Moj PROJECT 205 GTi16
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Hehe a to dobre!Marin205 pisze:pytaj Grzegorza 205Mi16 - informację mam od niegoSebek pisze:a gdzie jest ten za te 1500zł dostępny
To moze juz teraz fox wcale nie bedzie taki pewien swojego silnika:)
Jeszcze raz mowie: komplet na jeden cylinder do XU9J4 kosztuje: ok. 1031zl
Juz pisalem, ze wybralem opcje lepsza i tansza!!!
A silnik bedzie krecony na pewno do 8 000 rpm!
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
- maszynka będzie się ostro kręcić jak wiertarka
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no właśnie za jakie 1500stef pisze:Hehe a to dobre!Marin205 pisze:pytaj Grzegorza 205Mi16 - informację mam od niegoSebek pisze:a gdzie jest ten za te 1500zł dostępny
To moze juz teraz fox wcale nie bedzie taki pewien swojego silnika:)
Jeszcze raz mowie: komplet na jeden cylinder do XU9J4 kosztuje: ok. 1031zl
Juz pisalem, ze wybralem opcje lepsza i tansza!!!
A silnik bedzie krecony na pewno do 8 000 rpm!
to w tym moim jak kupowałem niemiec pokazywał mi rachunek na 800 euro za bebechy a wtedy było po 4,5zł
więc mi się nie wydaje żeby gdzieś dostać komplet za 1500
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Dzisiaj rozpoczelismy skladanie silnika!
Tloki zostaly uzbrojone w pierscienie i korbowody. Wal i cylindry powedrowaly na swoje miejsce. Zatem mozna powiedziec ze dol silnika jest juz zrobiony:)
Jutro dzien przerwy i w czwartek startujemy od rana!
Silnik jest skladany na oleju mineralnym, gdyz jest dosc gesty w niskich temperaturach i nie powinien posciekac do czasu odpalenia silnika!
Wiecej zdjec: http://gti.peugeot205.pl/gallery/album06
Tloki zostaly uzbrojone w pierscienie i korbowody. Wal i cylindry powedrowaly na swoje miejsce. Zatem mozna powiedziec ze dol silnika jest juz zrobiony:)
Jutro dzien przerwy i w czwartek startujemy od rana!
Silnik jest skladany na oleju mineralnym, gdyz jest dosc gesty w niskich temperaturach i nie powinien posciekac do czasu odpalenia silnika!
Wiecej zdjec: http://gti.peugeot205.pl/gallery/album06
tylko stef nie zapomnij podwyższyć ciśnienia oleju żeby ci panewki nie poleciały od wielokrotnego katowania powyżej 8 tys
Ja jeszcze bym zaślepił oryginalny kanał olejowy do głowicy i puścił ciśnienie wężem zbrojonym bo przy podwyższeniu ciśnienia lubi wywalać uszczelkę pod głowicą - tak jak w silniku btcc
http://www.mi16.nl/gallery/btcc_engine/slides/btcc4.jpg
Ja jeszcze bym zaślepił oryginalny kanał olejowy do głowicy i puścił ciśnienie wężem zbrojonym bo przy podwyższeniu ciśnienia lubi wywalać uszczelkę pod głowicą - tak jak w silniku btcc
http://www.mi16.nl/gallery/btcc_engine/slides/btcc4.jpg