Moj PROJECT 205 GTi16
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Jestes w bledzie - nie wiem skad czerpiesz takie wiadomosci?
Seryjne wtryski (213,9cc/min), cykl pracy 80%, cisnienie 3.0Bar, 4wtryski - to jest max 150KM. Wiecej nie wyciagniesz z przeplywu dla 4 wtryskow w sumie 684,5 cc/min, gdy cykl pracy to 80%. To po prostu stanowczo za malo paliwa!
Dla cyklu 85% mozna na tych 4 wtryskach przy dobrym doplywie powietrza osiagnac wlasnie 160KM - tak jak w wersji D6C. Poparte jest to dosc solidnymi wyliczeniami na podst. fachowej literatury - A. Graham Bell <Modern Engine Tuning>.
Wbrew pozorom wtryski z Turbo nie dysponuja az tak wielkim przeplywem (ps. nawet w niektorych astrach GSI - 150KM - byly wtryski o wydajnosci takiej jak te, ktore mam)
Mysle, ze po zamontowaniu tych wtryskow bede musial i tak zwiekszyc troche cisnienie na listwie - co sie oczywiscie okaze!
Seryjne wtryski (213,9cc/min), cykl pracy 80%, cisnienie 3.0Bar, 4wtryski - to jest max 150KM. Wiecej nie wyciagniesz z przeplywu dla 4 wtryskow w sumie 684,5 cc/min, gdy cykl pracy to 80%. To po prostu stanowczo za malo paliwa!
Dla cyklu 85% mozna na tych 4 wtryskach przy dobrym doplywie powietrza osiagnac wlasnie 160KM - tak jak w wersji D6C. Poparte jest to dosc solidnymi wyliczeniami na podst. fachowej literatury - A. Graham Bell <Modern Engine Tuning>.
Wbrew pozorom wtryski z Turbo nie dysponuja az tak wielkim przeplywem (ps. nawet w niektorych astrach GSI - 150KM - byly wtryski o wydajnosci takiej jak te, ktore mam)
Mysle, ze po zamontowaniu tych wtryskow bede musial i tak zwiekszyc troche cisnienie na listwie - co sie oczywiscie okaze!
No w sumie masz racje bo jak sobie policzylem teraz to faktycznie przy zalozeniu 80% wychodzi 150KM A to ciekawostka.
Peugeot 205 GRIFFE Sliczny zielony i z sercem lwa
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
To zalezy czy chcesz miec te 250KM na silniku N/A czy TURBO ?HDi pisze:a jaki potencjał mają te z turbo bo szukam czegoś co strawi moce ok 250KM
Dla wolnossacego przy 100% cyklu pracy (co grozi spaleniem wtryskow), dodatkowo cisnienie paliwa 5 bar (co tez jest max dla tych wtryskow), mozesz osiagnac moc podchodzaca pod 270KM (teoretycznie). Znacznie bezpieczniejsza opcja bedzie cykl 85%, cisnienie 4.5 - co daje ponizej 220KM.
W przypadku TURBO jest jeszcze gorzej - 100%, 5 bar - ok. 220KM. I na tym sie konczy ich potencjal!
Jezeli chcesz znalezc mocniejsze wtryski to BMW M3, wtryski o jeszcze wiekszym przeplywie znajdziesz w Saabach Turbo!
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Przy 4 z turbo i 2 z GTi, cisnieniu paliwa 4,5 bara i cyklu 80% - 85% 250KM jest jak najbardziej do osiagniecia, nie biorac pod uwage powietrza i wielu innych czynnikow:) Taki uklad wtryskow jest w stanie przepuscic odpowiednia ilosc paliwa!
Oczywiscie ilosc paliwa powinna byc ustawiona po dokonaniu pomiaru spalin na hamowni obciazeniowej, bo wtedy mozna okreslic czy jest zbyt uboga czy za bogata
Oczywiscie ilosc paliwa powinna byc ustawiona po dokonaniu pomiaru spalin na hamowni obciazeniowej, bo wtedy mozna okreslic czy jest zbyt uboga czy za bogata
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Kilka nowych zdjec http://gti.peugeot205.pl/gallery/album06?page=7
Troche sie przeciagnelo, ale zaczyna sie robic coraz cieplej i znowu bede mial wiecej czasu, wiec w nastepnym tyg powinno sie udac wreszcie odpalic
Troche sie przeciagnelo, ale zaczyna sie robic coraz cieplej i znowu bede mial wiecej czasu, wiec w nastepnym tyg powinno sie udac wreszcie odpalic
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Ladnie ladnie coraz lepiej. To teraz czekamy na jakis filmik w przyszlym tygodniu jak chodzi mig. Troche docierania cie czeka i potem moze jakis bardziej hardcorowy filmik... A i takie pytanie bo mnie nurtuje jak bedziesz nalewal plynu do szyb zbiorniczek z racji tego filtra w takim bardzo nietypowym miejscu masz hehehe dlugi lejek i jazda...
A i bym zapomnial maska wyglada super taka zakurzona :D
A i bym zapomnial maska wyglada super taka zakurzona :D
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
No dzieki. Co do maski to lezala juz troche czasu i zdarzyla obrosnac kurzem Zbiorniczek bedzie napelniany za pomoca lejka rzecz jasna.
Mam nadzieje, ze uda sie odpalic w nastepnym tyg choc jak zwykle maszyna sie sprzeciwia i czasami mam wrazenie, ze sie cofam, ale tak to juz jest z projektami - trzeba walczyc. Oczywiscie wszystko bedzie udokumentowane, filmiki z odpalania itp.
Mam nadzieje, ze uda sie odpalic w nastepnym tyg choc jak zwykle maszyna sie sprzeciwia i czasami mam wrazenie, ze sie cofam, ale tak to juz jest z projektami - trzeba walczyc. Oczywiscie wszystko bedzie udokumentowane, filmiki z odpalania itp.
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Silnik pali bardzo ladnie. Zaskoczyl za drugim razem. Jeszcze jest kilka rzeczy do poprawienia, ale nie powinno byc z nimi problemow.
Tak w tej chwili prezentuje sie autko:
http://gti.peugeot205.pl/gallery/Peugeot-205-GTi16
Tak w tej chwili prezentuje sie autko:
http://gti.peugeot205.pl/gallery/Peugeot-205-GTi16
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Juz tlumaczylem Pzecinakowi ze na razie tak jest. To nic innego jak rozwiazanie seryjne silnika tyle ze nie dostaje sie tam powietrze ze skrzyni korbowej a z atmosfery. Zapewne po prostu zaslepie trojnik i tyle.
A tu macie filmiki z odpalania i odglos wydechu na jalowym. Bylo ciemno wiec prawie nic nie widac. Niebawem nagram cos lepszego
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 2605299166
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 1401617445
A tu macie filmiki z odpalania i odglos wydechu na jalowym. Bylo ciemno wiec prawie nic nie widac. Niebawem nagram cos lepszego
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 2605299166
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 1401617445