kto mi powie co się dzieje.. :|

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
fly2b3
Junior
Posty: 127
Rejestracja: 16 sie pn, 2004 8:47 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

kto mi powie co się dzieje.. :|

Post autor: fly2b3 »

205 1.8 d, nowe świeczki Bosch, "odwodnione" ON w baku, nowy akumulator.

budzę się rano,.............., wsiadam do puga, grzeje świece, lampka gaśnie i.....

... no właśnie kręci, kręci kręci .... i kręci, kręci ...po 15sek zapala, dławi się, hehła, pali na 2 ..3 ...i na 4 gary, dodaje lekko gazu i chodzi jak zegarek :)

zauważyłem też że dzieje się tak gdy jest zimny silnik + niska temperatua > 5 stopni i bardzo duża wilgoć !!

Czy ktoś tu z obecnych, ganiuszy powie mi co mam sprawdzić / ew. naprawić?
Diesel power
Obrazek
zbinxxx
Junior
Posty: 110
Rejestracja: 09 wrz sob, 2006 1:42 pm

Post autor: zbinxxx »

Expertem nie jestem ale postaram sie zadac sensowne pytania:) Przed wymiana swiec wszystko było ok? Moze podgrzej swiece i palcem przyłóż do miejsc gdzie sa swiece, da sie wyczuc czy grzeją :) hmm wiadomo ze jak wszystkie nie grzeja to bedzie szarpało :P
1.9 D -przawie jak TD, prawie robi...
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Post autor: TO-MI »

jak to tylko na zimnym silniku w zimne poranki to albo świece albo powietrze w układzie paliwowym (może filtr zmieniałeś i gdzieś tam coś nie teges :wink: i zasysa powietrze)
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
Awatar użytkownika
fly2b3
Junior
Posty: 127
Rejestracja: 16 sie pn, 2004 8:47 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: fly2b3 »

świeczki grzeją wszystkie, przed zmianą świeczek były takie same objawy, filtra paliwa nie ruszałem :| - może czas go ruszyć/wymienić ? Słyszałem też że takie są objawy zużywającej się pompy wtryskowej - to prawda że może mieć wpływ np. mniejsze ciśnienie zasilania silnika? a i ktoś jeszcze powiedziął że uszczelniacze zaworowe są dozrobienia - bo to typowe objawy ich wyklepania - hmm... czy ktoś mio powie wkońcu co to może być, żebym niepotrzebnie nie naprawiał dobrych części silnika :)
Diesel power
Obrazek
stasiek

Post autor: stasiek »

u mnie jest tak samo, zapowietrza sie pompa wtryskowa,
Awatar użytkownika
fly2b3
Junior
Posty: 127
Rejestracja: 16 sie pn, 2004 8:47 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: fly2b3 »

hmmm. nie sądzę że moje problemy z tego wynikają że się nagle pompa zapowietrza, bo niby dla czego miałaby się zapowiertzać gdy jest zimno a jak jest cieplej to nawet po tygodniu odpala "na dotyk" :roll:
Diesel power
Obrazek
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Post autor: TO-MI »

pompa to może być ale uszczelniacze to napewno nie :wink:
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
Awatar użytkownika
Paweł
Junior
Posty: 198
Rejestracja: 15 sie pn, 2005 10:23 pm
Posiadany PUG: 205 Diesel '92 - 1,9 SRD (XUD9)
Numer Gadu-gadu: 46077
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Paweł »

Miałem podobny problem w zimie. Wymieniłem miękkie przewody paliwowe, włącznie z tymi powrotami na wtryskach, mechanik zlikwidował nieszczelność na pompie wtryskowej i od tej pory nie mam problemu. Różne metale różnie się kurczą i być może przy niższej temp. nieszczelność robi się większa. Tak 3 inaczej mam święty spokój.
205 Diesel '92 - 1,9 SRD (XUD9Y)
ODPOWIEDZ