no ludki ... nie straszcie mnie... ja też "kangurze" dość często na 1 i 2 biegu, co prawda jeszcze nie wszystko zrobione...
Podobno nie ma tego ustrojstwa (co kosztuje 2000 zl) w wersji GAŹNIKOWEJ (... więc mój puls powoli wraca do normy ...) A tak w ogóle to może warto się zainteresowac czy aby z jakiegoś Citroena nie będzie pasowało co ? W końcu te francuzy są do siebie bardzo podobne... Nie wiem, może z AX ?
Ostatnio zmieniony 14 lip pn, 2003 8:48 am przez milo, łącznie zmieniany 1 raz.
KRUK pisze:będę Ci niezmiernie wdzięczny ....i chyba nie tylko ja w tobie ,,Dziku" jedyna nadzieja
Posłuchajcie, kolezanka która mi załatwia częsci jest na urlopie do końca tego tygodnia, wobec tego nic mi sie uda dowiedziec. Musicie uzbroic sie w cierpliwość.
Samego potencjometra nie zobaczysz, bo siedzi w przepustnicy a ona w kazdym silniku wyglada troche inaczej. U mnie znajdzije sie tuz za chlodnica i mniej wiecej na srodku. Jak mi oddadza aparat to pokaze.
Znajdź miejsce do którego dochodzi w silniku linka od gazu. To jest przepustnica . Ten potencjometr jest tak przymocowany żeby siedział na końcu ośki przepustnicy (czyli najczęściej po przeciwnej stronie rury dolotu powietrza niż ucho linki gazu).
Zobacze dokladnie ile jeszcze mam.Bo jedno napeno chce zostawic sobie.A ile...hm napewno jakos bysmy sie dogadali Tylko wiesz jak to jest z uzywanymi rzeczami...najpier trzabyloby zobaczyc czy to bedzie chodzic.