wielki problem ze spalaniem
- adidj
- Junior
- Posty: 354
- Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: sopot
- Kontakt:
wielki problem ze spalaniem
zadko miewam tak wielkie problemy ale ten mnie przerasta .niedawno wymienilem filtr powietrza ze zwylkego na taki ala sportowy z gąbki>> i zaczelo sie>> spalanie gazu osiągnelo maximum czyli 16L/100 i bylem w szoku A SILNIK 1,1 NA GAZNIKU .pojechalem do gazownikow ustawiali mi gaz na rozne sposoby i w koncu stanelo na tym ze nie wiedzieli co jest grane i zostawili ustawienia na ze tak powiem fabryczne (mieżone na analizatorze spalin ) >>spalanie nie poprawilo sie ,ale dzis wpadł kumpel mechanik i doszedł do wniosku ze ten filtr z gąbki jest poprostu zbyt gęsty i nie puszcza tyle powietrza ile powinien wiec autko pobiera automatycznie wiecej gazu aby jakos napedzic silnik >>>>>>czy to mozliwe ??? czy ma racje ???
mowil mi ze mam zatankowac puga wyjąc ten filtr i przejechac sie w nocy (najlepiej bo malo aut chlodniej i tak sie nie kurzy ) i sprawdzic jak bedzie ze spalaniem ..wiem ze bez filtra nie powinno sie jezdzic ale zapodal mi takie rozwiązanie zeby kasy narazie nie wydawac na nowy filtr i jej niepotrzebnie nie tracic
POMOCY PROSZE ..CZY TO MOZE BYC WINA TEJ ZASRANEJ GĄBKI
mowil mi ze mam zatankowac puga wyjąc ten filtr i przejechac sie w nocy (najlepiej bo malo aut chlodniej i tak sie nie kurzy ) i sprawdzic jak bedzie ze spalaniem ..wiem ze bez filtra nie powinno sie jezdzic ale zapodal mi takie rozwiązanie zeby kasy narazie nie wydawac na nowy filtr i jej niepotrzebnie nie tracic
POMOCY PROSZE ..CZY TO MOZE BYC WINA TEJ ZASRANEJ GĄBKI
peugeot 205 a zarazem audi B3
jak masz filter z gąbki to masz orginalny filter z puga diesla ja mam taki a 1,4 ma taki sam filter powietrza jak 1.1 a co do gęstości to się zgodzę z twoim kumplem ma rację bo ta gąbka jest poto w dieslu żeby wytłumiać taki dziwny rezonans co lewki dieselki odają wiem to z tego bo kupiłem kiedyś zamienik z filtrona i on był z bibułki jak zwykłef iltry i muj lew dostawał tegoż wlaśnie dziwnego klanku
- adidj
- Junior
- Posty: 354
- Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: sopot
- Kontakt:
kurcze teraz mam zagadke bo bylem dzis w norauto i sprawdzalem z gosciem w katalogu, oni maja identyczne w sprzedaży i własnie taki katalogowo pasuje do mojego rocznika i pojemnosci a co do spalania to prawdopodobnie okazalo sie ze gosc na stacji gdzie zawsze tankuje wali ludzi w rogi i ma przekrecony licznik bo zatankowalem sobie na bp i weszlo mi do zbiornika 17 L a u goscia wchodzilo mi jakos dziwnie 23 L a dodam ze mam butle 20L jeszcze raz zatankuje na bp sprawdze i pojade do goscia z kumplami dym zrobic co zaskutkuje tym ze przez jakis czas bede mial gaz za frre za oszukiwanie
peugeot 205 a zarazem audi B3
- Ninja
- Uzalezniony
- Posty: 640
- Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
- Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
Ja u siebie w dieselku mialem filtr z gabki, potem z "bibulki" a teraz znowu z gabki i nie zauwazylem zadnej roznicy.Dan pisze:jak masz filter z gąbki to masz orginalny filter z puga diesla ja mam taki a 1,4 ma taki sam filter powietrza jak 1.1 a co do gęstości to się zgodzę z twoim kumplem ma rację bo ta gąbka jest poto w dieslu żeby wytłumiać taki dziwny rezonans co lewki dieselki odają wiem to z tego bo kupiłem kiedyś zamienik z filtrona i on był z bibułki jak zwykłef iltry i muj lew dostawał tegoż wlaśnie dziwnego klanku
A na opakowaniu od kazdego z nich bylo napisane ze jest do mojego silnika.