![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Jesli tak to jak bardzo mozna zeszlifowac takie kolo
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Bedzie latwiej sie wkrecalmarian205 pisze:Mam pytanie do znawcow. Jakie skutki ma zeszlifowanie kola zamachowego![]()
Zrobisz nieumiejetnie i mozesz stracic nogi, oraz praca silnika moze byc mniej kulturalna na niskich obrotach.No i jakie sa tego minusy![]()
To jest nieprawda -hamujesz podcisnieniem w silniku, a nie kolem zamachowym.nie mam juz takiego hamowania silnikiem po upuszczeniu gazu.
w momencie zmiany biegow szybciej obroty spadajamarian205 pisze:Mam pytanie do znawcow. Jakie skutki ma zeszlifowanie kola zamachowegoNo i jakie sa tego minusy
Slyszalem ze wtedy szybciej sie zbiera( rosnie moment) ale za to nie mam juz takiego hamowania silnikiem po upuszczeniu gazu. Czy to prawda
![]()
Jesli tak to jak bardzo mozna zeszlifowac takie koloDodam ze chodzi o silnik 1.9 TDi z 405.
w seryjnym silniku do codziennej jazdy to tylko dla lepszego samopoczucia właścicielaurbanek pisze:Żeby nie zakładać nowego tematu, jak sprawa ma miejsce w 1,9 gti, ktoś próbował jest jakiś sens?
Bzdura!TO-MI pisze:w seryjnym silniku do codziennej jazdy to tylko dla lepszego samopoczucia właściciela![]()
tylko gorzej sie rusza bo łatwiej silnik udusić