Witam Mam pytanko dotyczace skracania drazka ale z podciaganym wstecznym . Wertowalem to forum i znalazlem tylko o skracaniu kija poprzez ciecie brzeszczotem no ale w moim wypadku to odpada. Czy ktos juz skracal drąga z podciaganym R ? Jesli to to prosze o pomoc co konkretnie trzeba przerabiac. Pozdro dla all maniakow PUGA 205
dlaczego poprzez ciecie brzeszczotem odpada ?? jak chcesz to zrobic inaczej ?
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4 NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Para pisze:dlaczego poprzez ciecie brzeszczotem odpada ?? jak chcesz to zrobic inaczej ?
Nie no jasne ze samo ciecie to moze byc i brzeszczotem chodzi mi tylko co dalej bo jesli nie mial bym tego calego "grzybka" do podciagania wstecznego to zcinam z dlugosci brzeszczotem , galke wciskam na gore i jest krocej i fajniej natomiast jesli upiluje to juz trzeba caly ten mechanizm z grzybkiem jakos obnizac (przesunac w dol tak zeby jeszcze spelnial swoja funkcje ) itd i w tym caly problem
jak na moj gust to bym nie zmienial dlugosci drazka tylko walnal ladna galke i mieszek. ja lubie czasem usiasc wygodnie i chwycic galke od biegow jak joystick (ale bez zaciskania, tylko jakby palcami ciagnac do siebie) u gory przytrzymujac kciukiem galke - czasem to takie wygodne, nawet przy szybkiej zmianie biegow. poza tym tak jak pisze Invictus .... biegi tak w pugu leciutko nie wskakuja, nie ryzykowalybm zbyt szybkiej zmiany biegow
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Kurde no i teraz mi wybiliscie pomysl z glowy.... z jednej strony wyglad estetyka z drugiej zdrowie samochodu (znajac zycie wybor juz dokonany bo zdrowko samochodzika wazniejsze) . A co do kupowania tych super fajnych galek to z podciaganym wstecznym nie ma za duzego wyboru wiec narazie jestem przy starej orginalnej galeczce ale za to uszczerbionej przez co ubolewam niemilosiernie :/
ja mam obciety i powiem ze ładniej wyglada ale ciut gorzej wbiaj sie biegi niz jak był dłuzszy a waidomo im dłuzsza dzwignia tym lepiej sie wbija bieg(lzej) tak samo jak z odkrecaniem koła krótkim kluczem a długim
".... rakieta do tenisa" Doobre
zawsze mozna sobie galke wytoczyc
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.