Zanikający klakson
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Zanikający klakson
Czesc,
Mam taki problem, klakson raz dziala raz nie... juz doszedlem do tego ze cos nie laczy w pulce na bezpieczniki lub w jej okolicy.
Stad moje pytanie takie, czy ktos moze mi wskazac przyjanmniej w ktorej kostce jest kabelek idacy do przycisku w dzwigni swiatel.
Pozdrawiam!
Mam taki problem, klakson raz dziala raz nie... juz doszedlem do tego ze cos nie laczy w pulce na bezpieczniki lub w jej okolicy.
Stad moje pytanie takie, czy ktos moze mi wskazac przyjanmniej w ktorej kostce jest kabelek idacy do przycisku w dzwigni swiatel.
Pozdrawiam!
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
no a to nie jest tak ze to wlacznik w tej galce jest walniety ? po co do bezp. sie pchac
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
a na forum nie ma gdzies schematu instalacji ?? moze tam by byl zazn. ktory bezp. czy kostka
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
a masz jakiegos linka do tego schematu? - zakladajac ze jest gdzies w jakims temacie
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Ogladam wlasnie schemat z ksiazki Haynes'a, mozna ja sciagnac tutaj w PDFie: http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=1885
I tak, cos widze... ze np kabelek od klaksonu idzie se do panelu z bezpiecznikami do zlacza F i wylazi M idzie na przelacznik i wraca na M i na bezpiecznik nr 8 i do plusa...
I wszystko bylo by jasne gdybym wiedzial jak w samochodzie znalesc to zlacze F i M ?
I tak, cos widze... ze np kabelek od klaksonu idzie se do panelu z bezpiecznikami do zlacza F i wylazi M idzie na przelacznik i wraca na M i na bezpiecznik nr 8 i do plusa...
I wszystko bylo by jasne gdybym wiedzial jak w samochodzie znalesc to zlacze F i M ?
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
faktycznie schemat zakrecony.... trza by chyba druknac i przy aucie kukac.
1 ze sposobow jest na chybil trafil i sprawdzac poprzez kolejne wyjmowanie kostek ktore sluzy od tego. ale podejrzewam ze to i tak nic nie da. trza by bylo tak naprawde miernikiem chyba przejscia sprawdzic bo moze gdzie kabel poprostu tylko niestyka
1 ze sposobow jest na chybil trafil i sprawdzac poprzez kolejne wyjmowanie kostek ktore sluzy od tego. ale podejrzewam ze to i tak nic nie da. trza by bylo tak naprawde miernikiem chyba przejscia sprawdzic bo moze gdzie kabel poprostu tylko niestyka
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Kubski
- Nowicjusz
- Posty: 84
- Rejestracja: 18 cze pt, 2004 9:31 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Hej!
Miałem dokładnie to samo -okazało się, że styki na łączeniach przewodów przy klaksonie (pod zdrzakiem) i kawałek dalej drugie łącznie były zaśniedziałe -wystarczyło powymieniać łączniki, niektóre tylko wyczyściłem i jest git. Wjedź do kogoś na kanał i pogrzeb przy tych kabelkach (jest trochę gimnastyki, zwłaszcza, że klaksonu pewnie nie uda się odkręcić jak u mnie). Jak sobie wyobrazisz jakie warunki tam panują np. zimą, to zrozumiesz, że po kilkunastu latach może się zacząć pier..lić. Myslę, że nie ma co szukać w bezpiecznikach.
Powodzenia!
Miałem dokładnie to samo -okazało się, że styki na łączeniach przewodów przy klaksonie (pod zdrzakiem) i kawałek dalej drugie łącznie były zaśniedziałe -wystarczyło powymieniać łączniki, niektóre tylko wyczyściłem i jest git. Wjedź do kogoś na kanał i pogrzeb przy tych kabelkach (jest trochę gimnastyki, zwłaszcza, że klaksonu pewnie nie uda się odkręcić jak u mnie). Jak sobie wyobrazisz jakie warunki tam panują np. zimą, to zrozumiesz, że po kilkunastu latach może się zacząć pier..lić. Myslę, że nie ma co szukać w bezpiecznikach.
Powodzenia!
kiedyś: 205 1.9GTI
teraz: rajdówka na bazie Fiesty 2.0
teraz: rajdówka na bazie Fiesty 2.0
-
- Uzalezniony
- Posty: 505
- Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
- Posiadany PUG: 1,8D 92r
- Numer Gadu-gadu: 0
Kurcze czy ktoś wreszcie posiada konkretny schemat elektyczny do klaksonu, jakie kable gdzie idą bo w tej plątaninie kabli g... można znaleźć.
Mój klakson robi delikatne pik zamiast wyć.
Sprawdzałem ameromierzem w miejsce bezpiecznika i płynie prąd ok 9A (chyba nie za mało), więc nikt niech nie mówi, że coś ze stykami. Na wszelki wypadek czyściłem przy kierownicy styki, przy klaksonie. Do tego sprawdzany sam włącznik przy kierownicy - OK, oraz klakson bezpośrednio wpięty w akku - tez wyje OK.
Nie wiem o co już chodzi
Mój klakson robi delikatne pik zamiast wyć.
Sprawdzałem ameromierzem w miejsce bezpiecznika i płynie prąd ok 9A (chyba nie za mało), więc nikt niech nie mówi, że coś ze stykami. Na wszelki wypadek czyściłem przy kierownicy styki, przy klaksonie. Do tego sprawdzany sam włącznik przy kierownicy - OK, oraz klakson bezpośrednio wpięty w akku - tez wyje OK.
Nie wiem o co już chodzi
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
a nie zalales go przejezdzajac duza kaluze ??? ja tak mialem z syrena od alarmu
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
-
- Uzalezniony
- Posty: 505
- Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
- Posiadany PUG: 1,8D 92r
- Numer Gadu-gadu: 0
kto to wie, sypał się od dawna, ale nie zauważyłem aby to sie stało tak nagle po kałuży. pozatym jest jak mówiłem: jak wyciągne klakson i podpinam innymi przewodami wprost pod akumulator to wyjePieraś pisze:a nie zalales go przejezdzajac duza kaluze ??? ja tak mialem z syrena od alarmu
Ps. U was też klakson jest tak podłączony że wychodzą dwa przewody z klaksonu tzn z zacisków. Jeden idzie w głąb komory silnika a drugi najpierw na obudowe klaksonu i jednocześnie masę auta (bo klakson przykręcony do jakiegos płaskownika) a potem dopiero gdzieś w głąb komory
Ostatnio zmieniony 27 wrz śr, 2006 11:24 am przez domel, łącznie zmieniany 1 raz.