wyglada na juniora z wymienionymi paroma plastikami.
wyjmij te kratki od nawiewu (wyciaga sie, mozesz lekko podwazyc) i zobacz czy otwory ciela fabryka, czy raczej wprawna reka wiertarka czy tez szlifierka =] to sie dowiesz czy byly fabryczne =]
jaki to typ PUG'a?? sam juz nie wiem czym jezdze :)
- minta
- Maniak
- Posty: 1021
- Rejestracja: 08 paź sob, 2005 3:37 pm
- Posiadany PUG: 406 kombi 2,0 HDi 110 KM i znów 205 FOREVER 1,9 d.... siostry hihi
- Numer Gadu-gadu: 691088
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Dokładnie tak jak pisza inni . Dokupujemy kratki, liczniki, daszki, tunele środkowe, wykladziny, montujemy elektryczne szyby i upiekszamy nasze maszynki.
Według mnie wygląda na juniora :):)
Według mnie wygląda na juniora :):)
green sprzedany, cabrio sprzedany - oba zostały w KLUBIE
http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość
http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Wystepuje tez silnik 1.1 w juniorach, chyba nawet bardziej popularny.kRiH pisze:no az tak bardzo nie chce mojego zmieniac
generalnie moje autko ma jezdzic a nie wygladac
(no nie mowie tutaj o typowych remontach odpadajacych czesci- wrakiem nie chce jezdzic )
czyli faktycznie wyglada na to ze mam "skladaka"
i jeszcze jedno pytanie, tylko "juniory" mialy takie male silniki 995ccm?
Tu masz opisy modeli: http://peugeot205.pl/index.php?modul=opis_modeli moze sobie cos dopasujesz do swojego
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...