205 Junior 160 KM??
205 Junior 160 KM??
Witam wszystkich!!
Prosze o porade w nastepujacej sprawie:
Mam zamiar kupic 205 rocznik 90-93 (musi byc z gazem). Po kupnie chcialbym pobawic sie w wymiane silnika - najpierw 1,9 110 KM (ktory juz posiadam, tylko nie wiadomo do konca w jakim jest stanie- trzeba rozkrecic i sprawdzic), a docelowo 1,9 160 KM MI16. Przegladajac ogloszenia widze ze GTI sa dosc drogie ( np 88r 1,9 6300zl bez gazu) i maja watpliwy stan techniczny. A takie Juniory czy np 1,1 (91 rocznik z gazem 6800zl) sa tansze i raczej nie zajezdzone, bo jak mozna szalec majac 50 KM pod maska?? Tylko teraz pytanie: Czy taki Junior albo 1,1 nadaje sie do wsadzania tam silnikow 1,9 ( 110 KM to jeszcze pol biedy ale ten 160 KM...). Z tego co czytalem Junior jest o 100 kg lzejszy od GTI, wiec jakies elementy wzmacniajace musieli usunac...No i pozostaje kwestia hamulcow(zbyt slabe) i zawieszenia (zbyt miekkie). Hm troche zamieszalem....ale ogolne pytanie brzmi:
Czy Junior lub 1,1 nadaje sie do zabaw z tak poteznymi silnikami?
Prosze o porade w nastepujacej sprawie:
Mam zamiar kupic 205 rocznik 90-93 (musi byc z gazem). Po kupnie chcialbym pobawic sie w wymiane silnika - najpierw 1,9 110 KM (ktory juz posiadam, tylko nie wiadomo do konca w jakim jest stanie- trzeba rozkrecic i sprawdzic), a docelowo 1,9 160 KM MI16. Przegladajac ogloszenia widze ze GTI sa dosc drogie ( np 88r 1,9 6300zl bez gazu) i maja watpliwy stan techniczny. A takie Juniory czy np 1,1 (91 rocznik z gazem 6800zl) sa tansze i raczej nie zajezdzone, bo jak mozna szalec majac 50 KM pod maska?? Tylko teraz pytanie: Czy taki Junior albo 1,1 nadaje sie do wsadzania tam silnikow 1,9 ( 110 KM to jeszcze pol biedy ale ten 160 KM...). Z tego co czytalem Junior jest o 100 kg lzejszy od GTI, wiec jakies elementy wzmacniajace musieli usunac...No i pozostaje kwestia hamulcow(zbyt slabe) i zawieszenia (zbyt miekkie). Hm troche zamieszalem....ale ogolne pytanie brzmi:
Czy Junior lub 1,1 nadaje sie do zabaw z tak poteznymi silnikami?
- Demo84
- Junior
- Posty: 155
- Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
- Numer Gadu-gadu: 3082188
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jest lzejszy bo silnik jest mniejszy
))) Wiesz ile cie to wyjdzie??????????
Zawieszenie, hamulce, no i nie jestem pewien czy 1.1 tak łatwo da sie zamienic na 1.9. Chyba (raczej) taniej cie wyjdzie jak kupisz 1.9 GTI
Ja myśle ze sie nieda i ze sie nie oplaca tego sprawdzać![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
Ale niech sie wypowiedza bardziej opcykani![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Zawieszenie, hamulce, no i nie jestem pewien czy 1.1 tak łatwo da sie zamienic na 1.9. Chyba (raczej) taniej cie wyjdzie jak kupisz 1.9 GTI
Ja myśle ze sie nieda i ze sie nie oplaca tego sprawdzać
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
Ale niech sie wypowiedza bardziej opcykani
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
- adidj
- Junior
- Posty: 354
- Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: sopot
- Kontakt:
ja juz sie pytalem o takie zeczy na forum i raczej sobie podaruje takie zmiany koszta naklad kosztow jest niewspółmierny lepiej kupic gti i miec takie zabawy z glowy
zajzyj sobie na ten link
http://www.peugeot205.pl/forum/viewtopi ... highlight=
zajzyj sobie na ten link
http://www.peugeot205.pl/forum/viewtopi ... highlight=
peugeot 205 a zarazem audi B3
Hmmmm na razie wiem na pewno tylko to, ze kupie 205, bo sie normalnie zakochalem w tym ksztalcie....a tymczasem dalej bede sledzil ogloszenia i jesli trafi sie jakis fajny gti (koniecznie z gazem) to go wezme (chociaz watpie, zebym znalazl jakiegos niezajezdzonego). Natomiast jesli trafi sie jakis inny (nawet 1,0) z gazem to nie bede sie dlugo zastanawial, po prostu go wezme i moze zaczne w nim dlubac....Zreszta to wszystko zalezy od stanu moich finansow, ktore zawsze sa ograniczone ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
dzieki za wszystkie rady
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
dzieki za wszystkie rady
smash, poczekaj miesiąć jak wejdziemy do Uni to wtedy sobie ściągniesz za Odry GTi w naprawdę dobrym stanie..wejdz na stronę http://www.mobile.de i pooglądaj sobie
mobile.de przegladam juz od paru miesiecy....faktycznie sa tam gti w dobrym stanie ale w zasadzie kosztuja tyle samo co w Polsce, no moze odrobine tansze. Gdy podliczyc koszty podrozy + zalozenie gazu tutaj w Polsce to sie mi nie za bardzo oplaca, a takie okazyjne egzemplarze za 500 600 euro to najczesciej szybko zwijaja Niemcy....
