Sprężyny - długość

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
BubuPN

Post autor: BubuPN »

Kaktus pisze:Zbieraj kase :)
a co to znaczy?? ;) spoko, mam miesięczny limit na przerabianie auta (który i tak naginam) więc tak jak mówiłem - coś się wykombinuje, to ma być auto do SR a nie do KJS'ów i tym podobnych
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

SR ?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Ja bym amorkow nie utwardzal poprzez wymiane oleju, nawet gdybym mial tylko po miescie jezdzic... ale zrobisz jak uwazasz.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
BubuPN

Post autor: BubuPN »

spoko, bede mial zalatwione gazówki no i co najwazniejsze taniej niz ten sachs, bo skoro przy wymianie oleju trza cos tam spawac i kombinowac to nie bede tego robil, bo chce sie jeszcze nacieszyc zyciem i autkiem
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

też zastanawiałem się nad obniżeniem przodu, może ktoś załatwić tanio te sachsy? No i do tego oczywiście i spręzynki inne bedą potrzebne.....mam XSa, ile może kosztować sumarycznie obniżenie przodu do mojej wersji.
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

BUBU a co to za tanie gazówki sobie załatwiłeś pochwal się !!
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No :) To rozumiem :)

Gazowki zawsze beda bardziej wytrzymale i z regoly powinny byc twardsze od olejowki.

Tombike: cholera wie... nie znam cen, ale sprezynki OMP lub Eibach to cos okolo 300zl + amorki.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
HERO
Nowicjusz
Posty: 85
Rejestracja: 10 gru śr, 2003 1:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: HERO »

kaktus miałem powiedziec to samo ale mnie wyprzedziłes we wszystkich swoich wypowiedziach .Co do cen sprezyn to mam omp i dałem za nie 290 zł za kpl. Co do amorków mam też omp z regulowana twrdoscią . A sprezyny omp które maja obnizac o 3 cm sa połowy długosci oryginału, bo oryginał ma duze ugiecie wtepne.
Peugot 205 Lacoste
BubuPN

Post autor: BubuPN »

pozyjemy, zobaczymy, najpierw zaloze progi i nakladki zeby wiedziec o ile moge obnizyc, bo nie chce tego pozniej pogubic a do przodu planuje wsadzic mini spychacz hehe :D
ODPOWIEDZ