Jak obnizyc?

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Post autor: Marin205 »

cięcie zwoi dobre jest dla samobujców - to taki sposób domorosłych tunerów 8)7
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Awatar użytkownika
marian205
Junior
Posty: 165
Rejestracja: 04 sie pt, 2006 3:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Tychy, Katowice

Post autor: marian205 »

jednym odpowiada ciecie innym nie. I nie jestem samobujca. Jest zrobione dobrze i bezpiecznie :P
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

kazdy tak mowi dopoki sie nie zdziwi jak przywali itp .... kazda sprezyna ma swoj wspolczynnik sprezystosci ... wiec jesli skracasz ja to nie wmawiaj sobie ze jest taki sam !!!
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Post autor: Marin205 »

marian205 pisze:jednym odpowiada ciecie innym nie. I nie jestem samobujca. Jest zrobione dobrze i bezpiecznie :P
Rozumiem że zrobione bezpiecznie oznacza że palce całe przy obcinaniu - tylko pytanie jest takie czy inna liczba zwoi będzie współpracować z amortyzatorem równie bezpiecznie jak to co fabryka przewidziała - znam gościa (poprawka znałem)co auto owinął dookoła słupa - skrócił sprzężyny

stąd moje obawy o życie (wiem że i bez skracania można się owinąć)

Dodano po 51 sekundach:

ktoś po coś to liczy
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

prawda jest taka jak ktos chce tano placi podwojnie tu zyciem. lepiej dolozyc i kupic odpowiednie sprezyny i amory.


p.s. mnie tam szczerze nie ciagnie do obnizania. jak biore zakret 65km/h (duze rondo) i sie 3ma drogi to nie widze potrzeby. moj przod ma dosc wysoko ale za to nigdzie nie haczy :-)

mysle ze obnizenie mozna zrobic na koniec, a wczesniej mozna wcisnac w auto wiele innych rzeczy uatrakcyjniajacych go
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

zawias

Post autor: Lord Devil »

Myślałem, że nie trzeba tłumaczyć. Oczywiście, że nie będzie współpracować.
Cieszy mnie, że są ludzie, którzy to rozumieją. Dla tnących nie bierzecie pod uwagę tego, że krótsza sprężyna pomijając kwestie innej charakterystyki, jest właśnie krótsza Podskakuje auto w czasie szybkiej jazdy na nierówności, sprężyna spada z talerza i nie sama nie wróci na swoje miejsce, pacjent traci kontrole i uderza samochodem w drzewo i git jego wybór, ale jak uderza w mój samochód albo mojej rodziny czy innego człowieka to nie jest git. Dlatego będe takie zachowania tępił i napiętnował. Domorośli mechanicy. Może jeszcze będzie nagrzewać felge palnikiem i rozklepywać z 13" do 15", opony7 też zostawcie te same tylko podetnijcie scyzorykiem...
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Post autor: Marin205 »

Prawda - nie wyobrażam sobie czegość takiego - włos na dupie się jeży na samą myśl - po to dokupiłem większe (większe od PUGa Cabrio) auto by właśnie by mieć szanse jak ktoś we mnie walnie - jeżdzę z 2 letnim synkiem autem o żonie nie wspomnę - nie jedno już widziałem - jestem z rocznika 1978 a mimo wszystko nie uważam się za pierdziela - mam taką fajną prezentacje Policyjną o wypadkach statystykach kto najczęściej "wali w konsole i czapka"- 48 MB - z chęcią bym ją umieścił gdzieś - bo naprawdę działa na wyobrażnie

Dodano po 1 minutach:

umieściłbym gdzieś do ściągnięcia tylko nie wiem jak
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Dlatego tez mowilem, ze trzeba ja spasowac z talerzem. Max zmniejszenie dlugosci sprezyn dla standardowych amorkow -czy to cietych, czy sportowych to kolo 40mm. Jezeli po zlozeniu kolumny sprezyna sobie lata w niej luzno czyli jest za krotka, to oczywiscie, ze jest to jak najbardziej niebezpieczne
Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1417
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)

