a co to znaczy?? spoko, mam miesięczny limit na przerabianie auta (który i tak naginam) więc tak jak mówiłem - coś się wykombinuje, to ma być auto do SR a nie do KJS'ów i tym podobnych
spoko, bede mial zalatwione gazówki no i co najwazniejsze taniej niz ten sachs, bo skoro przy wymianie oleju trza cos tam spawac i kombinowac to nie bede tego robil, bo chce sie jeszcze nacieszyc zyciem i autkiem
też zastanawiałem się nad obniżeniem przodu, może ktoś załatwić tanio te sachsy? No i do tego oczywiście i spręzynki inne bedą potrzebne.....mam XSa, ile może kosztować sumarycznie obniżenie przodu do mojej wersji.
kaktus miałem powiedziec to samo ale mnie wyprzedziłes we wszystkich swoich wypowiedziach .Co do cen sprezyn to mam omp i dałem za nie 290 zł za kpl. Co do amorków mam też omp z regulowana twrdoscią . A sprezyny omp które maja obnizac o 3 cm sa połowy długosci oryginału, bo oryginał ma duze ugiecie wtepne.
pozyjemy, zobaczymy, najpierw zaloze progi i nakladki zeby wiedziec o ile moge obnizyc, bo nie chce tego pozniej pogubic a do przodu planuje wsadzic mini spychacz hehe