Znawcy tematu wiedzą pewnie że te silniki oprócz totalnego braku mocy nie mają jeszcze "dołu" A jest sposób szybki i w miare tani żeby sobie taki "dół" zafundować. A mianowicie w ramach ciecia kosztów tylko i wyłącznie w tym modelu rura wydechowa za kolektorem jest jednokomorowa i cały wydech ma konfiguracje 4 w 1. A w modelach 1.1 i 1.4 rura ta jest dwukomorowa i wydech pracuje w układzie 4 w 2 w 1. Teoretyczne obliczenia podają że w zakresie niskich obrotów moc może wzrosnąć nawet 10 % . I tak jest w rzeczywistości !!! Stara rura się przepaliła więc kupiłem od 1.4, włożyłem i niebo a ziemia !!! Jest "dół" ! I jeszcze żeby było lepiej to zdaje się że można teraz silniczek ciągnąć na wyższe obroty niż do tej pory - przykład: mam Juniora z 1994 roku ze skrzynią 4 ( oryginał z polskiego salonu) i potrafie teraz na 2 osiągnąć setkę...
I w takiej konfiguracji da się zrobić trasę Warszawa Gdańsk w 3:10. Sami sobie policzcie jaka średnia wychodzi...
Hmmm.....też mam Juniora 1.0 z 1991 roku i niedawno wywaliłem z niego przerdzewiałą rurę od kolektora, która jeździła w nim od nowości - była dwukomorowa.
...:: Postrach Zielonogórskich Ulic ::...
............Przerażająca Moc 45KM.............
Hmmm.....też mam Juniora 1.0 z 1991 roku i niedawno wywaliłem z niego przerdzewiałą rurę od kolektora, która jeździła w nim od nowości - była dwukomorowa.
Pewnie masz racje...moje informacje opierają się na danych modeli sprowadzanych do Polski i taką informację uzyskałem od mechaniora u Zdzisława Białego skąd pochodzi mój samochodzik. Pewnie na inne rynki było inne wyposażenie. U mnie nie ma nawet przerywanej pracy wycieraczek ...
JoT_JoT pisze:a zzy to się da zobaczyć z zewnątrz jak ona zbudowana bo jakoś nie patrzyłem na to a nawet nei wiem czy mam teraz inną z Looka
Odkręć trzy śruby od strony kolektora, ew poluzuj obejmę mocującą pod silnikiem.
Można jeszcze łatwiej. Jeżeli na rurze symetrycznie z obu stron idzie szew zgrzewu to jest dwukomorowa. Jeżeli rura jest jednolita to jest jednokomorowa
Przerywana praca wycieraczek to już zbytni luksus jak na Juniora który nawet nie ma uchwytów nad głową zamykanego schowka itd itd więcej tu wymieniania czego brak niz co jest.
U mnie tez nie ma przerywanej pracy
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
JoT_JoT pisze:Przerywana praca wycieraczek to już zbytni luksus jak na Juniora który nawet nie ma uchwytów nad głową zamykanego schowka itd itd więcej tu wymieniania czego brak niz co jest.
U mnie tez nie ma przerywanej pracy
Mój już będzie miał uchwyty na podsufitce - w końcu dorwałem oryginalne kołki mocujące
...:: Postrach Zielonogórskich Ulic ::...
............Przerażająca Moc 45KM.............
JoT_JoT pisze:Przerywana praca wycieraczek to już zbytni luksus jak na Juniora który nawet nie ma uchwytów nad głową zamykanego schowka itd itd więcej tu wymieniania czego brak niz co jest.
U mnie tez nie ma przerywanej pracy
Mój już będzie miał uchwyty na podsufitce - w końcu dorwałem oryginalne kołki mocujące
fajnie wiedzieć że nie tylko ja jestem taki "ubogi".No ale z drugie strony ile to sie na masie zaoszczędziło te setne sekundy znów do przodu...
krzycho pisze:
fajnie wiedzieć że nie tylko ja jestem taki "ubogi".No ale z drugie strony ile to sie na masie zaoszczędziło te setne sekundy znów do przodu...
Teraz tylko włożyć silnik Mi16 i mamy nazrywniejszy bolid świata
...:: Postrach Zielonogórskich Ulic ::...
............Przerażająca Moc 45KM.............
taaa ja postanowiłem zrezygnować z mi 16 za to kompletuje środek mam już troche Zegary z XSa tunel środkowy uchwyty na podsufitke zamykany schowek uchylne tylne szyby trójrqamienna kiera bezwładnościowe pasy z tyłu popielniczki z tylu ładniejsza tapicere na drzwiach :):) mogłem o czymś zapomnieć
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
JoT_JoT pisze:Przerywana praca wycieraczek to już zbytni luksus jak na Juniora który nawet nie ma uchwytów nad głową zamykanego schowka itd itd więcej tu wymieniania czego brak niz co jest.
U mnie tez nie ma przerywanej pracy
A mój juniorek ma przerywaną prace wycieraczek i uchwyty nad glową... dziwny jakis czy co?? nie ma za to zamykanego schowka a z tego co pamietam tez na 2 biegu kiedys setke lecialem z problemami ale zawsze:) bylem młody i glupi zeby tak ten "wspanialy silniczek" piłowac