przygasza całe oświetlenie auta
- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
jak wyjmiesz regulator ze szczotkotrzymaczem... to sprawdź ile mają długości szczotki... z tego co wiem to graniczne zużycie to 5 mm.. jak będą krótkie, albo coś nie tak, to moga być tylko szczotki... szczotki nie sa drogie, możesz je sam wymienić... jak na nowych szczotkach bedzie tez kicha... to już wiesz co padło 
			
			
									
						
							Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- grzechuuu205
 - Maniak
 - Posty: 1417
 - Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
 - Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
 - Numer Gadu-gadu: 2800082
 - Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
 
- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
e tam od razu nie chce pomóc... po prostu to już zostało napisane ze 100 razy.. ja tez jak mam jakiś problem to najłatwiej i najchętniej bym cos napisał i zapytał.. ale warto czasem poszukać...  
a tak specjalnie dla Ciebie..:
regulator jest przykręcony do alternatora swoma śrubkami / nakrętki./ i zaleznie czy masz valeo czy boscha, jest razem ze szczotkotrzymaczem albo osobno /przynajmniej tak było w tym co ostanio wymieniałem
/
dasz rade go zdjąć bez zdejmowania alternatora... bo po kija zdejmować taką cegłe dla sprawdzenia np szczotek.
powodzenia przy...eee sprawdzaniu co tam nie gra...
			
			
									
						
							a tak specjalnie dla Ciebie..:
regulator jest przykręcony do alternatora swoma śrubkami / nakrętki./ i zaleznie czy masz valeo czy boscha, jest razem ze szczotkotrzymaczem albo osobno /przynajmniej tak było w tym co ostanio wymieniałem
dasz rade go zdjąć bez zdejmowania alternatora... bo po kija zdejmować taką cegłe dla sprawdzenia np szczotek.
powodzenia przy...eee sprawdzaniu co tam nie gra...
Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Dobra, trochę odświeżę temat, bo mam niejasności czy to na pewno regulator 
 
Robiłem pomiar napięcia i na jałowym biegu skacze mi tak o 0.15V i wynosi nawet 14,95V (oczywście przy wyłączonych wszystkich odbiornikach). Domyślam się że to trochę za wysokie napięcie, ale chodzi mi o te skoki.
Ktoś się orientuje czy to normalne czy powinno trzymać stałe, równe napięcie
  Jeszcze przy zwiększeniu obrotów napięcie raczej mi nie rośnie tylko skacze sobie na tym samym poziomie a czasami nawet spada.
No a wszystko objawia się oczywiście przygasającymi nonstop światłami i kontrolkami
			
			
									
						
							Robiłem pomiar napięcia i na jałowym biegu skacze mi tak o 0.15V i wynosi nawet 14,95V (oczywście przy wyłączonych wszystkich odbiornikach). Domyślam się że to trochę za wysokie napięcie, ale chodzi mi o te skoki.
Ktoś się orientuje czy to normalne czy powinno trzymać stałe, równe napięcie
No a wszystko objawia się oczywiście przygasającymi nonstop światłami i kontrolkami
1.1 91r. Look
			
						- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
zobacz na mój post o kłopotach z alternatorem... nie wiem dokładnie jak, ale się naprawiło :> przynajmniej narazie... czasem warto to chyba wyjąć, przeczyścić wszystko papierem ściernym i delikatną szczotką drucianą, sprawdzić klemy akumulatora, jak wyglądają połączenia, ja poprowadziłem jeszcze osobny kabel grubaśny z alternatora do klemy (masa) ..
			
			
									
						
							Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- grzechuuu205
 - Maniak
 - Posty: 1417
 - Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
 - Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
 - Numer Gadu-gadu: 2800082
 - Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
 
Chyba zrobię tak jak mówicie: i zmienię regulator i alternator przeczyszczę, bo takie jeżdżenie jest denerwujące, nawet radio mi odbiera sinusoidalnie 
 
Tylko muszę znaleźć trochę czasu, żeby na kanał pojechać.
A przy okazji ten regulator rzeczywiście jest nie do wyjęcia bez alternatora. Rękę tam włożyć, żeby odkręcić tą górną śrubę to chyba niemożliwe
			
			
									
						
							Tylko muszę znaleźć trochę czasu, żeby na kanał pojechać.
A przy okazji ten regulator rzeczywiście jest nie do wyjęcia bez alternatora. Rękę tam włożyć, żeby odkręcić tą górną śrubę to chyba niemożliwe
1.1 91r. Look
			
						- grzechuuu205
 - Maniak
 - Posty: 1417
 - Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
 - Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
 - Numer Gadu-gadu: 2800082
 - Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)