Strona 1 z 2
205 1.9 GTI 8v 170KM Projekt
: 15 paź ndz, 2006 2:02 am
autor: samer
Glowica: poszerzone kanaly dolotowe i wydechowe, nowe prowadnice, wieksze zawory z 605 2.0 Turbo, w planach wałek Pipera: Group A Rally [3000>7600RPM] [P16GPA2] , teraz na wyscig Michal "Mi" pozycza nam swoj wyczynowy walek Swiatka, dzieki wiekie!!
Silnik: lzejsze tloki (z mi16), odchudzone i wywazone wal z kolem zamachowym, kit do pompy oleju z Peugeot Sport, podnosi cisnienie do 8bar, nowe tuleje, pierscienie, panewki itd
Nowe filtry, przewody, cewka, swiece itd... oraz zregenerowana wiązka elektryczna
: 15 paź ndz, 2006 7:43 am
autor: Sebek
niezła kompleksowa robota
: 15 paź ndz, 2006 8:49 am
autor: zen81
Jaka moc wyciagnołes z auta po tych modyfikacjach?
: 15 paź ndz, 2006 10:39 am
autor: Lord Devil
Gratulacje, za dobrą robote. Mam prośbe dajcie wykres z hamowni. Nie wątpie w waszą wiedzę i umiejętności-z góry zaznaczam. Interesuje mnie wykres, bo jestem ciekaw jak przebiegają krzywe mocy i momentu. Po założeniu tego docelowego wałak to na miasto już chyba sie nie nadaje. Wiem, że jest do sportu. Jeszcze raz Gratsy.
: 15 paź ndz, 2006 10:46 am
autor: Dżon Dobra Nadzieja
jeśli sie nie myle to prace jeszcze trwają....
: 15 paź ndz, 2006 10:59 am
autor: Manson
No ladnie to wyglada, ja juz czekam na dokladnie to samo
: 15 paź ndz, 2006 12:38 pm
autor: pki205
Fajnie ze kolejna 205GTI nie zniknie z polskiego sportu motorowego
Jakie plany na przyszly sezon PPZM czy GSMP?
Ile w ASO kosztuje ciegno mechanizmu zmiany biegow - to najdluzsze?
: 15 paź ndz, 2006 1:47 pm
autor: samer
Prace jeszcze nie skonczone, bedziemy hamowac auto na walku swiatka, a pozniej na piper cams'ie. Swiatek zapewnia przyrost 30KM, hmm, zobaczymy, Piper jest znaczne mocnejszy bo ma 308st. , a swiatek "tylko" 287st.
W tym momencie w aucie nie ma chyba zadnej rzeczy ktora nie zostala wymieniona, lub zregenerowana, oczywiscie zostaja takie rzeczy jak deska, czy lewarek, zwrotnice, kołyska silnika itp, ale sa to rzeczy sprawdzone i w 100% sprawne
Celem jest mistrzostwo w klasie historycznej samochodow z silnikami o pojemnosci do 2000ccm, w wyscigach gorskich (HS-2000), oraz okazjonalne starty w Pucharze PZM.
Ciegno najdluzsze chyba cos kolo 150zl , nie pamietam.
Peugeot juz nie bedzie sie nadawac na jazdy po miescie, przedewszystkim dlatego ze jest potwornie glosny
: 15 paź ndz, 2006 2:14 pm
autor: TOMEK-TARNÓW
koszt ??:D
: 15 paź ndz, 2006 2:30 pm
autor: samer
Oj... , hehe, przypomina mnie sie pewien wywiad z Hołkiem , przytocze fragment wypowiedzi Krzyska
"Dżentelmen nie rozmawiają o pieniądzach, oni poprostu je mają"
Hehe
: 15 paź ndz, 2006 4:14 pm
autor: TOMEK-TARNÓW
acha czyli wiem juz mniej wiecej ile heheheheheheh
pozdrawiam
: 18 paź śr, 2006 8:40 am
autor: krzycho
strasznie mi sie podoba ta robota i mam pytanko czy wiecie od jakiego silnika można przełożyć zawory do 1.9 Mi16 żeby miały większą średnicę bo widze że macie sporą wiedze na ten temat ?
: 19 paź czw, 2006 1:54 pm
autor: koval
no naprawde respect dla Panów 205 Gti to moje marzenie moze kiedys sie zisci jak juz bede mial kupe kasy hehehe
: 19 paź czw, 2006 3:47 pm
autor: KuKiTa
koval pisze:no naprawde respect dla Panów 205 Gti to moje marzenie moze kiedys sie zisci jak juz bede mial kupe kasy hehehe
to co piszesz w profilu że do szczęśćia wiecej Ci nic nie potrzeba
: 20 paź pt, 2006 8:55 pm
autor: TO-MI
w górskich o to chyba wybieracie sie w Bieszczady Załuż-Tyrawa i Korczyna jak bedą tam starty w przyszłym sezonie tylko uważajcie na POLDOLOTY
bo wyglądają agresywnie
nio ale jak widze z waszym sprzętem to nie mają szans
kurde ale taki silniczek to tesh bym kciał