Strona 1 z 2

ZROBIONE!!! zegary i znaczek <lol> ---> FOTKI<-

: 29 maja pn, 2006 5:46 pm
autor: grzechuuu205
Narzeszcie zrobiłem obrotek i znaczek na grilu... ocencie jak to wygląda wszystko :D

zegary w trakcie obróbki (obrotek pochodzi od Forda Scorpio 92r.) do tego zrobiłem czerwone podświetlenie! ale nie mam fotki... moze keidys dam...

Obrazek

pocięty obrotek:
Obrazek

Obrazek
Obrazek

i jeszcze znaczek! :)
Obrazek

: 29 maja pn, 2006 6:11 pm
autor: RaVi86
Nieźle nawet ladnie sie wpasował ten obrotomiesz ale moze trzeba bylo zostawić czerwoną wskazówke chociaż czarna też dobrze wygląda :wink: a co do znaczka na grilu Robota Pierwsza klasa pozazdrościć :P

: 29 maja pn, 2006 8:26 pm
autor: Pagi
Z czego ten znaczek w grilu?

: 29 maja pn, 2006 9:26 pm
autor: cheatoss
wyglada na 206

: 29 maja pn, 2006 10:23 pm
autor: grzechuuu205
206stka. tylko zauwazyłem ze te znaczki z 206stki lepiej wygladają na autach o jasnych kolorach (nie zebym sie chwalił) ;) ale poprostu na ciemnych autach jakby za mocno sie ten chrom w oczy rzuca... a robota ogólnie nie była cieżka tyle ze ten znaczek jeszcze nie jest dokonca przykręcony (lata jeszcze troche) ale jutro to zrobie...

Dodano po 19 minutach:

tak tyo wygląda w nocy (oświetlenie w rzeczywistopsci jest 5 razy lepsze ale musaisłąme w aparacie przysłone tak ustawic wiec tak ciemno wyszło (na górze widac zmieniny ten "pasek"
Obrazek

Dodano po 7 minutach:

aha, czerwonej nie mogłem zostawic bo jest czerwone podswietlenie i wskazówki sie zlewały z tłem w noicy....

: 30 maja wt, 2006 7:17 am
autor: Humve
grzechuuu205 czy ten obrotomierz wpasowałeś bez problemu bo ja też chce zrobić w desce rozdzielczej bo mam cyfrowy ale gówno to daje i brzydko wygląda, i czy trudno jest to wymienić tz deske rozkręcić.

: 30 maja wt, 2006 7:25 am
autor: Sebek
obrotka fajnie wpasowana

: 30 maja wt, 2006 1:10 pm
autor: grzechuuu205
witaj Humve!

deska (daszek) trzyma sie na śrubach i na zatrzaskach, które zaznaczyłem na zdjeciu ponizej... (musisz zdjąc pokrywy(to są te srebrne platiki u mnie) , musisz tez zdjąc pokrętła od nawiewu (pociągnąć) i tam bedą tez dwie śruby) ... te dwie śruby które znajdują sie pod kierownicą nie wychodzą do konca, tylko sie odkręcają. jak wszystko odkręcisz to musisz wycignąć daszek (ale uwazaj na takie bolce co są włąsnie pod kierownicą bo moga sie połamac (mi sie złamnało jedno) ale to w niczym nie przeszkadza.. :)

Obrazek

jak juz zdejmiesz daszek to musisz odkręciz zegary (tam bedą dwie śruby na wierzchu) potem musiz poodłączac wszystkie wtyczki (bedą 4) i musisz zjdjąc linke - (otówrz maske i tam bedzie taka linka szła... wez ją wpchnij w kierunku kabiny pasrzerskiej) to wtedy te zegary sie wypchną ) nasteponie zdejmij linke (bedzie na zatrzasku), jak juz je zdejmiesz to bedziesz musiał zdjąc szybke . w tym celu odkręcisz dwie śruby co trzymają taśme do oświetlenia zegarów. i wtedy wyjmiesz z zatrzasków szybke (a raczej cały palstik co jest z szybką.) jak juz to zrobisz to wyjmujesz tą balaszke gdzie jest napis PEUGEOT i juz....

jak bedziesz potrzebowął fotek to mów, to wtedy walne na forum :)

: 30 maja wt, 2006 4:06 pm
autor: Damian1p
duzo bylo problemow z podlaczeniem tego obrotomierza? mozesz w skrocie napisac jak wyglada takie podlaczenie?

: 30 maja wt, 2006 5:22 pm
autor: grzechuuu205
wiec tak:

na początek musisz byc pewny ze obrotek jest przystosowany do aut czterocylindrowych (w moim przypadku na obrotku była liczba 4), i ze ma trzy wyjscia/wejscia (3 bolce np.)
na tym zdjeciu widac tą liczbe "4":
Obrazek

z tyłu obrotka sa te bolce (1) do + (wziołem od zasilania wskazówki od benzyny- przykreciłem drucik pod nakrętke - koło niej jest taki WIELKI + narysowany)- na płytce od obrotka było napisane "B+" (2bolec) to - wziołem go od tych baleków na amortyzatorach- ale wystrczy jakakolwiek masa, na obrotku było napisane "EARTH" czyli masa (3 bolec) to sygnał. ciągnie sie kabelek do kostki z czterema Pinami. kostka ta jest po prawej stronie cewki (pod kablem wysokiego napiecia) - odpinami tą kostke i sygnał jest w 2 albo 3 pinie- niepamietam. (musicie tak podłaczyc zeby stykały te kable) najlepiej od przodu kostki przyłozyc kabel i wcisnąć kostke do wtyczki. (nie bójcie sie podłaczyc pod inne piny - NIC SIE NIE SPALI) ;) natomiast na płytce obrotka było napisane SIGIN - wejscie sygnału.

na zdjeciu widac te bolce 3....
Obrazek

aha a zanim bedziecie wpasowywac ten obrotek i montowac - sprawdzcie czy działa ;) zeby nie była robota na darmo... (+ pod +od aku, minus do karoserii i sygnał z kostki...)

w razie pytan walic smiało--- ja tez miałem wątpliwości :P

: 17 sty śr, 2007 8:56 am
autor: rahueme
odswierze temat :) grzechu a skad wzieles te biale zegary tzn pod obrotomierz, bo trzeba bylo go lekko przykrocic prawda ? moze jakis szablon, a i ciezko go wpasowac do licznika ? dzis powinnem miec tez od scorpia obrotek i chce sobie zamontowac, przyznam ze bardzo to efektownie wyglada :) 5+ za pomysl

: 17 sty śr, 2007 9:59 am
autor: BARON-DEMON
http://www.moman.pl/

najlepsze tarcze jakie widziałem !!!! można zaprojektować własny wzór!!!!!!!!!! i nie drogo

tarcze

: 17 sty śr, 2007 12:14 pm
autor: Munne
BARON-DEMON pisze:http://www.moman.pl/

najlepsze tarcze jakie widziałem !!!! można zaprojektować własny wzór!!!!!!!!!! i nie drogo
Ciekawa ofera!

: 17 sty śr, 2007 1:23 pm
autor: Ferguss
Jeżeli nie mają czegoś w ofercie to musisz zebrać 5 chętnych na takie same tarcze jak chcesz - tak napisali w mailu.

: 17 sty śr, 2007 1:32 pm
autor: BARON-DEMON
myślę że o to chyba by nie było problemu, wydaje mi sie że dużo ludzi z naszego klub by chciało mieć taie zegary?? jak uważacie?