Jak juz jechac to do Francji (wiekszy wybor) ale jak jeszcze niemiecki troche kumam to francuskiego wogole. No ale nie wykluczam tych Niemiec moze cos sie trafi...
Jak juz jechac to do Francji (wiekszy wybor) ale jak jeszcze niemiecki troche kumam to francuskiego wogole. No ale nie wykluczam tych Niemiec moze cos sie trafi...
Najlepiej taka opcja, kupujesz za 100 euro citroena ax 1,0 z roku około 89-90 - waga 640kg (nie wiedzieli wtedy co to wzmocnienia boczne itd.), zostawiasz tylko karosę a reszta od MI 16, wstawiasz klatkę albo i bez i masz hardcore. Ciekaw jestem ile by to kosztowało i czy ktoś z was wpadł także na podobnie głupi pomysł. A tak poważnie to napiszcie co o tym sądzicie.
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Smach77 - ja ciebie wogole nie rozumiem!!! Chcesz oszczedzac i kupic Juniora, a potem chcesz wkladac gruba kase w ulepszanie go!!
Pomysl! Czy to sie przypadkiem nie mija z celem!!
Tuning zaczyna sie od zawieszenia, hamulcow, i dopiero konczy sie na silniku!
Po pierwsze, nie wsadzisz silnika MI16 do Juniora tak latwo, po drugie, bedziesz musial tez zmenic skrzynie, a takze polosie, jak polosie to i piasty, jak piasty, to i wahacze, jak wahacze to i belke przednia cala, jak belke, to i amorki, jak amorki, to i stabilizator by sie przydal, jak juz stabilizator z GTI jes to glupio nie miec sportowych sprezyn, jak juz to wymienisz, to oczywiscie nie wlozysz juz tarczy z Juniora, i bedziesz musial wlozyc tarcze z GTI, jak wlozysz tarcze z GTI, to bedziesz musial wlozyc Zaciski z GTI, jak wsadzisz zaciski z GTI, to bedziesz musial wsadzic POMP z GTI, jak wsadzisz pompe, to bedziesz musial wsadzic tez serwo GTI, jak juz jestesmy przy przodzie samochodu, to dodatkowo bedziesz musial zmienic drazki kierownicze, przekladnie kierownicza, maglownice, no doslownie wszystko!!!
Czy to jest madre??
Upierasz sie przy 1.0 Junior, bo sa z Gazem, a GTI nie ma z gazem. Wiesz jezeli chcesz robic silnik 160KM itp, to mysle ze 2000zl na gaz to naprawde nie jest zaden wydatek.
Wolal bym kupic GTI i do niego wkladac GAZ, niz kupic Juniora z gazem i tam wkladac inny silnik.
Wracajac do modyfikacji, to jeszcze bedziesz musial zmienic chlodnice, oraz nadkola przednie, ba te z Juniora sa waskie. Jak wsadisz taki silnik to przydaly by sie tez Fele z GTI ktorych bedziesz musial szukac.
Ludzie, zrozumcie ze nie ma co kombinowac!
Jak sie bawic to porzadnie, bo najgorsze co moze byc to Tani TUNING!! Jak sie nie makasy, to sie nie robi, bo pozniej buble wychodza, a jak sie kombinuje to czesto zgodnie z powiedzeniem "chytry 2 razy traci" tania i tandetna modyfikacja wychodzi drozej od dobrze wykonanej uslugi.
