Przykrecanie srub to nie problem, ja w 8V odkrecalem sruby glowicy trzymajac miedzy nogami silnik (plus kilka dodatkowych figur pomocniczych)


Zycze powodzednia
Na razie nie planuje krecic powyzej 8000rpm i dlatego cisnienie pozostanie bez zmian!krzycho pisze:tylko stef nie zapomnij podwyższyć ciśnienia oleju żeby ci panewki nie poleciały od wielokrotnego katowania powyżej 8 tys
Ja jeszcze bym zaślepił oryginalny kanał olejowy do głowicy i puścił ciśnienie wężem zbrojonym bo przy podwyższeniu ciśnienia lubi wywalać uszczelkę pod głowicą - tak jak w silniku btcc
http://www.mi16.nl/gallery/btcc_engine/slides/btcc4.jpg
Dzieki!Przecinak pisze:Perfekcyjna robota!!
Przykrecanie srub to nie problem, ja w 8V odkrecalem sruby glowicy trzymajac miedzy nogami silnik (plus kilka dodatkowych figur pomocniczych)to dopiero jest zabawa
Zycze powodzednia
Przecinak pisze:Perfekcyjna robota!!
Przykrecanie srub to nie problem, ja w 8V odkrecalem sruby glowicy trzymajac miedzy nogami silnik (plus kilka dodatkowych figur pomocniczych)to dopiero jest zabawa
Zycze powodzednia
Nie wiem Kaktus ... To dlaczego nigdzie w instrukcjach nie jest napisane, ze nie mozna przekroczyc magicznej wartosci 75Nm? A skad masz informacje, ze trzeba zostawic na caly dzien - bo to brzmi troche jak babcina receptura?Kaktus pisze:Hmmm glowica powinna byc przykrecona wedluk "kata" ale nie wiecej niz 75Nm.. dociaga sie do kata, ale jezeli wczesniej uzyska sie moment 75Nm to trzeba poluzowac i raz jeszcze dokrecac... a jak sie nie da, to zostawic na caly dzien, i nastepnego poluzowac i dociagnac.
Pamietaj ze glowica i blok sa aluminiowe, i bardzo sie rozciagaja jak sie nagrzeja.