[foto relacja] wygluszanie drzwi w p205
- cheatoss
- Maniak
- Posty: 1656
- Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
[foto relacja] wygluszanie drzwi w p205
witam!
korzystajac z wolnego dnia na uczelni postanowilem w koncu zabrac sie za wygluszenie drzwi. maty mialem gotowe, pozostalo tylko znalezc czas. postanowilem tez obstrykac calosc i podzielic sie z potomnymi =]
pomijam kwestie typu "odkrecam 5 srubek kieszeni bocznej, dwie srubki uchwytu, itp". jak ktos sie bierze za oklejanie matami to wydaje mi sie ze radzi sobie z takimi rzeczami =]
co potrzebne:
[edit] - opalarka lub sloneczny dzien [/edit]
- benzyna ekstrakcyjna i szmatka =]
- nozyczki, noz do tapet (wytrzymaly)
- maty =] ja zakupilem dwa arkusze 1mx1m w sklepie motoryzacyjnym. tzw. bitumik, ok. 2mm gruby i bardzo lamliwy. oprocz teog mialem 12 mat boll'a 25x50.
1. tanszymi matami, tymi z arkusza postanowilem okleic drzwi od wewnatrz, oczywiscie po uprzednim oczyszczeniu powierzchni.
2. jako ze mialem w sumie nadmiar mat, postanowilem przed zaklejeniem otworow od zewnatrz bollem zakleic je od wewnatrz tansza mata (o ile bylo to mozliwe) udalo sie zakleic trzy mniejsze.
3. przestrzen za glosnikiem postanowilem potraktowac 3 warstwami. dwie warstwy maty z arkusza i na to boll (widok przez otwor na klamke =])
4. na ciegno zamka zalozylem rurke termokurczliwa, aby zapobiec przyklejeniu go do maty (jesli przykleji sie rurka to ciegno wciaz bedzie moglo swobodnie sie poruszac)
5. no i krok docelowy, oklejanie matami boll'a zewnetrzenej czesci drzwi. widok po oklejeniu.
6. widok po montazu panela pod glosnik.
7. luke panel-blacha postanowilem rowniez zakleic matami aby uniknac 'dmuchania' pod tapicerke.
8. widok koncowy po zamontowaniu glosnika
moze komus sie przyda.
pzdr
Dodano po 30 minutach:
w sumie to calosc prac przebiegla bezproblemowo, najgorzej jest jednak z otworem na klamke. pozostaje nieoklejony, a dziura jest sporawa. nie mozna zrobic 'kopulki' z maty, aby choc troche go wygluszyc, gdyz mechanizm szyby podczas otwierania wedruje zaraz za ta klamka.
porownujac jednak anatomie drzwi innych aut, zle nie jest =]
korzystajac z wolnego dnia na uczelni postanowilem w koncu zabrac sie za wygluszenie drzwi. maty mialem gotowe, pozostalo tylko znalezc czas. postanowilem tez obstrykac calosc i podzielic sie z potomnymi =]
pomijam kwestie typu "odkrecam 5 srubek kieszeni bocznej, dwie srubki uchwytu, itp". jak ktos sie bierze za oklejanie matami to wydaje mi sie ze radzi sobie z takimi rzeczami =]
co potrzebne:
[edit] - opalarka lub sloneczny dzien [/edit]
- benzyna ekstrakcyjna i szmatka =]
- nozyczki, noz do tapet (wytrzymaly)
- maty =] ja zakupilem dwa arkusze 1mx1m w sklepie motoryzacyjnym. tzw. bitumik, ok. 2mm gruby i bardzo lamliwy. oprocz teog mialem 12 mat boll'a 25x50.
1. tanszymi matami, tymi z arkusza postanowilem okleic drzwi od wewnatrz, oczywiscie po uprzednim oczyszczeniu powierzchni.
2. jako ze mialem w sumie nadmiar mat, postanowilem przed zaklejeniem otworow od zewnatrz bollem zakleic je od wewnatrz tansza mata (o ile bylo to mozliwe) udalo sie zakleic trzy mniejsze.
3. przestrzen za glosnikiem postanowilem potraktowac 3 warstwami. dwie warstwy maty z arkusza i na to boll (widok przez otwor na klamke =])
4. na ciegno zamka zalozylem rurke termokurczliwa, aby zapobiec przyklejeniu go do maty (jesli przykleji sie rurka to ciegno wciaz bedzie moglo swobodnie sie poruszac)
5. no i krok docelowy, oklejanie matami boll'a zewnetrzenej czesci drzwi. widok po oklejeniu.
6. widok po montazu panela pod glosnik.
7. luke panel-blacha postanowilem rowniez zakleic matami aby uniknac 'dmuchania' pod tapicerke.