Pomysl! Czy to sie przypadkiem nie mija z celem!!
Tuning zaczyna sie od zawieszenia, hamulcow, i dopiero konczy sie na silniku!
Po pierwsze, nie wsadzisz silnika MI16 do Juniora tak latwo, po drugie, bedziesz musial tez zmenic skrzynie, a takze polosie, jak polosie to i piasty, jak piasty, to i wahacze, jak wahacze to i belke przednia cala, jak belke, to i amorki, jak amorki, to i stabilizator by sie przydal, jak juz stabilizator z GTI jes to glupio nie miec sportowych sprezyn, jak juz to wymienisz, to oczywiscie nie wlozysz juz tarczy z Juniora, i bedziesz musial wlozyc tarcze z GTI, jak wlozysz tarcze z GTI, to bedziesz musial wlozyc Zaciski z GTI, jak wsadzisz zaciski z GTI, to bedziesz musial wsadzic POMP z GTI, jak wsadzisz pompe, to bedziesz musial wsadzic tez serwo GTI, jak juz jestesmy przy przodzie samochodu, to dodatkowo bedziesz musial zmienic drazki kierownicze, przekladnie kierownicza, maglownice, no doslownie wszystko!!!
Czy to jest madre??
Upierasz sie przy 1.0 Junior, bo sa z Gazem, a GTI nie ma z gazem. Wiesz jezeli chcesz robic silnik 160KM itp, to mysle ze 2000zl na gaz to naprawde nie jest zaden wydatek.
Wolal bym kupic GTI i do niego wkladac GAZ, niz kupic Juniora z gazem i tam wkladac inny silnik.
Wracajac do modyfikacji, to jeszcze bedziesz musial zmienic chlodnice, oraz nadkola przednie, ba te z Juniora sa waskie. Jak wsadisz taki silnik to przydaly by sie tez Fele z GTI ktorych bedziesz musial szukac.
Ludzie, zrozumcie ze nie ma co kombinowac!
Jak sie bawic to porzadnie, bo najgorsze co moze byc to Tani TUNING!! Jak sie nie makasy, to sie nie robi, bo pozniej buble wychodza, a jak sie kombinuje to czesto zgodnie z powiedzeniem "chytry 2 razy traci" tania i tandetna modyfikacja wychodzi drozej od dobrze wykonanej uslugi.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Skiba dobrze ze nazywasz rzeczy po imieniu - GLUPI POMYSL
Z pustego i salomon nie naleje!!
Nie da sie z auta 1.0 zrobic fury 2 litrowej o mocy 160KM!!
To tak jak by nafaszerowac psa sterydami i kazac mu ciagnac zaprzeg od konia... moze i pies uciagnie, ale szybko mu nogi siada, i padnie na serce...
Moc to nie wysztko!
Mozna tak zrobic, ale ja bym to robil na bazie AX'a 1.3 GT ktory juz seryjnie ma prawie 100 KM, i jego konstrukcja pozwala na modyfikacje.
Samochodu typu 205 1.0 Junior, to bardzo fajne, oszczedne, niezawodne rodzinne autka, a nie sportowe potwory.[/b]
Z pustego i salomon nie naleje!!
Nie da sie z auta 1.0 zrobic fury 2 litrowej o mocy 160KM!!
To tak jak by nafaszerowac psa sterydami i kazac mu ciagnac zaprzeg od konia... moze i pies uciagnie, ale szybko mu nogi siada, i padnie na serce...
Moc to nie wysztko!
Mozna tak zrobic, ale ja bym to robil na bazie AX'a 1.3 GT ktory juz seryjnie ma prawie 100 KM, i jego konstrukcja pozwala na modyfikacje.
Samochodu typu 205 1.0 Junior, to bardzo fajne, oszczedne, niezawodne rodzinne autka, a nie sportowe potwory.[/b]
Ostatnio zmieniony 20 kwie wt, 2004 3:31 pm przez Kaktus, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Madafaka dobrze gada ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
A jak sie chce 130KM i duze autko (czyt 5 drzwi) to trzeba kupic 205 1.9 OPEN
Graty od GTI, Buda full wypas 5 drzwi + szyberdaszek ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
A jak sie chce 130KM i duze autko (czyt 5 drzwi) to trzeba kupic 205 1.9 OPEN
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora