Czy to sonda czy cos innego?
- rado83
 - Junior
 - Posty: 191
 - Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Będzin
 - Kontakt:
 
teraz przejechalem dosc ostro to wogole sie praktycznie caly czas swiecila ;)trza by to zdiagnozowac;)
ale puki dziala nie ruszam;)
aha teraz stracily sie wolne obroty tzn jak jade dosc szybko redukuje i np staje wciskam sprzeglo i auto gasnie odpalam i odrazu odpala i trzyma 1000 obrotow rowniutko;) juz nie wiem zgupialem.
			
			
									
						
										
						ale puki dziala nie ruszam;)
aha teraz stracily sie wolne obroty tzn jak jade dosc szybko redukuje i np staje wciskam sprzeglo i auto gasnie odpalam i odrazu odpala i trzyma 1000 obrotow rowniutko;) juz nie wiem zgupialem.
- rado83
 - Junior
 - Posty: 191
 - Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Będzin
 - Kontakt:
 
no ale co moze byc z tymi wolnymi jak zchodzi to gasnie a jak wolno si ego opusci no obrotach jest dobrze poprostu jak spadaja tak gdzies z 4000 moze 5000 to gasnie
			
			
									
						
							Opony nowe oraz urzywane 
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
			
						Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
- JASIEK1
 - Junior
 - Posty: 140
 - Rejestracja: 21 sie pn, 2006 10:52 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: WARSZAWA
 
PIWEŁ ma racje ...... Przy całkowitym odpuszczeniu przepustnicy powinniście usłyszeć ''cyknięcie'' w czujniku połozenia przepustnicy. Wtedy trafi sygnał do kompa, ze przepustnica jest zamknieta i silnik pracuje na biegu jałowym jak sie to mawia. Jesli czujnik jest ustawiony źle (brak cyknięcia) sygnał do kompa trafia taki jak gdyby byłoby dodane troche gazu a w rzeczywistości przepustnica jest zamknięta. Jak to ustawic domyslicie się łatwo manipulując tym i przepustnica conieco. 
Swoja drogą apropo przyspieszania autka dopiero po 4000 obrotów może to byc cos z przyspieszeniem zapłonu a niekoniecznie paliwem. Może poniżej 4000 opuźnia zapłon na maxa a potem przyspiesza. Tez tak sobie gdybam ale może cos ze sterowaniem zapłonu ???
Sonda nie jest to napewno, mozna ją odłączyc i prawie nie ma różnicy w wiekszości aut.
PZDR
			
			
									
						
										
						Swoja drogą apropo przyspieszania autka dopiero po 4000 obrotów może to byc cos z przyspieszeniem zapłonu a niekoniecznie paliwem. Może poniżej 4000 opuźnia zapłon na maxa a potem przyspiesza. Tez tak sobie gdybam ale może cos ze sterowaniem zapłonu ???
Sonda nie jest to napewno, mozna ją odłączyc i prawie nie ma różnicy w wiekszości aut.
PZDR
- zen81
 - Uzalezniony
 - Posty: 506
 - Rejestracja: 15 lip pt, 2005 11:45 pm
 - Posiadany PUG: Clio
 - Lokalizacja: Starogard Gdanski
 
Na wolnych obrotach jak depne dławi sie i potrafi nawet zgasnac. Kontrolka błedu pali sie cały czas. po zdjeciu klemy z aku i ponownym odpaleniu jest ok, błedu nie ma. Przejade jakies 200m lub ostro depne i problem powraca. Ciagle sie dławi na wolnych, a obroty sa zmienne 1000-1500 na luzie. Przepływke sprawdziłem i jest OK. Czujnik na przepustnicy tez pyka przy otwarciu. Swiece tez wymieniłem i nic.
Zero łaski, zero wzruszeń..
-------------------------
			
						-------------------------
- TO-MI
 - Maniak
 - Posty: 1273
 - Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
 - Posiadany PUG: XU9J4
 - Numer Gadu-gadu: 604584106
 - Lokalizacja: Krosno/okol
 
mam takie objawy u siebie czujnik przepustnicy ok to najpewniej wina przepływki bo moja ma ciutkerado83 pisze: aha teraz stracily sie wolne obroty tzn jak jade dosc szybko redukuje i np staje wciskam sprzeglo i auto gasnie odpalam i odrazu odpala i trzyma 1000 obrotow rowniutko;) juz nie wiem zgupialem.
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? 
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
			
						http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207