O co chodziz tymi "łysolami"?
- HERO
- Nowicjusz
- Posty: 85
- Rejestracja: 10 gru śr, 2003 1:41 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
co do ceny to naba luisi lub ektor, kosztuje do puga 60 zł , wiec żadenc wydatek , zracajac chocby uwage na to ze więcej kosztuje tankowanie do pełna paliwa w naszych pugach. a co do kiery to juz nie potrafie jeździć z kiera bez odsadzenia , bo jakos ciagle mi sie wydaje ze jest za daleko.
Peugot 205 Lacoste
-
WINKiel
- Uzalezniony
- Posty: 513
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 2:51 am
- Posiadany PUG: 205GTI -> 306S16 -> 406coupeV6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Ja kiedyś też jeżdziłem z mocno położonym oparciem - po jakimś czasie okazało się, że przy kazdym manewrze wymagającym troche więcej koncentracji pochylam się - i doszedłem do wniosku że czas jezdzić bardziej w pionie. btw: Czy ktoś z Was też ma problem, ze jak przesiada się z 205 do innej fury to haczy kolanem o kokpit?
-
madafaka
to chyba zalezy od auta
ja czegoś takiego nie mam w astrze
ale są takie auta. kiedys zajeżdżałem Nissana Patrola, niby duże terenowe auto a za cholere nie moglem sobie w nim znaleźć wygodnej pozycji, nawet przy dłuższej jeździe!! teraz zobacze jak sie będzie siedziało na fotelikach z gti bo jeszcze tego nie przeszedłem
ja czegoś takiego nie mam w astrze
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Taa fotele z GTI sa the best
ZAJEBISCIE sie w nich jezdzilo!! Aczkolwiek do KJS'ow te trzymanie boczne troche cienkie jest.
Ja natomiast jak wsiadam do Laguny to pozycje jeszcze sobie jakos znajde, ale kierownica jakos tak daleko jest
I jak bylem na Zimowej Szkole Jazdy w Brzegu, i chcialem przewiesc kuzyna... to hehe, owszem nogami pracowa sie dalo, ale na kierownicy jakos tak rece plataly mi sie... nie to co w moim Pugu
Niestety Pugiem jezdzie coraz mniej
Ostatnio jezdzilem nim hmmm w Grudniu
ale gdzies okolo 15-20 lutego zawiozlem go do kumpla do garazu... teraz biedak stoi bez silnika heh, ale juz nie dlugo - kwestia dni 
Ja natomiast jak wsiadam do Laguny to pozycje jeszcze sobie jakos znajde, ale kierownica jakos tak daleko jest
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
ariel
ja przez miesiąc jezdziłem w super głębokim kubełku D&W z regulowanym siedziskiem - wypas... ale niestety troche był dla mnie za ciasny i miałem poocierane "pióra" pod pachami
i musiałem go wyjąć... szkoda bo fajoski był... aha - i 2 razy o mało nie strzeliłem dacha przez ten fotel, bo wogóle się nie wypada z fotela, a samochód w zakręty wchodzi tak samo...
