1.Czy zeby wyciagnac silniczek 1.6 gti trzeba drzec go razem ze skrzynią?Czy mozna tpo rozdzielić i wyciagac sam motor? Pytam bo słyszałem ze jest za mało miejsca aby odciagnac skrzynie na tyle aby wałek sprzegłowy wysunoł sie z koła zamachowego.
2.Kolejne pytanko -gdzie jest ten otwór w skrzyni przez który wkłada sie wiertło aby zblokowac koło zamachowe w celu wymiany paska rozrzadu? Moze jakies zdjecie.
Ostatnie pytanko
3.Gdzie jest wlew i wylew oleju ze skrzyni biegów BE1. Przygladałem sie temu i nie jestem pewny do konca.
Dzieki za pomoc
Wyjmowanie silnika
-
- Uzalezniony
- Posty: 689
- Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
- Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
- Numer Gadu-gadu: 6262732
- Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
- Kontakt:
Wyjmowanie silnika
Pug sprzedany
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Silnik razem ze skrzynia to mozesz jednie opuscic z calymi sankami! Jezeli chcesz drzec do gory to najpierw musisz wyciagnac skrzynie dolem!
Takiego otwora w skrzyni nie ma! On jest na kole pasowym od strony walka rozrzadu! Zdejmij prawe kolo, poodkrecaj oslony plastikowe odpowiednio ustaw rozrzad i znajdziesz te miejsca blokowania rozrzadu!
Na samym dole skrzyni jest sruba do spuszczania oleju! Poszukaj dobrze! A do nalewania mozesz uzyc miejsce w ktorym jest plastikowy "korek" odpowietrzajacy - taki czarny. Szukaj go od gory - niedaleko lapy od sprzegla!
PS. info dotycza silnika 1.9GTi ale w 1.6 na pewno jest identycznie!
Takiego otwora w skrzyni nie ma! On jest na kole pasowym od strony walka rozrzadu! Zdejmij prawe kolo, poodkrecaj oslony plastikowe odpowiednio ustaw rozrzad i znajdziesz te miejsca blokowania rozrzadu!
Na samym dole skrzyni jest sruba do spuszczania oleju! Poszukaj dobrze! A do nalewania mozesz uzyc miejsce w ktorym jest plastikowy "korek" odpowietrzajacy - taki czarny. Szukaj go od gory - niedaleko lapy od sprzegla!
PS. info dotycza silnika 1.9GTi ale w 1.6 na pewno jest identycznie!
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
malo fantazji maszstef pisze:Silnik razem ze skrzynia to mozesz jednie opuscic z calymi sankami! Jezeli chcesz drzec do gory to najpierw musisz wyciagnac skrzynie dolem!
ja wyjmowalem silnik ze skrzynia wyciagajac caly zestaw do gory
Najpierw mozna wyciagnac srube z poduszki kolo polosi, odkrecic nakretke z poduszki po stronie pasazera, podwiesic silnik za fabryczne mocowania i powoli odkrecac nakretke mocowania skrzyni biegow lekko opuszczajac calosc, Po odkreceniu nakretki trzeba troche pomanewrowac gora dol i sruba powinna wyjsc z poduszki, potem jeszcze lekko przekrecic caly zestaw tak zeby sruba minela lape, potem mozna zaczac wyciagac silnik, calosc ustawi sie pod katem i wyjdzie gora bez problemu
jesli chodzi o wyjmowanie samego silnika ze skrzynia pozostawiona pod maska to raczej nie przejdzie ten numer