Do znawców elektryki.
Hmm zamotałem sie ... Jest masa czyli kabel koloru czarnego dosyc gruby i podłączony jest pod śrube i łaczy sie z innym kablem podejzewam ze wzmocniona masa... jest cienki zółty który jest skrecony z biegnącym od swiateł to moze być ten mały prądzik. No i jest gruby kabel tez chyba zółty i on się łaczy podejzewam ze z tym mocniejszym prądem.
Dodam ze po podłączeniu wszystkiego nic sie nie dzieje. Ale jak np włacze tryb wycieraczki i przekrece zapłon to słychac taki ciche pojedyncze stukniecie jakby cos sie tam działo czyli prad moze dobiegac...
Dodam ze po podłączeniu wszystkiego nic sie nie dzieje. Ale jak np włacze tryb wycieraczki i przekrece zapłon to słychac taki ciche pojedyncze stukniecie jakby cos sie tam działo czyli prad moze dobiegac...
1.9 D -przawie jak TD, prawie robi...
heh mówie ze sie nie znam A chciałbym to w miare bezpiecznie spr.
Wzmocniona tak nazwałem to . Wdaje mi sie ze jak masz mase na śrubie moze ona byc nie zetelna albo cos w tym stylu... No kabelek idzie pewnie z miejsca gdzie jest ona pewna..?
Miernika czyli co amperomierz taK? Jesli tak to nie... czyli nie posiadam...
Wzmocniona tak nazwałem to . Wdaje mi sie ze jak masz mase na śrubie moze ona byc nie zetelna albo cos w tym stylu... No kabelek idzie pewnie z miejsca gdzie jest ona pewna..?
Miernika czyli co amperomierz taK? Jesli tak to nie... czyli nie posiadam...
1.9 D -przawie jak TD, prawie robi...
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: 26 paź śr, 2005 11:04 am
- Posiadany PUG: ???
- Numer Gadu-gadu: 4666801
- Login tlen: pstelm
- Lokalizacja: wawa
witam tak sobie czytam ten problem z tą wycieraczką i mam pytanie czy prawdziłeś czy silniczek wogóle pracuje jak go zasilisz na krótko np z akumulatora (12V). to jest podstawa bo jeżeli mówisz że słychać było cyknięcia kaźnika to chyba coś z nim nie tak. Po drugie jak on działa to sprawdź czy jest napięcie na przewodzie zasilającym silnik (który przechodzi przez przekaźnik). generalnie z boku na przkaźniku masz taki mini schemacik i tam gdzie czek pojawia się 12taki przkeślony prostokącik z odchodzącymi liniami to jest cewka którą zasilasz z przełącznika tylnej wycieaczki (pod tepiny podpinasz mase i kabelek na którym po włączeniu wycieraczki pojawia się napięcie). pozostałe 3 piny ustawione w rzędzie zazwyczaj to te do których podpinasz silnik (przewód wychodzące od silnika - zasilanie) i przewód plusowy (12V) na środkowy pin. w stanie martwym silnik nie powinien chodzić styki rozwarte jest to narysowane na przekaźniku.
a skąd ty jesteś wogóle
pozdro
a skąd ty jesteś wogóle
pozdro
205 1.9TD GTI
205-TEAM-CELESTYNÓW
205-TEAM-CELESTYNÓW
Heh zamierzałem spr na krótko ale nie wiedziałem jak podłączyc zeby zwarcia nie zrobic czy cos... pan Cheatoss cierpliwie daży do tego samego co ty tylko poprzez nauczenie mnie budowy przekaźnika. Mam nadzieje ze przed nowym rokiem dojdziemy do budowy wycieraczki... żarcik oczywiscie i wielkie uznanie za cierpliwość.
Napiszcie jak go na krótko... moze mój stary silnik działa...
A co do pytania skąd wogule jestem to jeśli chowdzi w sensie niewiedzy to dąże do poprawy tego bo w tym roku maturka z fizyki czeka
A tak odnośnie miejscowości to druga str "wawy" Halinów
Napiszcie jak go na krótko... moze mój stary silnik działa...
A co do pytania skąd wogule jestem to jeśli chowdzi w sensie niewiedzy to dąże do poprawy tego bo w tym roku maturka z fizyki czeka
A tak odnośnie miejscowości to druga str "wawy" Halinów
1.9 D -przawie jak TD, prawie robi...