Filtr w 309-ątce???
- blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
- Kontakt:
tak auto bedzie wiecej palic ale nie duzo po pierwsze z tego co zauwazyłem u siebie pali wiecej troche bo jak wiadomo jak jest wiecej powietrza to komputer daje wiecej paliwa a po drugie gdy ma sie filtr stozkowy to noga sama az sie prosi zeby wcisnac pedał gazu gwałtowniej chocby dla samego efektu akustycznego
ale jezdzac normalnie spalanie zwiekszy sie tylko nieznacznie prawie nieodczuwalnie
ale jezdzac normalnie spalanie zwiekszy sie tylko nieznacznie prawie nieodczuwalnie
- aule
- Uzalezniony
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Małe odświerzenie.
Założyłem filtr. Oto zdjecie pierwszej wersji.
Obserwacje:
Niewiele sie zmienił dźwiek. Ogólnie silnik mniej hałasuje na takim zamontowaniu.
Auto dostaje zrywu w okolicy połowy zakresu obrotu i tak az do wysokich.
Spalaniem sie na razie nie zająłem.
Obecnie załozyłem filtr tak jak było napisane w instrukcji. Ale nie mam zdjecia bo było juz bardzo ciemno. Spostrzezenia z nowym ustawieniem nieco później.
pozdro.
Założyłem filtr. Oto zdjecie pierwszej wersji.
Obserwacje:
Niewiele sie zmienił dźwiek. Ogólnie silnik mniej hałasuje na takim zamontowaniu.
Auto dostaje zrywu w okolicy połowy zakresu obrotu i tak az do wysokich.
Spalaniem sie na razie nie zająłem.
Obecnie załozyłem filtr tak jak było napisane w instrukcji. Ale nie mam zdjecia bo było juz bardzo ciemno. Spostrzezenia z nowym ustawieniem nieco później.
pozdro.
- Załączniki
-
- dolot8.jpg (196.8 KiB) Przejrzano 3017 razy
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Przeczytałem uważnie wszytskie 8 stron...i dochodzę do wniosku ze chyba też się skuszę na taki układ ze stożkiem...wygląda mi to bardzo sensownie..
mam TU3M + LPG ... wiec jak pisze Sebek, że u mniego malina to i u mnie tez powinno tak być...
Tylko napiszcie ( gazownicy ) o ile wam wzrosło spalanie na stożku...byłbym wdzięczny za informacje...
mam TU3M + LPG ... wiec jak pisze Sebek, że u mniego malina to i u mnie tez powinno tak być...
Tylko napiszcie ( gazownicy ) o ile wam wzrosło spalanie na stożku...byłbym wdzięczny za informacje...
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- aule
- Uzalezniony
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No i jest tak jak powinno być, czyli jak jest opisane w instrukcji.
"Średnica wlotu filtra powinna odpowiadać średnicy fabrycznie zaprojektowanego przewodu dolotowego.
Długość przewodu podającego powietrze od filtra do silnika powinna być zbliżona do fabrycznych wymiarów instalacji..."
Jest problem nad którym musze się zastanowić. sie to troche chybocze i może sie rozmontować od wibracji. Ale pomysł już mam wiec jeszcze tylko odwiedzę Castoramę i sie zbuduje wsparcie.
Jest jeszcze kwestia dostarczenia zimnego powietrza z grila. Tu tez chyba pomoże Castorama i jakaś rura.
Dżwiek jest super. Auto niema już zaówazalnego bardzo skoku mocy i obrotu. Jest to jakby bardziej rozłożone na cały zakres obrotów. Czyli na wyższych jest super a na dolnych obrotach tez lepiej.
Teraz sie bedę zastanawiał nad spalaniem.
pozdro.
"Średnica wlotu filtra powinna odpowiadać średnicy fabrycznie zaprojektowanego przewodu dolotowego.
Długość przewodu podającego powietrze od filtra do silnika powinna być zbliżona do fabrycznych wymiarów instalacji..."
Jest problem nad którym musze się zastanowić. sie to troche chybocze i może sie rozmontować od wibracji. Ale pomysł już mam wiec jeszcze tylko odwiedzę Castoramę i sie zbuduje wsparcie.
Jest jeszcze kwestia dostarczenia zimnego powietrza z grila. Tu tez chyba pomoże Castorama i jakaś rura.
Dżwiek jest super. Auto niema już zaówazalnego bardzo skoku mocy i obrotu. Jest to jakby bardziej rozłożone na cały zakres obrotów. Czyli na wyższych jest super a na dolnych obrotach tez lepiej.
Teraz sie bedę zastanawiał nad spalaniem.
pozdro.
- Załączniki
-
- dolot10.jpg (218.38 KiB) Przejrzano 2995 razy
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Miło to wygląda...a gdzie odprowadziłeś rurę z oparów spod dekla zaworów?
Dodano po 1 minutach:
Właąśnie jestem bardzo ciekaw jak ze spalaniem będzie...
Dodano po 1 minutach:
Właąśnie jestem bardzo ciekaw jak ze spalaniem będzie...
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
AAAA już kojarzę..podsyłałes mi kiedyś foty jak to wygląda....ciekawy patent....ale to OT..hihiih
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl