Strona 1 z 3
205 HDI 2.2l 16V [FOTO]
: 22 sty ndz, 2006 12:50 am
autor: Para
Silnik 2.2 pochodzi z 607
moc: 230KM
400 Nm
zawiecha Koni
Hamulce 306 HDI
intercooler 18l
turbo 1.7 bara Garrett GT2860R

nie mam pojecia co to jest?
różki
: 22 sty ndz, 2006 3:30 am
autor: Adi205
: 22 sty ndz, 2006 8:04 am
autor: hryno
juz widzialem ten projekt ale full respekt

: 22 sty ndz, 2006 12:10 pm
autor: simonszop
a w koszu na kolo zapasowe to jest akumulator
hehe chcialbym sie karnąć takim potworem

: 22 sty ndz, 2006 12:53 pm
autor: Piweł
Wszystko bomba, tylko przy jakości wykonania wszystkiego pod maską, ten kolektor wydechowy to jakiś mega drut
Poza tym 230 KM na tej turbinie w 2,2l też jakoś nie poraża. Jednak dobre silniki turbo w Pugach skończyły się na 2,0T16
Pozdr
Piweł
: 24 sty wt, 2006 6:46 pm
autor: krzycho
Piweł pisze:Wszystko bomba, tylko przy jakości wykonania wszystkiego pod maską, ten kolektor wydechowy to jakiś mega drut
Poza tym 230 KM na tej turbinie w 2,2l też jakoś nie poraża. Jednak dobre silniki turbo w Pugach skończyły się na 2,0T16
Pozdr
Piweł
Tyle że zauważ to jest diesel...A to zmienia postać rzeczy
: 24 sty wt, 2006 6:57 pm
autor: 205MI16
400Nm robi wrażenie. Fajny wózek tylko szkoda że został zrobiony stricte do wyścigów - chodzi mi o wykończeniówkę.

: 24 sty wt, 2006 9:37 pm
autor: minta
Dla twórcy wielkie

jak mój ojciec zobaczył kolektor wydechowy, to musiałam go odrywać od monitora

:P:P powiedział jedno "kur... artysta"
: 27 sty pt, 2006 2:58 pm
autor: Piweł
krzycho pisze:Piweł pisze:Wszystko bomba, tylko przy jakości wykonania wszystkiego pod maską, ten kolektor wydechowy to jakiś mega drut
Poza tym 230 KM na tej turbinie w 2,2l też jakoś nie poraża. Jednak dobre silniki turbo w Pugach skończyły się na 2,0T16
Pozdr
Piweł
Tyle że zauważ to jest diesel...A to zmienia postać rzeczy
A w czym? Ma słuszną pojemność jak na 4 cyl., 16-zaworową głowicę i doładowanie. To czego mu jeszcze trzeba, droższego paliwa?
Ostatnio kilka osób mi tłumaczyło, że diesle teraz to już są mega-zajebiste, nic przy tym nie palą, no i ten moment obr. rodem z ciężarówki, ajajajajaj jakie to super

. A tu co, takie cymesy, kosmiczny kolektor + turbo

i raptem 104KM z litra?
Pozdr
Piweł
: 27 sty pt, 2006 3:09 pm
autor: cheatoss
Piweł pisze:raptem 104KM z litra?
to ile wedlug ciebie powinien miec KM z litra? =] 150?

bez przesady.
pzdr
: 27 sty pt, 2006 3:12 pm
autor: Banita
Piweł pisze:
A w czym? Ma słuszną pojemność jak na 4 cyl., 16-zaworową głowicę i doładowanie. To czego mu jeszcze trzeba, droższego paliwa?
Wiecej obrotow
Swoja droga moment tez ma mizerny jak na to co zostalo nawyprawiane...
: 27 sty pt, 2006 3:33 pm
autor: Piweł
cheatoss pisze:Piweł pisze:raptem 104KM z litra?
to ile wedlug ciebie powinien miec KM z litra? =] 150?

bez przesady.
pzdr
Gdyby to była benzyna 2,0 to na porządnej suszarce (a taką raczej jest ta GT) nawet nie warto robić mniej
Pozdr
Piweł
[EDIT] O, invictus załapał o co mi chodzi

: 28 sty sob, 2006 10:48 am
autor: szmergiel
Piweł, ale to diesel, tu nie moc daje kopa tylko wielki moment i to bardzo nisko. swoja droga ciekawe jak to sie spisuje w warunkach drogowych!! chyba jeden z nielicznych potworów który wgniata w siedzenia przy wyprzedzaniu na 5 biegu

POZDRO!!
: 28 sty sob, 2006 3:43 pm
autor: Banita
Piweł pisze:
O, invictus załapał o co mi chodzi

Kpiarz
Swoja droga seryjne silniki, ktore wcale nie sa wyzylowane np mercedesowski 2.2 CRD przy cisnieniu doladowania (o ile mnie pamiec nie myli) 0,7 bara (po chipowaniu) ma ~350Nm i 140 konikow
(
http://www.vtech.pl/images/wykres/Chrys ... r22crd.gif ), wiec przy 1,7Bar liczylbym na 500Nm...
: 28 sty sob, 2006 3:50 pm
autor: moralez
Piweł pisze:Wszystko bomba, tylko przy jakości wykonania wszystkiego pod maską, ten kolektor wydechowy to jakiś mega drut
Poza tym 230 KM na tej turbinie w 2,2l też jakoś nie poraża. Jednak dobre silniki turbo w Pugach skończyły się na 2,0T16
Pozdr
Piweł
jakkolwiek ten pug jest do niczego jak piszesz, to i tak spokojnie "robilby cie"
