Strona 1 z 4

Skracanie drazka skrzyni biegow

: 14 wrz śr, 2005 6:04 pm
autor: hal205
Witam Mam pytanko dotyczace skracania drazka ale z podciaganym wstecznym . Wertowalem to forum i znalazlem tylko o skracaniu kija poprzez ciecie brzeszczotem no ale w moim wypadku to odpada. Czy ktos juz skracal drąga z podciaganym R ? Jesli to to prosze o pomoc co konkretnie trzeba przerabiac. Pozdro dla all maniakow PUGA 205


PS Pomozcie nie chce miec wajchy jak w Zuku :( .

: 14 wrz śr, 2005 7:34 pm
autor: Para
dlaczego poprzez ciecie brzeszczotem odpada ?? jak chcesz to zrobic inaczej ?

: 14 wrz śr, 2005 8:15 pm
autor: invictus
bosch'em :mrgreen:
Ja bym sie w to nei bawil... synchra w pugu nie zadazaja jak szybko zmieniasz biegi normalnym drazkiem, a co to bedzie jak go utniesz...

: 14 wrz śr, 2005 8:33 pm
autor: hal205
Para pisze:dlaczego poprzez ciecie brzeszczotem odpada ?? jak chcesz to zrobic inaczej ?
Nie no jasne ze samo ciecie to moze byc i brzeszczotem chodzi mi tylko co dalej bo jesli nie mial bym tego calego "grzybka" do podciagania wstecznego to zcinam z dlugosci brzeszczotem , galke wciskam na gore i jest krocej i fajniej natomiast jesli upiluje to juz trzeba caly ten mechanizm z grzybkiem jakos obnizac (przesunac w dol tak zeby jeszcze spelnial swoja funkcje ) itd i w tym caly problem :)

: 14 wrz śr, 2005 9:22 pm
autor: Pieraś
jak na moj gust to bym nie zmienial dlugosci drazka tylko walnal ladna galke i mieszek. ja lubie czasem usiasc wygodnie i chwycic galke od biegow jak joystick :D (ale bez zaciskania, tylko jakby palcami ciagnac do siebie) u gory przytrzymujac kciukiem galke - czasem to takie wygodne, nawet przy szybkiej zmianie biegow. poza tym tak jak pisze Invictus .... biegi tak w pugu leciutko nie wskakuja, nie ryzykowalybm zbyt szybkiej zmiany biegow

: 14 wrz śr, 2005 9:59 pm
autor: hal205
Kurde no i teraz mi wybiliscie pomysl z glowy.... z jednej strony wyglad estetyka z drugiej zdrowie samochodu (znajac zycie wybor juz dokonany bo zdrowko samochodzika wazniejsze) . A co do kupowania tych super fajnych galek to z podciaganym wstecznym nie ma za duzego wyboru :cry: wiec narazie jestem przy starej orginalnej galeczce ale za to uszczerbionej przez co ubolewam niemilosiernie :/

: 14 wrz śr, 2005 10:05 pm
autor: driver
............

: 14 wrz śr, 2005 10:22 pm
autor: invictus
Co sie zmienia?? No wlasnie szybkosc zapinania biegu...
Krotki skok lewarka= szybsza zmiana biegu

: 14 wrz śr, 2005 10:28 pm
autor: driver
................

: 14 wrz śr, 2005 10:32 pm
autor: invictus
Ja tam lubie sobie machnac jak rakieta do tenisa :P , ale jakby skrzynia byla lepsza, fotel nizej a lewarek wyzej to bym zdecydowanie wolal ukrocic...

: 15 wrz czw, 2005 9:58 am
autor: blaszka
ja mam obciety i powiem ze ładniej wyglada ale ciut gorzej wbiaj sie biegi niz jak był dłuzszy a waidomo im dłuzsza dzwignia tym lepiej sie wbija bieg(lzej) tak samo jak z odkrecaniem koła krótkim kluczem a długim

: 15 wrz czw, 2005 11:20 am
autor: Pieraś
".... rakieta do tenisa" Doobre :lol:
zawsze mozna sobie galke wytoczyc

: 22 lis wt, 2005 5:14 pm
autor: grzechuuu205
skróciłbym sobie ... tylko.. niewiem ile... (ile jest taka rozsądna długość) ile przyciąć? 2,3 ... cm?

: 22 lis wt, 2005 5:42 pm
autor: cheatoss
ja ucialem okolo 10cm, ponad rok temu, nic sie jak dotad dziwnego nie wydarzylo ze skrzynia =]

: 22 lis wt, 2005 5:46 pm
autor: grzechuuu205
o kurde az 10centów? wow.... nie za daleko teraz ten drązek jest?