Ciśnienie w cylindrach
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 17 lip czw, 2003 8:56 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
Ciśnienie w cylindrach
Może ktoś wie jakie powinno być ciśnienie w cylindrach w silniku benzynowym 1,4 ???
205 1.3 Raylle
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Robak - 9.3 to jest stopien sprezania A dokladniej to 9.3:1
Natomiast kompresja to co innego
Ja u siebie jakies 6 miesiecy przed remontem mialem odpowiednio 12,5 13 13 12,5 atmosfer na cylindrach. Wiem ze dobrze poskladany GTI moze miec nawet 17 !!!
Ale jak takie autko seryjnie ma stopien sprezania 10.5:1 (w wersji 105KM) to nie ma sie co dziwic, ze wytrzymuje az taka kompresje
Gordo - ja sie nie znam, ale wyglada ze masz ok Jedynie sprawdzil bym szczelnosc zaworow, na tym cylindrze ktory ma 10,5 - watpie aby byly tam zuzyte pierscienie, stawial bym na puszczajace zawory.
A na ktorym masz te 10,5 ?
Natomiast kompresja to co innego
Ja u siebie jakies 6 miesiecy przed remontem mialem odpowiednio 12,5 13 13 12,5 atmosfer na cylindrach. Wiem ze dobrze poskladany GTI moze miec nawet 17 !!!
Ale jak takie autko seryjnie ma stopien sprezania 10.5:1 (w wersji 105KM) to nie ma sie co dziwic, ze wytrzymuje az taka kompresje
Gordo - ja sie nie znam, ale wyglada ze masz ok Jedynie sprawdzil bym szczelnosc zaworow, na tym cylindrze ktory ma 10,5 - watpie aby byly tam zuzyte pierscienie, stawial bym na puszczajace zawory.
A na ktorym masz te 10,5 ?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Jak odpalasz? A jak jezdzisz??
Jak dla mnie to na 90% uszczelniacze!
Koszt naprawy okolo 300zl wraz z czesciami.
Jak dla mnie to na 90% uszczelniacze!
Koszt naprawy okolo 300zl wraz z czesciami.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora