie 205 do wrak race
: 15 lut ndz, 2015 9:10 pm
autor: Draxter
Tzn tak : ja w kwestii mojego wlasnego bezpieczenstwa bym wywalil szyby.
Zobacz czy sa jakies zapisy w regulaminie o ile taki nest iwtedy sie martw.
Re: przygotowanie 205 do wrak race
: 15 lut ndz, 2015 9:34 pm
autor: woocash
w regulaminach jest, że przednia /na starcie
/ ma być.
w tego typu zawodach "na zachodzie" szyb nie może być
tylko siatka.
jak będzie kask z szybą to może jakoś to będzie.... w razie W.
to to fajne jest
http://olx.pl/oferta/porsche-924-2-0-14 ... fe423b8c88
Re: przygotowanie 205 do wrak race
: 15 lut ndz, 2015 10:33 pm
autor: Draxter
Tak w/g mnie jak chceszzrobic bezpiecznie auto to wywal boczne szyby (jesli przednia musi byc) a w boczne daj siatke stalowa : wspawaj.
Wtedy bedzie wiecej powietrza dla chlodnika
Re: przygotowanie 205 do wrak race
: 15 lut ndz, 2015 10:36 pm
autor: woocash
draxter - masz jakieś wspomnienia związane z tymi szybami? nie neguję pomysłu oczywiście, ale zbieram informacje i doświadczenia.
z chłodzeniem, to planuję to ogarnąć poprzez wywalenie termostatu i poprowadzenie rur z castoramy do CO - skręcane raczej - o największym przekroju - bez termostatu powinien tam się zrobić i tak niezły przeciąg w chłodnicy. a chłodnica na tylnej kanapie raczej.
Re: przygotowanie 205 do wrak race
: 15 lut ndz, 2015 11:56 pm
autor: Draxter
Rozbijana boczna szyba mimo wszystko potrafi pociac skore
Re: przygotowanie 205 do wrak race
: 16 lut pn, 2015 1:02 am
autor: woocash
draxter - jest jeszcze inny problem
mam szyber panoramę
ale... po prostu chyba wyjmę przed startem, albo zawczasu - czyli teraz w trakcie przygotowań usunę szyber, listwy i mocowania i zasłonię dziurę....eee... czymś.
Re: przygotowanie 205 do wrak race
: 16 lut pn, 2015 11:43 am
autor: Pluto
Pod zderzaki rurki wypełnione piachem lub betonem daj, co do chłodnicy to ściągnij lampy i atrapę.
A szyberdach nie jest klejony jak przednia szyba?