cały czas bardzo wysokie obroty
cały czas bardzo wysokie obroty
po miesiącu nie użytkowania mojego puga ostatnio odpalilem (po uprzednim naładowniu akumulatora rzecz jasna ) i cały czas jak jechałem przez 40min silnik pracował na granicy 4000-5000 obrotów. z początku myślalem że to przez to że tak długo go nie używałem, ale następnego dnia znowu to samo. Jaka moze być przyczyna? moj silnik to 1.1 monowtrysk 60km. czy wydechowy wchodziłby w grę?
p.s. jeśli temat był prosiłbym o linka
p.s. jeśli temat był prosiłbym o linka
"groźniejsza jest armia baranów prowadzona przez lwa, niż armia lwów prowadzona przez barana" napoleon bonaparte
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
wpisując w wyszukiwarce wysokie obroty znalazłem tematy
http://forum.peugeot205.pl/search.php?mode=results
przeglądnij je i jak nie znajdziesz rozwiązania to pisz nowy temat dopiero wtedy
http://forum.peugeot205.pl/search.php?mode=results
przeglądnij je i jak nie znajdziesz rozwiązania to pisz nowy temat dopiero wtedy
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
a tak przy okazji zapytam, czy zmieszanie plynów chlodnicowych może mieć wpływ na te obroty, no i w ogole jakie mogą być konsekwencje zmieszania plynów chlodnicowych?
moze agrestowi sie wydaje ze 4 tysiące, może:)
ile kosztuje taki silniczek?i ważniejsze pyttanie:czy trudno to ustrojstwo zamontować?
Dodano po 3 minutach:
moze agrestowi sie wydaje ze 4 tysiące, może:)
ile kosztuje taki silniczek?i ważniejsze pyttanie:czy trudno to ustrojstwo zamontować?
Dodano po 3 minutach:
chodzi o benzyne czy co?samer pisze:lub przez falszywke mial tak wysokie obroty...
"groźniejsza jest armia baranów prowadzona przez lwa, niż armia lwów prowadzona przez barana" napoleon bonaparte
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
mozna mieszac plyny chlodnicze i nie ma to znaczenia na obrotyagrest205 pisze:a tak przy okazji zapytam, czy zmieszanie plynów chlodnicowych może mieć wpływ na te obroty, no i w ogole jakie mogą być konsekwencje zmieszania plynów chlodnicowych?
moze agrestowi sie wydaje ze 4 tysiące, może:)
ile kosztuje taki silniczek?i ważniejsze pyttanie:czy trudno to ustrojstwo zamontować?
silniczek krokowy( nowy) to suma 3 cyfrowa( z conajmnije 2 na poczatku ), a uzywany mozna kupic z wtryskiem za jakies 150 zl albo sam za 6-70
zamontowac najlatwiej jest po zdjeciu wtrysku, mozna to zrobic tez na zalozonym, ale jest to bardziej uciazliwe
najlepiej jakbys zrobil zdjecie wtrysku od strony gdzie zaczepiona jest linka gazu
wtedy bedzie wiadomo czy to trzyma linka, czy krokowy