problem z hamowaniem.
- golas9
- Junior
- Posty: 487
- Rejestracja: 01 lip wt, 2003 3:12 am
- Posiadany PUG: W124,W202,E36,Gulf4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
problem z hamowaniem.
Witam
ostatnio przydarzył mi się problem podczas hamowania. Przy mocnym nacisnięciu hamulca piszczała tylko prawa opona a auto ściagało minimalnie na bok, choć wydawało się, że hamuje na dwa koła. Przy normalnym hamowaniu auto zatrzymuje się bez problemu. Zauwazyłem też, że przy zwalnianiu na zakręcie moja 205 jest bardziej podatna na poślizgi na suchym, tak jakby blokowało się tylko prawe koło (guma piszczy aż miło) Nie moge już poginac jak dawniej, bo mam lekkiego pietra, że nie wyhamuję.
Co to moze być?
ostatnio przydarzył mi się problem podczas hamowania. Przy mocnym nacisnięciu hamulca piszczała tylko prawa opona a auto ściagało minimalnie na bok, choć wydawało się, że hamuje na dwa koła. Przy normalnym hamowaniu auto zatrzymuje się bez problemu. Zauwazyłem też, że przy zwalnianiu na zakręcie moja 205 jest bardziej podatna na poślizgi na suchym, tak jakby blokowało się tylko prawe koło (guma piszczy aż miło) Nie moge już poginac jak dawniej, bo mam lekkiego pietra, że nie wyhamuję.
Co to moze być?
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Abo "bierze" Ci bardziej jedna strona..zużyła sie..i teraz mniej hamuje...ale dołączam się do b182 - ZWOLNIJ CHŁOPIE !!!! jeszcze tyle pięknych chwil przed Tobą....
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
-
- Junior
- Posty: 288
- Rejestracja: 28 lis pn, 2005 1:09 am
- Posiadany PUG: JUNIOR 1,1l i Gentry i 1,9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 1301373
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Mialem tez ten przypadek,myslalem ze jedna strona sie zurzyla i tez szukalem w kolach,wychodzilem z mylnego zalorzenia ze w 205 hamulce sa przod i tyl jako odzielne obwody,okazalo sie ze hamulce sa po przekatnej,czyli jedna sekcja pompy obsluguje prawy przod i lewy tyl,druga sekcja odwrotnie.
Wymienilem uszczelniacze pompy hamulcowej i z powrotem cieszylem sie swietnymi hamulcami (do dzis sie ciesze ) w moim pugu.
Pozdr.
Wymienilem uszczelniacze pompy hamulcowej i z powrotem cieszylem sie swietnymi hamulcami (do dzis sie ciesze ) w moim pugu.
Pozdr.
- golas9
- Junior
- Posty: 487
- Rejestracja: 01 lip wt, 2003 3:12 am
- Posiadany PUG: W124,W202,E36,Gulf4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Moi Drodzy, zapytam retorycznie - czy dieslem mozna szybko poginac? otóż nie! Kupa czarnego dymu i okrutne wycie silnika - po prostu straszna siupa i obciach, dieslem pogina się dostojnie - rozbujac powoli a potem trzymac fason i predkosc.
ale dzieki wielkie wszystkim za pomoc, bede szukał przyczyny - pewnie zapowietrzone a i pompa dziewica, nikt do niej nigdy nie zaglądał.
pozdrawiam
ale dzieki wielkie wszystkim za pomoc, bede szukał przyczyny - pewnie zapowietrzone a i pompa dziewica, nikt do niej nigdy nie zaglądał.
pozdrawiam
golas9 No to pojechałes mi po ambicji. Ze dieslem nie da sie szybko poginac? Pff ;] Mam prawko od pół roku, jestem niewyzyty i taki diesel to mały ogranicznik dla moich hormonów. Dzielnie daje rade, powiem wiecej jego przyspieszenie jest o niebo lepsze od hamulców Niestety u mnie hamowanie jest na przód.. tylnie okładziny nie zmieniane od 3 lat a nadal jak nowe...
1.9 D -przawie jak TD, prawie robi...
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
-
- Junior
- Posty: 288
- Rejestracja: 28 lis pn, 2005 1:09 am
- Posiadany PUG: JUNIOR 1,1l i Gentry i 1,9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 1301373
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Po prostu hamulce sa podzielone na dwie sekcje(obwody) w razie jakby padl jeden jeszcze zostaje drugi,stad z pompy wychodza 4 rurki(mowie o normalsach w GTI jest inna pompa) i obwody sa podzielone po przekatnej,dlatego w takim przypadku moze hamowac mocniej lewe kolo i prawe tylne,tyle ze tylu tak nie odczujesz,nawet jakby co to proponuje ci profilaktycczna wymiane uszczelniaczy pompy,kosztuje to 22zl+20min. roboty,potem tylko odpowietrzyc hamulce i tyle.
-
- Nowicjusz
- Posty: 79
- Rejestracja: 04 kwie wt, 2006 12:46 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Zawiercie
diesel ? jaki dym? miałem cztery 205 tki w stanie naprawde dobrym
trzy były w dieslu i nie milaem zadnego dymu ! bo pewno silnik był w miare zdrowy ! a co do hałasu to jest cicho jak na diesla ,a jak Ci zle to wsiąć a Astre w dieslu lub l Golfa to dopiero przekonasz si ę co to hałas przy 130m km/h
Dodano po 1 minutach:
to moze po prstu jeden amortyzator jest wyrąbany i nie trzyma tak kola jak ten sprawny
Dodano po 2 minutach:
a przyspieszenie w 205 1.9 diesel to bagatela !!!!!!! paluszki lizac !!!!!
Dodano po 2 minutach:
Astra ,Golf II, Sierra,Escort i wiele innych bryk mogą tylko pomazyc o takim silniku diesla jaki ma Peugeot ,a wiem co mówie bo jezdilem niemcami dieslami po prostu porazka...
Dodano po 59 sekundach:
a przyspieszenie w 205 1.9 diesel to bagatela !!!!!!! paluszki lizac !!!!!
trzy były w dieslu i nie milaem zadnego dymu ! bo pewno silnik był w miare zdrowy ! a co do hałasu to jest cicho jak na diesla ,a jak Ci zle to wsiąć a Astre w dieslu lub l Golfa to dopiero przekonasz si ę co to hałas przy 130m km/h
Dodano po 1 minutach:
to moze po prstu jeden amortyzator jest wyrąbany i nie trzyma tak kola jak ten sprawny
Dodano po 2 minutach:
a przyspieszenie w 205 1.9 diesel to bagatela !!!!!!! paluszki lizac !!!!!
Dodano po 2 minutach:
Astra ,Golf II, Sierra,Escort i wiele innych bryk mogą tylko pomazyc o takim silniku diesla jaki ma Peugeot ,a wiem co mówie bo jezdilem niemcami dieslami po prostu porazka...
Dodano po 59 sekundach:
a przyspieszenie w 205 1.9 diesel to bagatela !!!!!!! paluszki lizac !!!!!
mariusz
- golas9
- Junior
- Posty: 487
- Rejestracja: 01 lip wt, 2003 3:12 am
- Posiadany PUG: W124,W202,E36,Gulf4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Panowie, to po prostu "żenułaa" - próbujecie mnie przekonać do diesla w 205 a ja przecież jestem zakochany w tym silniku. Fakt, że mam już przejechane 460 000 km tym dieslem, więc może dlatego nieco kopci jak dam mu garach. Ale chyba przy 160km/h na autostradzie kopcenia nie da sie niestety uniknąc... ( ja mam 1.8D, tak więc tylko 59,5 konia pod maska).