kto mi powie co się dzieje.. :|
- fly2b3
- Junior
- Posty: 127
- Rejestracja: 16 sie pn, 2004 8:47 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
kto mi powie co się dzieje.. :|
205 1.8 d, nowe świeczki Bosch, "odwodnione" ON w baku, nowy akumulator.
budzę się rano,.............., wsiadam do puga, grzeje świece, lampka gaśnie i.....
... no właśnie kręci, kręci kręci .... i kręci, kręci ...po 15sek zapala, dławi się, hehła, pali na 2 ..3 ...i na 4 gary, dodaje lekko gazu i chodzi jak zegarek
zauważyłem też że dzieje się tak gdy jest zimny silnik + niska temperatua > 5 stopni i bardzo duża wilgoć !!
Czy ktoś tu z obecnych, ganiuszy powie mi co mam sprawdzić / ew. naprawić?
budzę się rano,.............., wsiadam do puga, grzeje świece, lampka gaśnie i.....
... no właśnie kręci, kręci kręci .... i kręci, kręci ...po 15sek zapala, dławi się, hehła, pali na 2 ..3 ...i na 4 gary, dodaje lekko gazu i chodzi jak zegarek
zauważyłem też że dzieje się tak gdy jest zimny silnik + niska temperatua > 5 stopni i bardzo duża wilgoć !!
Czy ktoś tu z obecnych, ganiuszy powie mi co mam sprawdzić / ew. naprawić?
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
jak to tylko na zimnym silniku w zimne poranki to albo świece albo powietrze w układzie paliwowym (może filtr zmieniałeś i gdzieś tam coś nie teges i zasysa powietrze)
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- fly2b3
- Junior
- Posty: 127
- Rejestracja: 16 sie pn, 2004 8:47 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
świeczki grzeją wszystkie, przed zmianą świeczek były takie same objawy, filtra paliwa nie ruszałem - może czas go ruszyć/wymienić ? Słyszałem też że takie są objawy zużywającej się pompy wtryskowej - to prawda że może mieć wpływ np. mniejsze ciśnienie zasilania silnika? a i ktoś jeszcze powiedziął że uszczelniacze zaworowe są dozrobienia - bo to typowe objawy ich wyklepania - hmm... czy ktoś mio powie wkońcu co to może być, żebym niepotrzebnie nie naprawiał dobrych części silnika
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
pompa to może być ale uszczelniacze to napewno nie
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- Paweł
- Junior
- Posty: 198
- Rejestracja: 15 sie pn, 2005 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Diesel '92 - 1,9 SRD (XUD9)
- Numer Gadu-gadu: 46077
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Miałem podobny problem w zimie. Wymieniłem miękkie przewody paliwowe, włącznie z tymi powrotami na wtryskach, mechanik zlikwidował nieszczelność na pompie wtryskowej i od tej pory nie mam problemu. Różne metale różnie się kurczą i być może przy niższej temp. nieszczelność robi się większa. Tak 3 inaczej mam święty spokój.
205 Diesel '92 - 1,9 SRD (XUD9Y)