Post autor: grzechuuu205 »

hm... ale sie rozgadaliscie... ujaja :mrgreen: niech sobie jeżdrzą na tych skrócownych, wolny kraj :P ja osobiscie to chyba nie bede obniżał (po pierwsze: wczoeraj zjechałem z takiego krawężnika, ze az sam sie zdziwiłem :P, po drugie - mam inne auto co jest niższe w fabrycznie :)) -

PS. a moze by tak sobie błotniki pozmieniac :wink: - tak aby bardziej na koło nachodziły :) troche szpachli i bydzie :P
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek
Awatar użytkownika
marian205
Junior
Posty: 165
Rejestracja: 04 sie pt, 2006 3:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Tychy, Katowice

Post autor: marian205 »

co do tego wypadania sprezyny z talerza to po to dospawalem te zabezpieczenia.
po 2 po wyciadnieciu mc persona nie lata sobie na wszystkie strony tylko siedzi w swoim niejscu. tak jak na poczatku. i z gory i z dolu jest ulozona tak jak powinna z talerzem. Tak wiec wolny kraj.

Dodano po 7 minutach:

a co do domoroslych mechanikow to niech kazdy patrzy na siebie. Smigam juz tak kupe czasu, 2 przeglady zaliczone( bez niczego) i jest git. Co do pomyslow Lorda
to chyba cie troszke ponioslo :wink:
Awatar użytkownika
smug
Uzalezniony
Posty: 551
Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice

Post autor: smug »

A ja mysle ze lord i reszta idaca w tym kierunku maja racje.NIE POPRAWIA SIE FABRYKI w niektorych przypadkach.Mozna wymienic sprezyny na twardsze,ale nie skracac(chociaz sam skrucilem o zwoj.Czego zaluje)bo auto nie zachowa swoich wlasnosci jezdnych!Progresywna sprezyna moze i jest krotsza o te 40mm ale jest takze twardsza,przez co auto zaczowuje sie calkiem inaczej niz na obcietych miekich.Uwazam tez ze do sportowych lub "sportowych" sprezym powinny byc stosowane odpowiednie amory.
Pozdro.Jak ktos cos nie skumal to moge jutro powtorzyc bo dzisiaj lece na wstawionym spontanie :P
BubuPN

Post autor: BubuPN »

jak dla mnie cięcie sprężyn trochę równa się samobójstwu ;) lepiej kupić już fabrycznie obniżone i utwardzone sprężyny i ewentualnie amortyzatory... fabrykę jak najbardziej można poprawiać, ale nie druciarsko... ja u siebie mam obniżone i utwardzone zawieszenie i śmiga o wiele lepiej niż na seryjnym... przynajmniej nie trzeba mocno zwalniać przed łukami... jedyne na co trzeba się przygotować przy obniżaniu to możliwość np. urwania czegoś no i również trzeba się liczyć z tym, że już nie wszędzie się wjedzie :mrgreen: no, ale coś za coś
Awatar użytkownika
marian205
Junior
Posty: 165
Rejestracja: 04 sie pt, 2006 3:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Tychy, Katowice

Post autor: marian205 »

Smug ja nie nie mowie ze nie maja racji. A fabryki sie nie poprawia :?: Od kiedy :?: kazdy cos poprawia i dlubie. np tylna belke.
BubuPn wiem cos o tym. Juz nie raz zdazylo mi sie w...cos przylozyc tlumikiem.
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

Ja bym w życiu nie ciął springów bo to się mija z celem, bedzie stał niżej ale bedzie inna charakterystyka pracy-nieodpowiednia
a swoją drogą z krótszymi sprężynami powinny pracować amorki o krótszym skoku
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
smug
Uzalezniony
Posty: 551
Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice

Post autor: smug »

NIE POPRAWIA SIE FABRYKI w niektorych przypadkach

:!:
w niektorych przypadkach
Nie powiedzialem ze wogule sie nie poprawia.I dokladnie chodzilo mi o takie kombinowanie...jak zaoszczedzic.
No ale nie wazne.Jak nie ma kasy to wiekszosc tak robi. :P
ODPOWIEDZ