sterowanie polozeniem swiatel z kabiny
- RaveMan
- Junior
- Posty: 242
- Rejestracja: 04 lip ndz, 2004 10:54 pm
- Posiadany PUG: Sacre Numero 1.4, 1995
- Numer Gadu-gadu: 4047375
- Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
- Kontakt:
sterowanie polozeniem swiatel z kabiny
jak w temacie pytanko dotyczy tego czy to sie opyla zakladac? duzo z tym roboty i czy ten mechanizm opiera sie na silniczkach czy dziala na jakis dzwigniach?
Peugeot 205 1,4 kat. Sacre Numero
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
linkami podciągasz światła do góry...
mi by się nie chciało w to bawić...
Dodano po 1 minutach:
w sumie chyba w dół a nie do góry
Dodano po 1 minutach:
jakbyś się jednak do tego przekonał to chyba będę miał pokrętło, plastik przy nawiewie i linki (oryginalne Peugeot )
mi by się nie chciało w to bawić...
Dodano po 1 minutach:
w sumie chyba w dół a nie do góry
Dodano po 1 minutach:
jakbyś się jednak do tego przekonał to chyba będę miał pokrętło, plastik przy nawiewie i linki (oryginalne Peugeot )
Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
U mnie to jest w kabinie...ale działa tak sobie mówiac ujowo...tylko pewien zakres reguluje..potem już nie..ale mi to nie przeszkadza...ustawiłem na 2 i tak śmigam...
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
-
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pruszków
Jeżeli jest sterowanie świateł hydrauliczne.to roboty jest niewiele.Zamiana siłowników
na silniczki to prosta sprawa a działają wspaniale. Opis zamiany podany w moim poście dot. naprawy hydrauliki świateł -patrz link.Ja nie przerabiałem silniczków bo pasowały.
Najlepsze są takie które mają reg. wysokość popychacza i wtyczkę poziomą. Moje WALEO mają gniazdo w pionie i bez reg. wysokość popychacza .Też da się założyć.
Wydaje mi się iż przejście z dźwigienek na cięgna lub silniki wymaga wymiany mocowania lamp kierunkowskazów (odmienna mechanika )Trzeba porównać dwa systemy i zadecydować .Warto założyć reg. gdyż przy obciążonym tyle można opuścić
lampy i nie oślepiać innych.
na silniczki to prosta sprawa a działają wspaniale. Opis zamiany podany w moim poście dot. naprawy hydrauliki świateł -patrz link.Ja nie przerabiałem silniczków bo pasowały.
Najlepsze są takie które mają reg. wysokość popychacza i wtyczkę poziomą. Moje WALEO mają gniazdo w pionie i bez reg. wysokość popychacza .Też da się założyć.
Wydaje mi się iż przejście z dźwigienek na cięgna lub silniki wymaga wymiany mocowania lamp kierunkowskazów (odmienna mechanika )Trzeba porównać dwa systemy i zadecydować .Warto założyć reg. gdyż przy obciążonym tyle można opuścić
lampy i nie oślepiać innych.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...