8. widok koncowy po zamontowaniu glosnika
moze komus sie przyda.
pzdr
Dodano po 30 minutach:
w sumie to calosc prac przebiegla bezproblemowo, najgorzej jest jednak z otworem na klamke. pozostaje nieoklejony, a dziura jest sporawa. nie mozna zrobic 'kopulki' z maty, aby choc troche go wygluszyc, gdyz mechanizm szyby podczas otwierania wedruje zaraz za ta klamka.
porownujac jednak anatomie drzwi innych aut, zle nie jest =]
Ostatnio zmieniony 28 lis wt, 2006 11:10 am przez cheatoss, łącznie zmieniany 1 raz.
sprzedany
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Myślę że na wiosnę ( z powodu braku garażu ) też sobie to zrobię...ale w pierwszej kolejnosci wygłuszę bagażnik , maskę od wewnątrz oraz grodź silnika...
fajnie że się "podzieliłeś"....
fajnie że się "podzieliłeś"....
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
to chyba planujesz tam wstawic jakieś konkretne audio
jaka jednostka sterująca i głośniki...
jaka jednostka sterująca i głośniki...
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Pioneer KEH 9200 - CD + mp3 , w drzwiach macAudio - 120 mm, tył...macAudio elipsy...
bardziej zależy mi na "cichości" w aucie..dlatego wpierw zajme się bagażnikiem i komorą silnika...drzwi później..
bardziej zależy mi na "cichości" w aucie..dlatego wpierw zajme się bagażnikiem i komorą silnika...drzwi później..
Ostatnio zmieniony 28 lis wt, 2006 9:48 am przez Orfister, łącznie zmieniany 1 raz.
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
dlatego pytałem co szykuje cheatoss że takie wyciszenie zrobił
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
aaa hehehehhe..myslałem zę to do mnie było...przepraszam...
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- cheatoss
- Maniak
- Posty: 1656
- Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
edit =] zapomnialem dodac ze bez opalarki albo slonecznego, cieplego dnia ani rusz. maty w takiej temperaturze jak teraz, pekaja przy lekkim zgieciu. po podgrzaniu opalarka ladnie sie modeluja. jak jest cieplo (ciekawe gdzie o tej porze roku) to mozna wystawic na slonce, zeby sie wygrzaly i tez jest dobrze.
radio clarion, glosniki phase.
radio clarion, glosniki phase.
sprzedany
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
czyli szału jakiegoś nie będzie tylko miałeś zachcianke sobie wygłuszyć
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
focal, infinity, polk audio,
ale phase są ok tylko nie wiem dlaczego tak wile osób jest za tym clarionem
ale phase są ok tylko nie wiem dlaczego tak wile osób jest za tym clarionem
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
alpinka to jest to
a co do wygłuszeń to jak ktos ma z przodu głośniki za 50zł to wtedy jest to bez sensu ale jak juz troche na to wydajesz to wtedy warto dlatego pytałem czy dla sportu to robisz czy konkretnie
ale wygłuszyłeś ładnie
pozdro
a co do wygłuszeń to jak ktos ma z przodu głośniki za 50zł to wtedy jest to bez sensu ale jak juz troche na to wydajesz to wtedy warto dlatego pytałem czy dla sportu to robisz czy konkretnie
ale wygłuszyłeś ładnie
pozdro
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- cheatoss
- Maniak
- Posty: 1656
- Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
stara alpinka to jest to, stary clarion to jest to. nowe alpiny nie sa warte swojej ceny. ale ja jeszcze nie wszedlem w etap kupowania oldschool'a bez mp3 dla 'jakosci' chociaz jestem blisko bo po podlaczeniu calosci slucham poki co plytek cd-audio. skutki uboczne kompresji mp3 wychodza juz przy sredniej glosnosci.
wygluszalem pierwszy raz i polecam kazdemu kto pedzi przod wzmakiem =]
przy glosnikach za 50-150 tez wypadaloby, ale nie trzeba zalepiac od razu wszystkiego. warstwa za glosnikiem i zaklejenie otworow technicznych w drzwiach powinna przyniesc efekt a koszt wtedy jakies 15,- na drzwi.
wygluszalem pierwszy raz i polecam kazdemu kto pedzi przod wzmakiem =]
przy glosnikach za 50-150 tez wypadaloby, ale nie trzeba zalepiac od razu wszystkiego. warstwa za glosnikiem i zaklejenie otworow technicznych w drzwiach powinna przyniesc efekt a koszt wtedy jakies 15,- na drzwi.
Ostatnio zmieniony 13 maja ndz, 2007 10:41 pm przez cheatoss, łącznie zmieniany 2 razy.
sprzedany