Moj PROJECT 205 GTi16

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

Za 1500 to do 8V, do Mi 16 tyle ile Stef napisał. W Mi16 są zupelnie inne tuleje i tłoki.
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Post autor: stef »

Marin205 pisze:
Sebek pisze:a gdzie jest ten za te 1500zł dostępny :?:
pytaj Grzegorza 205Mi16 - informację mam od niego
Hehe a to dobre!

To moze juz teraz fox wcale nie bedzie taki pewien swojego silnika:)

Jeszcze raz mowie: komplet na jeden cylinder do XU9J4 kosztuje: ok. 1031zl :!:

Juz pisalem, ze wybralem opcje lepsza i tansza!!!

A silnik bedzie krecony na pewno do 8 000 rpm!
Obrazek
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Post autor: Marin205 »

:twisted: - maszynka będzie się ostro kręcić jak wiertarka
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

do 8k to mozna nawet serie krecic :P
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

i wyżej :wink: sorry za OT
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

stef pisze:
Marin205 pisze:
Sebek pisze:a gdzie jest ten za te 1500zł dostępny :?:
pytaj Grzegorza 205Mi16 - informację mam od niego
Hehe a to dobre!

To moze juz teraz fox wcale nie bedzie taki pewien swojego silnika:)

Jeszcze raz mowie: komplet na jeden cylinder do XU9J4 kosztuje: ok. 1031zl :!:

Juz pisalem, ze wybralem opcje lepsza i tansza!!!

A silnik bedzie krecony na pewno do 8 000 rpm!
no właśnie 8) za jakie 1500 :lol:
to w tym moim jak kupowałem niemiec pokazywał mi rachunek na 800 euro za bebechy a wtedy było po 4,5zł
więc mi się nie wydaje żeby gdzieś dostać komplet za 1500
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Post autor: stef »

Dzisiaj rozpoczelismy skladanie silnika!

Tloki zostaly uzbrojone w pierscienie i korbowody. Wal i cylindry powedrowaly na swoje miejsce. Zatem mozna powiedziec ze dol silnika jest juz zrobiony:)

Jutro dzien przerwy i w czwartek startujemy od rana!

Silnik jest skladany na oleju mineralnym, gdyz jest dosc gesty w niskich temperaturach i nie powinien posciekac do czasu odpalenia silnika!

Wiecej zdjec: http://gti.peugeot205.pl/gallery/album06

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
kubas
Maniak
Posty: 1183
Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
Posiadany PUG: rallye
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: kubas »

Ohohohoho pieknie to wyglada :) Widze ze Pan Jurek to specjalista z wieloletnim doświadczeniem ? :) Pozdrowienia i powodzenia !!
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4911
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

glowice tez zamierzasz przykrecac na swobodnie stojacym silniku ?
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Post autor: stef »

Tak jest! Pan Jerzy ma ogromne doswiadczenie w skladaniu silnikow i uwierz mi - nie powiezylbym swojego silnika w inne rece!

Moralez: OCZYWISCIE
Obrazek
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4911
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

nie wiem jak w silnikach XU bo w takim glowice dokrecalem na samochodzie i blok juz wiele przezyl, ale przy TU nie jest to takie proste dokrecic ostatnie sruby samemu na swobodnie stojacym silniku :twisted:
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Post autor: stef »

moralez pisze:... ale przy TU nie jest to takie proste dokrecic ostatnie sruby samemu na swobodnie stojacym silniku :twisted:
Pewnie, ze samemu nie jest to latwe - ale jak widzisz nie jestem sam:)
Obrazek
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4911
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

ja mimo wszystko po wczesniejszych doswiadczeniach wolalbym miec zamocowany silnik :)
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Post autor: stef »

Nie sadze zeby z tym byly jakies problemy! Wiele osob sklada silniki XU poza samochodem, ale dzieki za spostrzezenie. Dam znac jak poszlo:)
Obrazek
krzycho

Post autor: krzycho »

tylko stef nie zapomnij podwyższyć ciśnienia oleju żeby ci panewki nie poleciały od wielokrotnego katowania powyżej 8 tys ;-)

Ja jeszcze bym zaślepił oryginalny kanał olejowy do głowicy i puścił ciśnienie wężem zbrojonym bo przy podwyższeniu ciśnienia lubi wywalać uszczelkę pod głowicą - tak jak w silniku btcc

http://www.mi16.nl/gallery/btcc_engine/slides/btcc4.jpg
ODPOWIEDZ